Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hieman hukassa  (Luettu 2514 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sarrop71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 27.04.2006 11:58:31 »

Pitkän harkinnan jälkeen uskaltauduin kirjoittamaan näille sivuille mieltäni askarruttaneessa kysymyksessä. Oletteko todellakin löytäneet oman persoonallisuutenne tai vallitsevat luonteenpiirteenne eri horoskooppimerkkien tai astrologian avulla ? Itselleni on tehnyt astrologinen analyysi, olen kolunnut eri sekä kiinalaisen että länsimaisen horoskooppi-skaalan läpi, löytämättä syntymäaikani perusteella yhtään analyysia, joka osuisi kohdalleni.

Olen siis horoskoopiltani neitsyt mutta en todellakaan ole yhtään neitsyen oloinen (jos siis uskoo luonneanalyysia neitsyen merkeissä syntyneillä). Olen myös sika kiinalaisessa mutta sekään analyysi ei tunnu omalta.

Auttakaa siis pientä hukassa olevaa kulkijaa, olis mukavaa uskoa edes johonkin analyysiin  Smiley
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2006 12:21:56 »

Oletko kokeillut sideeristä tulkintaa? Tällä foorumilla on oma osionsa sille, voisit kysellä sieltä, jos joku haluaa tulkita karttaasi. Neitsyt kun olet, saatat olla sideerinen Leijona jne.

Minäkään kovin tyypillinen Kaksonen ole Smiley Mutta astrologia on muuten vain niin kivaa ettei siitä malta pitää näppejään erossa.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sarrop71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2006 08:49:44 »

Hei vaan ja kiitos vastauksistanne irkkunen ja Terra64.

Nousumerkkini on vaaka ja aurinko, merkurius ja venus ovat neitsyessä, kuu leijonassa ja mars vesimiehessä. Jos katsotaan näitä luonnehoroskooppeja niin eniten löydän piirteitäni skorpionista, ihmeellistä !! Johtuneekohan se siitä, että olen syntynyt keskosena ja kuitenkin laskettu aikani on skorpionin merkeissä ?

Kiitos vinkistä irkkunen, laitan omat astrologiset tulkintani sinne sideerisille sivuille ja pidetään peukkuja  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: