Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minne menivät lapseni?  (Luettu 5065 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nuhainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 22.10.2012 22:57:16 »

Päätin nyt kuitenkin oman mielenrauhani tähden kysyä, jos jokus osaisi vastata pitkään mieltäni hiertäneeseen asiaan.

Sain luottamaltani näkijältä viimevuonna tiedon että "pieni poika katselee meitä". Meillä oli siis suuri raskaushaave ja pian olinkin raskaana. Minulle tuli usein iltaisin olo, että odotankin kaksosia, näin myös sellaisia unia, jossa olimme muunmuassa oman mommoni luona esikoisemme ja kaksosten kanssa.

Ultrassa selvisi, että todentotta, odotin kaksosia, mutta heidän kehityksensä oli loppunut aivan alkumetreillä.

Iltaisin minulle tuli olo, että he olivat tyttö ja poika, eikä tyttö ollut valmis tulemaan tänne, eikä poika tahtonut tulla ilman tyttöä. Juttelin joka ilta lapsieni hengille, ikäänkuin kaikenvaralta, ja kasvojeni vasemmalla puolella oli kylmä viima, jopa siinämäärin että ne menivät aivan selvästi kylmemmäksi kuin toinen puoli kasvoista.

Koin, että tämä poika olisi ollut siinä vasemmalla puolella ja tyttö kenties oikealla, mutta kuitenkin pojan takana, jotenkin hirveän epävarman ja aran oloisena.

Näkeekö/tunteekö joku yhtään mitään tähän aikalailla vuosi sitten olleeseen raskauteen liittyen? Ovatko tuntemukseni olleet vain mielikuvitusta ja jos niin, minne lapseni lähtivät ja ennenkaikkea, miksi he eivät halunneet tulla meidän perheeseen?

Tulin pian keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi tämän vuoden alussa. Tälläkertaa minulla oli olo pojasta, mutta raskaus ei tuntunut alussakaan normaalilta. Pian selvisi, että raskaus on toisessa munanjohtimessani ja se leikattiin pois.

Olisiko tämän jälkimmäisen raskauden pitänyt kestää? Pettikö kroppani, vai muuttiko sekin henki mieltään ja miksi?

Henget olivat minuun yhteydessä molemmissa raskauksissa, ennenkuin tein raskaustestin. Tyttärellämme on lelu, josta saa painamalla kuulumaan erilaisia lauluja ja loruja ym. Lelu alkoi molempien raskauksien alussa soida keskellä yötä, mutta se kuullosti siltä kuin joku oli rämpyttänyt sitä ja yrittänyt kertoa jotain. Lelu lauloikin "pää, olkapää, polvet varpaat... kaksi kättä ja yksi pää... minä rakastan sinua".

Tämän tulkitsin äärimmäisen selväksi merkiksi siitä, että joku on matkalla ihmiseksi.

Lisäksi leikkauksen jälkeen, lelu alkoi vielä kerran soimaan itsestään, aivan kuin hyvästiksi.

Kylmä tunne nukkumaanmennessä kasvoillani säilyi vielä pitkään kohdunulkoisen raskauden jälkeen, kunnes eräänä iltana tajusin, että lapseni ovat siirtyneet kauemmas, pois.

Jos teksti meni liian epäselväksi, niin sanokaa, koitan sitten jäsentää sen hieman paremmin.

Kiitän jo etukäteen mahdollisista tulkinnoista asiaan liittyen. Ikävoin lapsiani edelleen suunnattomasti ja helpottaisi kuulla muiden tuntemuskai tähän liittyen
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2012 20:39:18 »

Minulle tulee ensimmäisenä mieleen kaksi eri vaihtoehtoa: joko lapsiksesi syntymässä olevat sielut ovat alkaneet epäröidä päätöstään ja päättäneet, etteivät olekaan vielä valmiita tulemaan tänne. Kaksosien kohdalla, jos sieluille on tärkeää tulla tänne yhtä aikaa, toisen epäröinti voi saada toisenkin päättämään, että "en tule yksin".

Toinen vaihtoehto on, että tämä on sinun henkilökohtainen oppitehtäväsi, joka on sovittu jo teidän kaikkien kesken ennen syntymääsi. Silloin lapset eivät ole syntymässä, koska niin ei pitänytkään käydä alunperinkään. Hyvin usein raskauden keskeytymiset tavalla tai toisella ovat juuri täällä eläville sieluille tarkoitettuja henkilökohtaisia haasteita.

Luota intuitioosi ja niihin viesteihin mitä olet jo henkimaailmasta omatoimisesti saanut!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2012 21:04:50 »

Tosiaankin sielu voi ottaa tosi raskaat taakat kantaakseen. Sielunsopimus - olis kiva olla edes jotenkin perillä miksi ne kovat asiat joutuu kohtaamaan. Vaikeudet on annettu meille opetuksiksi mutta kuinka moni voi oikeesti iloita suuresta menetyksestä ja sen tärkeestä opista?
Ei mene mun jakeluun. Aloittajalle ¤hali¤  smitten
Toivon kovin että vielä jonain päivänä... Smiley
tallennettu
nuhainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2012 22:07:26 »

Kiitos teille ajatuksistanne!  smitten
tallennettu
sielunsiskonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #4 : 20.02.2013 16:53:25 »

Omakohtainen kokemus; edellisen miehen kanssa yritimme saada lasta, sensijaan saatiin 6 alkuraskauden keskenmenoa ja ero. Nyt olen tavannut melkein ½v sitten miehen jonka kanssa meillä on kummankin osalta ennenkokematon henkinenkin yhteys, esimerkkejä on tullut mm.telepatian muodossa, aavistuksia toisen kokemista tunnetiloista(kun ne liittyvät juuri tähän vastapuoleen)vaikka ollaan kaukana toisistamme. Tulin sitten raskaaksi, en käyttänyt minulle edellisen suhteen aikana määrättyjä lääkkeitä raskauden jatkumisen varmistamiseksi, jostain syystä..samoihin aikoihin kissani pyrki useamman kerran komerolle, jossa kyseiset lääkkeet olisivat olleet. Yhteensattumaa? Kisu oli muutenkin enemmän minun kimpussani, istui lähellä ja katseli muutenkin "perään"..nyt on palautunut senkin oleminen normaalimmaksi. Raskaus oli miehelle pienoinen shokki, hän oli sitä mieltä että ei vielä, ei kuitenkaan ollut perinpohjaisesti raskautta/yhteisen lapsen saamista vastaan, ainoastaan huonoa ajankohtaa(rahatilanne, työttömyys, erotilanne). Näin paljon unia raskauden aikana, raskaus kesti viikolle 6+5 asti. Viikkoa ennen keskeytymistä heräsin keskellä yötä omaan naurahteluuni ja pitelin hellästi vatsaani; olin käynyt keskustelun meidän "alkumme" kanssa ja lupasin hälle jotain. En vain muista yksityiskohtaisesti että mitä, mutta herätessä oli sellainen tunne, että hän oli minulta lupaa kysynyt johonkin asiaan ja minä siihen hetken pohtimisen jälkeen myönnyin hymyssäsuin ja luottavaisin mielin. Herätessä oli jännän äidillinen tunne, "lapsi" oli kysynyt äidiltä luvan  smitten ..muutamassa päivässä sitten heräsi toisenlainen tunne, sellainen että kohdussa ei enään ikäänkuin olla läsnä. Ei kuitenkaan pelottanut, harmitti kyllä. Aikaisemmin minulla oli tunne, ei suoranainen yhteys "alkuun" vaan tunne siitä että en ole enään yksin omassa kehossani, sellainen kokonaisvaltainen tyyneys tietyllä tasolla. Keskenmeno siis ei sinänsä tullut yllätyksenä kun muistelee näitä henkisiä enteitä, en osaa yhtään kyllä arvailla mistä se johtui..ennen tätä keskenmenoa mies oli jo alkanut tottumaan ajatukseen. Aikaisemmat keskenmenot ajoivat meidät erilleen edellisen miehen kanssa, nyt asianlaita on aivan toisinpäin; tästä miehestä tuli suojelevainen minua kohtaan ja minä sitävastoin uskalsin näyttää tunteeni, itkeä hänen sylissään. Keskusteltuamme ko.tapahtumasta ja ylipäätään rakastumisesta, tuntuu (ja hänelle sen kerroinkin) että hänen kanssaan mikään asia ei tunnu ylivoimaisen vaikealta. Tämä menee nyt vähän jo vau.fi-sivuston juttujen puolelle, mutta kun se keskenmeno tuli, katsoin niitä "jäänteitä" ja pienen höytyväisen nesteen täyttämän pallon sisällä oli n.3mm pituinen "alku"..oli jotenkin pakko katsoa että oliko siellä ketään, saada jotain todisteita tästä yöllisestä keskustelusta. Olisin varmaan menettänyt iäksi uskoni henkimaailman asioihin jos se olisi ollut tuulimunaraskaus, mutta näin ei ollut. Huvittavan häiritsevää vain on etten muista sitä keskustelua, vain sen että luvan myöntämiseksi sanoin naurahtaen että "noniin, niin onki"..minulle siis selvästikin esitettiin jokin pätevä perustelu luvan saamiseksi. Tämän raskauden aikana olin myös ajatellut kaksosten saamisen mahdollisuutta, mikä ei aikaisemmin ollut käynyt mielessä sen koommin. Ihmisellä kun on tarve saada selitys kaikennäkösille ilmiöille, niin olen pohtinut josko tämä luvan kysyminen liittyisi siis ajankohtaan ja juurikin kaksosuuteen..josko alku kunnioitti isää olla syntymättä vielä ja seuraavalla kerralla saamme kaksoset  angel Eihän nämä ajatukset kuitenkaan ihan tyhjästä synny  uglystupid2
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.2013 21:31:24 »

Minulle tuli myös tyttöhenki muutama vuosi sitten ilmoittamaan, että olisi valmis syntyväksi. Minä sanoin, että saat kyllä etsiä itsellesi isän ensin, sinkkuna kun elelin Smiley 6kk myöhemmin, kun miestä ei löytynyt, hyvä ystäväni ilmoitti olevansa raskaana, ja tyttöhän sieltä tuli, oikein tuttu henki. Eli minun tyttöni ymmärsi yskän ja siirtyi valmiimmalle äidille Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 24.02.2013 23:52:25 »

Ihana kertomus  smitten
Meidän pikkuinen salamatkustaja jota edes lääkärit ei hiffannut enkä minäkään syntyi rv 21 kuolleena.
Se oli niin outo juttu kun mun vatsa ei edes pyöristynyt kuin pieneksi pömpöksi jonka pistin hyvän ruokahalun piikkiin. Raskaustestit näytti negaa. Pää kuvattiin kun prolaktiiniarvot katossa. Epäiltiin aivolisäkekasvainta.
Kätilöopiston ultrassa vasta selvisi raskaus vaikka olin käynyt lääkärissä monta kertaa aiemmin.
Tyttö on nyt henkimaailmassa isänsä kanssa
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: