Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten sinä rentoudut? Kerro vinkkejä  (Luettu 10303 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #15 : 28.04.2006 10:40:55 »

Noh, alkoholisti kun olen, niin kylläpä tiedätte, miten yleensä OLI tapana rentoutua... Totaalinen aivojen nollaus. Siksi OLI, kun olen jo ainakin 2kk pysynyt taas raittiina. Siitä olen todella iloinen ja ylpeä !  laugh
Rentoudun hyvän musiikin, leffan, ruoan, juoman, kirjan, ristikoiden parissa.
Sekä tietysti myös luonnossa liikkumalla ja pyöräilemällä, jota rakastan.
Toisinaan en tee oikeastaan yhtään mitään, senkun vain yksin kotonani oleilen, mietiskelen, katselen, kuulostelen. Teen vain sitä, mikä huvittaa ja mitä jaksan. Rakastan joutilaana olemista nykyään. Ennen, nuorempana, oli melkeinpä PAKKO tehdä koko ajan jotain tai olla menossa koko ajan. Sitä yritti melkeinpä väen vängällä kehitellä jatkuvaa actionia. En oikein osannut olla yksin, aina piti olla seuraa. Nykyään taas nautin yksinolosta suunnattomasti ! On aivan upean mahtava fiilis, kun ei tarvitse, ei ole pakko kohkata koko ajan pää kolmantena jalkana ! Ei kun elelemään elämääni ihan löysin rantein vaan ! JEE !!  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 28.04.2006 11:27:05 »

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!
Itseasiassa fyysinen rehkiminen saa oloni hyväksi, tuntuu kuin olisi saavuttanut jotain, voisin kokeillakkin tietysti sellaista pienimuotoista liikunta rääkkiä rentoutumistarkoituksena  Smiley
Lukeminen on intohimoni joten tietysti se myös.
Alkoholi pienissä määrissä on tietysti hyvä rentouttaja, tosin minä olen myös niitä ihmisiä jotka tavallaan nauttivat pienestä krapulasta, silloin saa tavallaan olla hyvällä omallatunnolla tekemättä mitään sillä onhan sitä "sairaana"  Grin
Ulkoilu ja pyöräily kuulostaa tosi hyvältä varsinkin nyt kun kesä tulee.
Joogaa olen halunnutkin jo pitkään kokeilla.
Sauna tosiaan on ihana tapa saada keho rentoutumaan.
Nyt kesällä aion ainakin pari kertaa mennä meren rantaan makoilemaan niin että kuulen meren äänen ja paina silmät kiinni. Se on taivaallista  Smiley Ja metsään vaeltelemaan.

Hyviä vinkkejä löytyikin paljon  Smiley Pitää pistää mieleen.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 28.04.2006 12:28:55 »

Huippua May, eli tämä "outo" piirre ei koske vain oinaita. Etkös ole härkä?

Minäkin saan vihellellen ja lähes ponnistelematta tehtyä kaikkea sellaista, mikä ei ole sujunut ns.arkitodellisuudessa. Enpä ole aiheesta pahemmin ennen puhellut, sen verran vinoja katseita olen saanut vähänkin aihetta sivutessani ympäristöltä   Shocked.

Onpas vapauttavaa, siis alkoholi on oikein käytettynä erittäin hyvä rentouttaja.

Härkäpäähän minä. Vaikka tuskinpa tämäkään piirre ihan pelkkään aurinkomerkkiin on liitettävissä vai löytyneeköhän ylipäänsä ollenkaan kartalta...  Shocked Toisaalta eiköhän kartallekin ole ihan kaikki koodattu - kun vain osaisi lukea tarpeeksi tarkasti.  crazy2

Olen monesti miettinyt, mikä on krapulapäivien energisyyden takana. Onko vain olemassa elimistöjä, joille alkoholi kerta kaikkiaan sopii vai olisiko niin, että kun ainakin itsellä tulee juopoteltua lähinnä hyvässä seurassa ystävien kanssa, niin se mukavan illan ja mukavien ihmisten antama valtava energiamäärä riittää pitämään virrat korkealla vielä seuraavanakin päivänä?! Oletko Synapsi itse miettinyt tätä asiaa kohdallasi?
tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #18 : 28.04.2006 13:17:42 »

Mietitty on.
Ja tottahan se on, että hommaan kuuluu ystävien hyvä seura edellisenä iltana. Ehkäpä se on summa summarum. En ole mikään yksin tissuttelija, homman nimi on sosiaalisuus. Joskus, jos otan itekseni muutaman saunakaljan ja ne kihahtaa päähän, niin siitä on takuuvarmana seurauksena tähtitieteelliset puhelinlaskut  Grin

Joillekin se tuntuu sopivan vaan paremmin kuin toisille. Ja nykysin perheellisenä, kun pääsee niin harvoin ulos, se on ehkäpä tapaus jo sinänsä...

Toivotaan, että vapun aikana on ystäviä liikkeellä. Ja vähän viiniäkin  Cool
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: