Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneisyyden pysyvyys  (Luettu 9216 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« : 26.04.2006 10:27:06 »

Jollakin täällä foorumilla tuntuu olevan auttamaton vaikeus pysytellä kirjoituksiensa takana.
Muokkaus-toiminto on kyllä kiva keksintö, mutta arveluttavalta tuntuu sen toistuva käyttö senkin jälkeen, kun alkuperäiseen kirjoitukseen on jo olemassa vastauksia.
Suosittelen siis miettimään tarkoin, mitä kirjoittaa, ennenkuin ajatuksensa julkaisee, ettei tarvitse koko ajan itseään korjailla.

Siis muutenhan sana on vapaa  Kiss
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 09.05.2006 08:34:26 »

Asiat ja ihmiset muuttuvat ! Cool
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #2 : 09.05.2006 09:43:16 »

Oon samaa mieltä Helin kanssa..  elämä on jatkuvaa muutosta ja kasvamista.. Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 09.05.2006 14:42:50 »

Kenellehän tämä kirjoitus oli tarkoitettu Ikiaika?  :Smiley

Tuskin kuitenkaan minulle, vaikka itse käytänkin muokkaus toimintoa kohtalaisen usein.  Embarrassed Se ei minulla ainakaan tarkoita sitä, ettenkö seisoisi sanojeni takana.  Huh Itse nimittäin käytän sitä toimintoa vain ja ainoastaan siitä syystä, että kirjoitan tekstiä joskus niin vauhdilla, enkä sitten aina huomaa tarkistaa miten "oikeaoppisesti" olen kirjoittanut ennenkuin lähetän. Korjailen/muokkaan siis vain kirjoitusvirheitä, sanamuotoja yms. jotka huomaan vasta sitten kun olen jo tekstin lähettänyt. Sitä en toki tee, että menisin tekstiäni ihan totaalisesti toisenlaiseksi muuttamaan, enkä muokkaa sitä jos siihen on jo minun nähteni tullut vastaus.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 12.05.2006 17:56:03 »

Mitä onko täällä mahdollista muokata viestejään jälkikäteen  Huh  :Smiley  Cheesy
Mennyt ihan ohi minulta. Niin monta kertaa olisin halunnut korjata kirjoitusvirheitä  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 12.05.2006 18:32:15 »

On mahdollista!!!
Paina tuota "muokkaa" painiketta viestissäsi, ja sen jälkeen pääsetkin hommiin. Smiley
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #6 : 20.05.2006 00:01:19 »

Voih, otsikko oli niin jo semmoinen että jes, täällä on jotain jännää, ja sitten olikin jotain oikeinkirjoitusjuttuja. Hö. Minä että nyt keskustellaan jostakin aikakäsityksistä.  Vähänkö, taidan mennä syömään jotakin banaania että mieli piristyy.

 tickedoff
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 07.06.2006 16:13:13 »

Erittäin hyvä aihe..  Wink

Olen huomannut, että muutamalla tyypillä on tapana muutella aikaisempia kirjoituksiaan sitä mukaa, kun niihin vastataan. Wink

Koska itselläni välillä varsin voimakkaat mielipiteet, jonka jälkeen jotkut jopa ovat muuttaneet aikaisempaa kirjoitustaan, niin
olen taktisesti välillä jättänyt vastaamatta heti johonkin topiciin ja tullut vasta myöhemmin mukaan
ja heheh...  2funny "rokottanut" ajatuksillani vasta sitten
kun näiden ko. tyyppien kirjoitus on ikään kuin naulattu, käytännössä lainattu ja vastattu niin monta kertaa, että ko. tyyppi ei pysty perumaan aikaisempaa ajatustaan.  Wink

Ajatuksethan muuttuvat koko ajan ja niin pitääkin. Se on tervettä kehitystä, mutta minusta olisi hauskempaa, jos tuo kehityskulku saiai näkyä noissa ketjuissa, koska se on myös sellainen selkeyttävä tekijä sen ko. aiheen/ajatuksen tiimoilta.  Wink

Ymmärrän kirjoitusvirheiden korjaaminen, koska itse teen niitä aivan jumalattomasti johtuen, että puhun äidinkielenäni kahta eri kieltä ja monesti kun kirjoitan tänne, puhun samaan aikaan toista kieltä puhelimessa ja tarkkaavaisuus oikeinkirjoituksessa ei ole ihan huippua. uglystupid2

Uudistuneen ajatuksen voi mielestäni täysin häpeilemättä korjata myöhemmässäkin viestissä ja kertoa, että viestinne sai minut ajattelemaan asiaa toiselta kantilta ja olen muuttanut ajatustapaani ko. asiasta.  Smiley

Mitä häpeilemistä siinä on, että on tullut viisaammaksi, kun on ollut kykenevä ottamaan muiden ajatuksista sen tärkeimmän pointin?  Wink
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #8 : 07.06.2006 16:39:47 »


Koska itselläni välillä varsin voimakkaat mielipiteet, jonka jälkeen jotkut jopa ovat muuttaneet aikaisempaa kirjoitustaan, niin
olen taktisesti välillä jättänyt vastaamatta heti johonkin topiciin ja tullut vasta myöhemmin mukaan
ja heheh...  2funny "rokottanut" ajatuksillani vasta sitten
kun näiden ko. tyyppien kirjoitus on ikään kuin naulattu, käytännössä lainattu ja vastattu niin monta kertaa, että ko. tyyppi ei pysty perumaan aikaisempaa ajatustaan.  Wink



 Grin Asterix - nostan sinulle hattua. Vaikka itsekin taktikoin mielelläni, niin tuota en ole keksinyt. Taidat kuulua todellisiin totuuden etsijöihin. Hyvä niin...heitä tarvitaan.  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #9 : 07.06.2006 17:44:59 »

Mitä onko täällä mahdollista muokata viestejään jälkikäteen  Huh  :Smiley  Cheesy
Mennyt ihan ohi minulta. Niin monta kertaa olisin halunnut korjata kirjoitusvirheitä  Smiley

Hei "Artemis"

Tuossahan nuo (https://www.astro.fi/foorumi/Themes/default/images/buttons/quote.gif) Lainaus (https://www.astro.fi/foorumi/Themes/default/images/buttons/modify.gif) Muokkaa (https://www.astro.fi/foorumi/Themes/default/images/buttons/delete.gif)Poista ovat rinta-rinnan oikeassa yläkulmassa
- tekstiä voi jälkikäteen muokata
tai jopa poistaa,
jos ei tullut miellyttävän näköistä
tai teksti ei mennytkään oikein



 smitten  Elämnänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 07.06.2006 21:42:25 »


Uudistuneen ajatuksen voi mielestäni täysin häpeilemättä korjata myöhemmässäkin viestissä ja kertoa, että viestinne sai minut ajattelemaan asiaa toiselta kantilta ja olen muuttanut ajatustapaani ko. asiasta.  Smiley

Niinpä.  Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 11.06.2006 15:43:42 »

On hyvä voida muokata siine heti, kun huomaa hassuja virheitä.

Mutta mitä ihmeen syytä on muokata 'ajatuksia', harvahan niitä jälkikäteen enää lukee, jos ei itse.

Ajatuksen pitää antaa vapaana tulla. Virheiden runsaus joskus ilmoittaa sen, kuinka spontaanisti ja vapaana on tullut ajatus, ei itse kirjoittaminen.

metsätonttu rakastaa spontaanisuutta, se on lähellä intuitiota  Kiss
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #12 : 11.06.2006 18:29:48 »

mitä väliä jos ihmiset muokkaavat kirjoittamiaan viestejä....... itse poistan ne.. eli ei ainakaan minua haittaa moinen yhtään,, ja joku syyhän ihmisillä muokatessaan sitten on muokata,,..
Tämä hutilus ainakin korjaa kirjoitusvirheitään.. niitä kun tuppaa tulemaan..  Embarrassed
Hih, kymmensormijärjestelmä unohtunut sitten konekirjoitustuntien jälkeen..
Höh, eihän siitä ole KUIN n.25 vuotta
Grin
Oikku67 coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: