Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko kokemuksia Valmarinista?  (Luettu 5060 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 27.04.2006 15:27:42 »

Terve!!
Muistaakseni vanhalla foorumilla oli puhetta siitä, että tuo Valmarin voisi auttaa sellaiseen "kesävetelyyteen".
Nimittäin nyt heti, kun on lämpimämmät ilmat ja aurinko paistaa, meikä on ihan poissa pelistä.
Ärsyttävä olo ja pyörryttää ja viittä vaille migreeni ja tosiaankin vetelyyden huippu.
Sitä suolajuttua(merisuolaa aamukahviin) täytyy tietenkin taas kokeilla, mutta onko jollakulla kokemusta tuosta Valmarinista.
En jaksais jos taas koko kevät ja kesä aika menee harakoille....
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2006 15:45:36 »

Valmariinista on kokemusta närästyksen hoidossa. Minusta ihan kamalan makuista litkua, laitetaan lusikallinen vesilasilliseen vettä ja juodaan. Olo helpottuu hetkessä. Myydään apteekeissa kylmäkaapista, maksoi muistaakseni n. 8 euroo/pullo.

 Wink
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 27.04.2006 18:23:32 »

Mun äippä on käyttänyt Valmarinia jo vuosituolkulla, ja vannoo sen toimivuuden nimeen. Tosin suurin syy hänellä on sen käyttöön ollut vatsan toiminnan tasapainottaminen, mutta tuo Valmarin vaikuttaa siis kropan happo-emäs-tasapainoon, ja varmasti sitä kautta myös yleiseen jaksamiseen ja hyvinvointiin.

Samaan hengenvetoon voin tietty taas ylistää aloe-veraa, mutta se on sitten vähän tyyriimpää lystiä...
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: