Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkit neuvonantajina  (Luettu 9866 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 27.04.2006 14:42:32 »

Mua masentaa, mikä auttaisi?

Kysynpä asiaa

Oinaalta, joka vastaa: "Liiku, ulkoile! Hikilenkki parantaa vaivan kuin vaivan! Ota itseäsi niskasta kiinni!"

Härältä, joka vastaa: "Ota iisisti, mitä se ressaat oikein? Rentoudu. Syöminen auttaa minua aina:"

Kaksoselta, joka vastaa: "Sä kaipaat enemmän harrastuksia ja toimintaa. Mene huomenna kirjastoon ja teatteriin, ilmaisutadonkurssille, rock-konserttiin ja pelaamaan sulkapalloa. Niin mäkin teen, enkä ole koskaan masentunut:"

Ravulta, joka vastaa: "Onko sulla jotain ratkaisemattomia asioita menneisyydestä? Pitäiskö sun mennä terapiaan? Jos itkettää niin pitää itkeä. Tule illalla meille, niin mä teen sulle jotain hyvää ruokaa."

Leijonalta, joka vastaa: "Kato mä ostin upeet bootsit" Illalla mulla on keikk... mitä sä oot? Masentunut? No voi vinde. Lähde illalla vähän bailaamaan! Mä esiinnyn illalla tuolla ravintola Sunlight'ssa!"

Neitsyeltä, joka vastaa: "Joo, kyllä sinun pitäisi nyt saada elämäsi järjestykseen. Katso tätä sun asuntoakin, täällähän on hirveän siivotonta! Aloita ihan tästä asunnon järjestämisestä ja pesemisestä. Se auttaa hirveästi, kun on puhdasta ja siistiä, oikein sielu lepää. Ja sun pitäisi kyllä syödä terveellisemmin."

Vaa'alta, joka vastaa: "Jos mua masentaa, mä annan itselleni jotain hyvää. Eikä vain hyvää, vaan parasta mahdolista: Mä lähden tanssimaan, ostan uusia vaatteita ja tapaan ihmisiä. Kaikkihan näin tekee, eiks vaan, mikset sinäkin?"

Skorpionilta, joka vastaa: "Sulla on joku ongelma alitajunnassa ja sä vaan et uskalla katsoa sitä silmiin! Eik olekin? Myönnä! Sun pitäsi kohdata sun varjo! Voisit aloittaa primaaliterapialla."

Jousimieheltä, joka vastaa: "Mitä? Äh, tuommoinen on ihan turhaa. Sullahan on kaikki ihan hyvin. Näytätkin paljon paremmalta nyt kun päätit luopua siitä karmeasta kampauksestasi. Unohda tuommoiset masennukset. Lähdetään jo sinne raviradalle!"

Kauriilta, joka vastaa: "No sun pitäisi siis tehdä jotain, saada aikaan jotain. Mutta kun vaan laiskottelet. Aseta itsellesi joku haaste, jonka sitten voitat. Siitä saa tyydytyksentunteen! Ylitä itsesi, se se vasta mojovalta tuntuu!"

Vesimieheltä, joka vastaa: "Miksi sä oot masentunut? Onko sulla joku teoria siitä? Eikö semmoiseen ole jotain lääkettä? Nykyäänhän lääketiede on kehittynyt roimasti, käyt jonkun asiantuntijan juttusilla, niin kyllä se oikean valmisteen sulle löytää."

Kaloilta, joka vastaa: "Ootko sä masentunut? Voi voi! Mä tiedän miltä susta tuntuu, mä oon itsekin usein masentunut. Mutta että sinäkin, nyt muakin käy itkettää. Ei hitto, lähdetään kaljalle!"
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 27.04.2006 15:00:48 »

Miksiköhän juuri leijonan vastaus olisi osunut prikulleen... vain ravintolan nimi eri. Embarrassed
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 27.04.2006 15:33:47 »

Lainaus
Härältä, joka vastaa: "Ota iisisti, mitä sä ressaat oikein? Rentoudu.
Tuon voisin kyllä itse härkänä allekirjoittaa.  Grin Tunnistin kyllä muutamassa muussakin merkissä itseäni...
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.2006 16:08:58 »

Härältä, joka vastaa: "Ota iisisti, mitä se ressaat oikein? Rentoudu. Syöminen auttaa minua aina:"

Ravulta, joka vastaa: Jos itkettää niin pitää itkeä. Tule illalla meille, niin mä teen sulle jotain hyvää ruokaa."

Juu-u, Syöminen auttaa aina  2funny

terkuin,  aurinko rapu   askendentti  harka
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Ozzette
Vieras
« Vastaus #4 : 27.04.2006 16:34:16 »

Itselleni "kolahti" eniten tuo härkä ja rapu... Härkä kun olen, niin kyllä hyvä ruoka ja juoma (herkut ylipäätään) usein on lohtuna.
Sama tuossa ravussa... Sekä juuri ajatus, että tunteet pitää näyttää, sekä hyvät, että huonot.  Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #5 : 27.04.2006 17:45:49 »

Sunlightissa ympäri vuorokauden  Cool  tämäkin  leijona  2funny
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #6 : 27.04.2006 19:42:36 »

Sunlightissa ympäri vuorokauden  Cool  tämäkin  leijona  2funny

Tuntuu Jellonat todellakin olevan 'esiintyviä taiteilijoita' kaikki  Cool
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #7 : 27.04.2006 20:05:08 »

"Sulla on joku ongelma alitajunnassa ja sä vaan et uskalla katsoa sitä silmiin! Eik olekin? Myönnä! Sun pitäsi kohdata sun varjo! Voisit aloittaa primaaliterapialla."

Todennäköisimmin sanoisin juuri näin ja Skorpioni onkin hyvin edustettuna kartallani ( askendentti, mars, jupiter ja ceres). Perään kyllä voisin kehoittaa myös hemmottelemaan itseään jotenkin, vaikka uudella kampauksella tai kengillä. Vaaka kilpaileekin hallitsevan merkin tittelistä Skorpionin kanssa Wink

Hyvin pitävät paikkaansa muidenkin merkkien osalta, mitä miettii kavereita yms.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 27.04.2006 22:33:10 »


(http://www.alppi.com/images/scope10.jpg)

***** vaaka *****

(http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/pics/rubiini.jpg)


Vaa'alta, joka vastaa:
"Jos mua masentaa,
mä annan itselleni jotain hyvää.
Eikä vain hyvää,
vaan parasta mahdolista:
Mä lähden tanssimaan,
ostan uusia vaatteita
ja tapaan ihmisiä.
Kaikkihan näin tekee,
eiks vaan, mikset sinäkin?"


(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_18_2.gif)


No joo, mut noin toimin ehkä 20-30 v sitten.
- nykyisin vedän peiton niskaan
ja meen nukkumaan
- levon jälkeen kaikki näyttää paljon kirkkaammalta


HAUSKAA VAPPUA


(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_2_115.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #9 : 28.04.2006 06:38:36 »



Vesimieheltä, joka vastaa: "Miksi sä oot masentunut? Onko sulla joku teoria siitä? Eikö semmoiseen ole jotain lääkettä? Nykyäänhän lääketiede on kehittynyt roimasti, käyt jonkun asiantuntijan juttusilla, niin kyllä se oikean valmisteen sulle löytää."


Niin totta  2funny Paitsi että minä suosittelisin luontaistuotteita ennemmin kuin lääketieteen , sekä extraterveellistä ruokaa.  :Smiley Oiskohan Neitsyellä osuutta asiaan  Wink
« Viimeksi muokattu: 28.04.2006 06:40:17 kirjoittanut boboo » tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 28.04.2006 08:18:34 »

hai boboo!!!

Miekään en veskarina ensimmäisenä lääketieteen nappeja suosittelisi syötäväksi, pehmeimmät keinot ensin käyttöön.
Mutta tietty, jos näyttäisi siltä, että niin paha masennus, ettei tiedä mitä se itselleen tekee, niin sitten varmaan itse tarjoutuisin viemään jonnekin kunnon asiantuntijan luo.
tallennettu
hänskä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #11 : 28.04.2006 08:53:26 »

Rapuna tunnistin itseni neuvonantajana.Yleensä olen kuuntelija.Mutta neuvon antaisin ,tee kuten itsestäsi tuntuu. Nuku jos nukuttaa,kuuntele kehoasi.
Kevättä! T : Sartsa
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12 : 28.04.2006 08:59:13 »

Kyllä vain  Smiley Löysin piirteitä sekä oinaasta että ravusta  Grin
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #13 : 28.04.2006 12:39:25 »

Selkälokki:
Ehkä vesimiesten edelläkävisyys näkyy nyt siinä, että suuntaudutaan luonnonmukaisiin hoitoihin ja lääkkeisiin. Lääketiede ei ole enää modernia ja uutta  uglystupid2
tallennettu

*Nikita*
Vieras
« Vastaus #14 : 28.04.2006 15:01:22 »

Hei protestoin tota jousimiehen neuvoo. EN VARMASTI SANO NOIN! raviradalle? Jusjuu... mitä vielä. Angry

Jousimies sanoo: "Joo mä ymmärrän, mäkään en oo ollu matkoilla pitkään aikaan kun oon vieläkin ihan pa edellisen reissun jälkeen" NÄIN Jousimies sanoo!  2funny

Muut paitsi toi jouskari kuulosti aika osuvalta. Noita kommentteja on kuullu ihan oikeestikin. Mutta aina löytyy niitä ******* idiootteja jotka alkaa kertoon jotain typeriä vitsejä.  tickedoff  knuppel2  buck2  Angry
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: