Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten laittaa asioihin vauhtia?  (Luettu 4631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« : 16.10.2012 15:53:48 »

Nyt alkaa olla sellainen tilanne elämässä, että olisi tilausta ja tilaa uusille asioille & energioille tulla. Kysymys kuuluukin, että mitä "kikkoja" olisi saada asioihin vauhtia ja energiat liikkeelle? Energiasiivousta? Kynttilöitä, kiviä, alttareita, ajatuksen voimaa, rukouksia Huh Cheesy  2funny Arki alkaa olla sen verran tylsää, että pienet noituudet voisi piristää tätä harmautta, hehe.

Ihan perusjutuista siis kyse, eli työpaikka ja parisuhde olisi haussa. Ja miksei uutta asuntoa ja ja ja ja ja... Kyllähän näitä löytyy Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #1 : 17.10.2012 17:20:20 »

Viitisen vuotta sitten itselläni oli samanlainen tilanne. Tosin tunsin vahvasti että jotain uutta on tulossa ja olin ihan hirmuisen kärsimätön.. suorastaan turhaantunut, koska en tiennyt mitä on tulossa ja milloin..

Sitten kun lähti tapahtumaan; muutto uudelle paikkakunnalle, uusi työ, ihana ihmissuhde.. monta vuotta olikin sitten sellaista pyöritystä että paloin loppuun..

Nyt taas muutosvaiheessa, eikä ole aavistustakaan mitä ja koska tapahtuu.. eikä sen väliä. Pääasia on että fiilis on hyvä ja luottavainen -> Things will happen while they can =D
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2012 11:09:43 »

Samaa pähkäilen minä. Oon tehnyt aarrekartan asioista, joita toivon ja haluan. Tein tämän vuosi sitten ja vielä ei ole tapahtunut mitään konkreettistä. Vanhoja asioita käyn paljon läpi, niitä taitaa olla todella paljon.
Muut ihmiset tuntuvat pitävän minua kiinni vanhassa, vaikka kuinka temmon irti ja sanon EI. Ei tunnu riittävän Sad
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.2012 16:42:08 »

Herran jestas, kylläpä teille on tapahtunut paljon samaan syssyyn, sitten kun on lähtenyt pyörä liikkeelle. Smiley Toivottavasti alkaa tapahtua myös täällä.

Aarrekartta! Kiitos muistutuksesta. Voisinkin väsäillä sellaisen pitkästä aikaa. Mulla on tässä tosiaan sellainen tilanne, että opinnot ovat käytännössä pulkassa, vaikka koulu loppuukin vasta vuodenvaihteessa. Tässä on siis ihan konkreettisesti aikaa vaikka luututa lattioita ja siivota kaappeja päivät pitkät. Smiley

Tuosta visualisoimisesta ja saat mitä haluat -tekniikoista on kyllä kokemusta, mutta esimerkiksi parisuhteen saamisessa ne eivät ole auttaneet. Joku siis kinnaa vielä - luultavasti ne vanhat peikot oman pään sisällä. The Secret -kirjassa sanotaan esimerkiksi, että pitäisi tehdä kotiinsa tilaa puolisolle, raivata kaappeihin tyhjää ja tyyliin ostaa parisänky. Heh. Raivaa nyt yksiöön yhtään mitään ylimääräistä tilaa  buck2 Ehkä pitäisi ennemmin alkaa tehdä sitä tilaa sydämeensä..  smitten
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 19.10.2012 22:19:58 »

No aloita meditointi. Säännöllisesti hiljennät mielesi ja alat tutustua henkioppaasesi. Opettelet tuntemaan hänen energiansa, viihdyt hänen energioissaan, opettelet tuntemaan sen kun opas lähestyy ja poistuu.
Sit kun olet tunnistanut näiden energioiden eron, KUUNTELE mitä se opas sulle kertoo.
Tää on meedion neuvo mulle jota en kyl ole totellut. Mua tosiaan vietiin sellasta kyytiä eteenpäin et hippulat vinkui ja pelkotilat oli mahtavat.
Ei kannata vetää kaasu pohjassa tällä osa-aluella
Kyllä pelkästään lukemalla näistä jutuista tuolla toisella puolella huomataan se kiinnostus ja sit voi alkaa tapahtuu aikas nopeestikin vaikka mitä.
Toki riippuu sun herkyydestäsi miten nää jutut aukee.
Mun molemmat vanhemmat on mediaalisia ja tietty se perityi mulle vaikken mitään ihmetemppuja ole tehnyt.
www.henkinenkehitys.fi  Sieltä ajankohtaista-kohta. Mee kehityspiiriin jos sellasen löydät.


tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2012 22:16:08 »

Joo, meditointi on tuttua. Henkiopasjutut vähän vieraampia, taitaa omat pelot estää paremman yhteyden saamista. Tunnen ja näen kuitenkin paljon ja tiedän, että vierelläni kuljetaan.

Henkisen kehityksen jutut menevät eteenpäin koko ajan, sopivaa vauhtia omalla painollaan, mutta nämä maalliset asiat rassaavat.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2012 23:35:29 »

Ok, mun huomio kiinnittyi sit eri juttuun. Jos sulla kuitenkin on yhteys, mikset pyydä sieltä apuja/osoitusta mikä suunta ja minnepäin?
Katselin eilen hetken sitä ohjelmaa joissa aikuiset hyvinkoulutetut naiset haluaisi parisuhteen ja sen ohjelman kautta jotain deittailuu ym.
Mua ei ihmetyttänyt yksikään niistä naisista että ne on sinkkuja. Kenessäkään ei ollut sellasta ulospäin näkyvää potkua varsinkaan seksuaalisuuden osa-aluella. Vaikka on perusjutut kunnossa elämässä vaikuttaa tosi oudolta että voi olla vuosikaudet ilman parisuhdetta ja jotkut satunnaiset panot riittää. Never!
Tämä ei ole ketjun aloittajalle tarkoitettu vaan pohdinta siitä miten vietit meitä vie ja jokaisessa on sitä alkukantaista eläimellisyyttä joka sytyttää.
Näissä sinkkunaisissa kenessäkään ei ainakaan päälle päin näkynyt. Sad but true
Mulla ei ole korkeakoulutusta enkä ole superkaunis mut vientiä riittää niin naisissa kuin miehissäkin. Oikea lesbomagneetti  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 23.10.2012 23:47:47 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #7 : 25.10.2012 20:43:31 »

Pikkari, kuten sanoin, niin henkiopasjutut ovat vähän vieraampia. En ole onnistunut saamaan tuonne yläkertaan sellaista yhteyttä, josta olisi konkreettista hyötyä esimerkiksi työnhaussa. Avautuu varmasti aikanaan, kunhan saan työstettyä noita pelkoja.

Edit. Ja siis vaikka näen ja tunnen energiaa, se ei vielä käänny kielelle, jota ymmärtäisin.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2012 20:45:11 kirjoittanut Gisella » tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: