Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja  (Luettu 27514 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« : 28.04.2006 19:07:24 »

Onks täällä muita Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja???
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2006 16:50:23 »

No minäpä olen myös  Cool (kin 186)
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #2 : 30.04.2006 20:51:35 »

Minäkin myös!   Smiley Irtipäästämisessä sitä onkin oppia kerrakseen... Toisaalta tuntuu hyvältä olla niin itsenäinen, toisaalta myös melko yksinäistä... 
« Viimeksi muokattu: 30.04.2006 20:55:39 kirjoittanut hannuli » tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #3 : 30.04.2006 22:02:11 »

Minä myös  Cool yksin ystävien joukossa...
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #4 : 08.05.2006 22:38:44 »

Hei! Otetaan jotain galluppia -näin sillanrakentajien kesken  Wink- millasia on harrasteet ja elämä muutenkin.

Onko se vaan mun huonoa itsetuntoa, kun mun mielestä meidän merkin kuvaus on äärettömän tylsän ihmisen näkönen..  Tongue

Uudestisyntymä on tavallaan aika kuvaava mun kohalla. Oon tosi innokas kokeilemaan kaikkea uutta ja helposti vaihdan lookkia ( Grin voi kammo näitä uudissanoja joita vahingossa putkahtelee omaan kielenkäyttöön..) kun sellanen olo tulee, vaikka pitkällä juoksulla perusasiat pysyy aika samoina. Toinen uusiutumisen merkki on luovuuden saralla. Siinäkin pystyn vaihtamaan (siis omasta mielestäni, huom.  angel) tyyliä ja pyrin aina täysin uudenlaiseen näkemykseen ja erilaisin keinoin.

Huono puoli tässä kaikessa on, etten ehdi perehtyä edes täysin mielenkiinnon kohteisiini, kun niitä tulee niin vauhdilla lisää  Grin Aina löytyy jotain uutta, josta on pakko ottaa selvää  buck2 Siinä on kai mun suurin kasvun paikka: keskittyminen.

Teidän vuoro, armon cimit  Wink
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #5 : 09.05.2006 00:09:59 »

Hei teille Maailmojen sillanrakentajille  Wink Olen Punainen spektraali (spektrinen) taivaanvaeltaja ja te olette minun planetaarisia partnereita  Smiley HAUSKA TUTUSTUA  Cool
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #6 : 09.05.2006 10:00:11 »

Moi Sillanrakentajat! Tässä toinen planetaarinen partneri  Smiley.. Oon punainen galaktinen taivaanvaeltaja.. tervehdys Taiska!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 09.05.2006 10:23:49 »

Tervehdys sullekkin taria  Smiley Kiva kun muitakin taivaanvaeltajia löytyy  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Nut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #8 : 09.05.2006 10:36:42 »

Hei sillanrakentajat ja taivaanvaeltajat.
Minä olen punainen itsevallitseva kuu 69, mutta yksi rakkaimmista ystävistäni on kosminen maailmojen sillanrakentaja! Lienette siis hyvin yhteistyökykyisiä ja diplomaattisia mutta myös valmiina nousemaan jopa barrikadeille tasa-arvon ja tasaveroisen ihmisten välisen kohtelun nimissä. WAU!

Halusin tässä kuitenkin erityisesti kertoa ja muistuttaakin että olemme Tsolkinin keskuskanavassa, sen kaksi keskimmäistä merkkiä ovat kosminen koira, eilen ja magneettinen apina, tänään! Olemme siis hyvin vahvassa kohdassa! -energiaa, virtaa ja kaikenlaista asiaa ja mahdollisuutta tulee varmaan monelle ovista ja ikkunoista! Nyt on tärkeää olla tarkkana erityisesti sen kanssa että pysyy taspainossa itsensä kanssa ja poimii itselleen vain todella hyvältä tuntuvat asiat! Nauttikaamme siis näistä mahtavista kosmisista tuulista joita voimme täysin sydämin ja rinnoin vastaanottaa!!

Vahvaa ja valoisaa päivää.Nut
tallennettu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #9 : 09.05.2006 18:18:04 »

Haa! Taivaanvaeltajia! Työ ootten varmaan mainioita tyyppejä, jos nyt voi yleistää yhden empiirisen kokemuksen myötä. Mun veljeäni siis tarkotan.  smitten

Ja sitten käyttäjälle nimimerkillä Nut:

Tunnut olevan hyvin perillä tzolkinista. Käytät ilmeisesti Arquellesin versiota? Mitä mieltä oot C.J. Callemanin kalenterista? Mie oon niin surkea englannissa, etten oo vielä saanut selkoa ees tästä yleisemmin käytetyn -siis Arquellesin- kalenterin matikasta. (jos nyt koskaa tulen saamaankaa, käännettiin sitä sitten suomeksi tai savoksi  crazy2  Grin)
Noin niinku muutenkin jos vinkkailisit, mistä kannattaa tota kalenterin opiskelua alottaa  Smiley Oon nyt penkomassa Planet art networkin sivustoa. Tuo sivusto tuntuu tosi hyvältä  Smiley
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 09.05.2006 18:24:02 »

Hei sillanrakentajat ja taivaanvaeltajat.
! Lienette siis hyvin yhteistyökykyisiä ja diplomaattisia mutta myös valmiina nousemaan jopa barrikadeille tasa-arvon ja tasaveroisen ihmisten välisen kohtelun nimissä. WAU!

 Tämän minä ainakin omasta puolestani voin vahvistaa  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #11 : 09.05.2006 19:21:45 »

Yksi lisää tähän joukkoon...
Olen siis:
Valkoinen Sähköinen Maailmojen Sillanrakentaja
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Nut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #12 : 10.05.2006 10:36:00 »

Kyllä käytän tuota Arcuellesin versiota.
Olen nyt ollut enemmän kuunteluoppilaana ja seuraillut päivien energioita tuon Tzolkinin kautta jossa on joka päivälle lause. Näillä Sepon sivuilla on linkki tuonne "lamat" Maya maailmaan, löytyy myös googlettamalla sanan"galaktinen aikamatka".
Sivuilla on joka päivälle vaihtuva päivän lause. Ja laskuri. Kaikenlaista muutakin tietoa löytyy.
Itse matematiikkaan en ole hurjasti perehtynyt mutta Marko Palojärveltä tai Anneli Leivolta voi tilata opetusmateriaalikansion johon on koottu tärkeimmät asiat koko Tzolkinista. ( Yhteystiedot löytyvät sivuilta. )Samoin sen avulla pääsee laskemaan oppaita ja kumppaneita sekä tutustumaan eri merkkien ja symbolien teemoihin. Sitä olen opiskellut ja pikku hiljaa uiskennellut asiaan siisään. Siis ikäänkuin elänyt päivän energiaa tunnustellen ja katsellut että mitä eteeni minäkin päivänä tulee.

Mayoilla on ollut erilaisia kalentereita ja Tzolkin yhdistää nuo kaikki ikäänkuin yhteen.

Kannattaa myös katsoa  tuolta samalta sivulta oma PSI-Krono merkki/kin!
Se tulee näkyviin kun laskee oman syntymäajan laskurilla. Se on itseasiassa hyvin voimakas tekijä, taustavoima itselle ja vahvistaa omaa syntymä-kiniä.
Sitä ei kai voi ihan suoraan verrata nousevaan merkkiin mutta joskus minusta tuntuu että niissä on jotakin samaa. Olen myös huomannut että astrologiat, länsimainen ja maya tukevat ja täydentävät toisiaan jännällä tavalla.
Hyvää tutkimusmatkaa ja opiskelu intoa!

Päivi
tallennettu
Wiza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #13 : 11.05.2006 00:42:35 »

Täällä on päivän energioista Tzolkin kalenterin mukaan enemmän: 

http://www.mayantimes.com/today%60s%20forecast%20new.htm

Olen nyt pari kuukautta joka päivä katsonut päivän energian tuolta. Mun mielestä ainakin auttanut paljon ja mä oon huomannut, että on jotain tiettyjä päiviä jotka on olleet mulle vaikeempia (esim. punaisen maan päivät) ja tiettyjä päiviä jolloin kaikki tuntuu menevän todella hyvin (esim. valkoisen koiran päivät). Mä tykkään mahottoman paljon tästä Tzolkin kalenterista (se kai se virallinen nimi on?). Tää on paljon mielenkiintosempi ja coolimpi kuin tavallinen kalenteri, sekä tietenkin paremmin luonnon kanssa sopusoinnussa.

Muutenkin tuo mayantimes.com on todella kattava sivu Maya-astrologiasta. Paras englanninkielinen sivu.

http://www.astrodreamadvisor.com/Mayan-Pages.html on myös todella hyvä.

Mistä voisi löytää lisää tietoa tuosta PSI-krono merkistä, kuulostaa mielenkiintoiselle!  crazy2  uglystupid2

Maya-astrologia ja Länsimainen astrologia todellakin tuntuu tukevan ja täydentävän toisiaan hyvin, mulla esimerkiks perus maya merkki on sininen yö ja länsimaissa kalat, sointu resonoiva ja länsimaissa kuu vaaka.

Myös kiinalainen astrologia on mielestäni hyvä, vaikken olekkaan siihen tarkemmin tutustunut. Maya-astrologia on mun suosikki.
tallennettu

Long life maybe isn't good enough,
but good life is long enough!
- Benjamin Franklin
Nut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #14 : 11.05.2006 09:36:55 »

http://koti.mbnet.fi/maya/slides/psi_chrono_gregorian.html

Hei, tuossa yllä on linkki Maya-maailman sivuille sinne psi-krono taulukkoon.

Elikkäs, sen mukaan mikä on gregoriaaninen syntymäpäiväsi voit katsoa taulukosta mikä on Psi-korono Maya-merkkisi.

Maya-kalenterit ja Tzolkinin opiskelu on kyllä tosi mielenkiintoista ja suoraan sanottuna pohjaton lähde josta aukeaa koko ajan uutta.
Omaa merkkiä ja myös psi-kronoa voi alkaa tutkia sen mukaan missä linnassa, mikä aaltojakso, mikä kanava ja kanavan sointu, millainen kvartetti..(okkultti-haastevoima-planetaarinen kumppani ja opas)..
Ja on hyvä tiedostaa myös se että mikä on oma vuosi energia. Siis mikä oli päivän merkki ja sointu kun viimeksi täytit vuosia. Se antaa viitteet sen vuoden tekemisille. Minä esim. vaikka olenkin kuu syntymämerkiltäni olen tänä vuonna taikurin energioissa jotenka huomaan että oma sisäinen tieto ja itsensä kuuntelu, vähän sisäänpäin lämpiäminen ovat vahvasti olleet mukana tänä vuonna elämässä.

Yö ja kalat ovat tosi samanlaatuisia, yö kuvastaa unennäköä, unikuvia ja haavemaailmoja, enneunia ja selvänäköisyyskin. Kalat taas minusta ovat myös eteerisiä ja unimaailmat ovat heidän juttunsa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: