Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menin naimisiin  (Luettu 5852 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« : 25.04.2006 11:22:30 »

Viime yönä unessa menin naimisiin. Sen muistan siitä unessa, että hymyilin tosi onnellisena kun kävelin alttarille  Smiley Ja se hymy oli niin aito ja tuli sydämenpohjasta! Varmaan hymyilin oikeastikin kuin hangonkeksi! Olin hyvin, hyvin onnellinen.
Se jännä juttu siinä unessa oli, että tulin alttarille tavallaan sakastin puolelta, en siis käytävää pitkin, kuten morsiamet yleensä. Vaan jostain sieltä sivustalta.. Huh Ja yritin saada selvää, että kuka siinä vierelläni seisoo, niin eipä saanut kasvoista selvää, ei! Mutta sellainen kumma tunne jäi, että aivan kuin olisin seissyt siinä veljeni kanssa..  Shocked Mitähän sekin sitten meinaa?? Ja sitten kun lähdimme kävelemään käytävää pitkin kohti häävieraita, niin hieman vaikealta tuntui päättää miten käsiä pidetään - mennäänkö käsikynkkää vai käsi kädessä vai..
Että tällaista unta..  crazy2
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 25.04.2006 23:09:36 »

Minäkin olin toissa yönä menossa jonkun kanssa naimisiin, tietäis vaan kenen! Muistan, että olin aika vastahakoinen asian suhteen, mutta tiesin, ettei siinä ollut muuta vaihtoehtoa. En tykännyt siitä partneristani. Yhdessä kohtaa minä ja tuo sulhanen oltiin lintuja, hän musta korppi ja itsestäni en tiedä, ja kaarreltiin ilmassa jonkinlaisessa muodostelmassa kahdestaan hääpaikalle. Matkalla kuitenkin sulho vajosi veteen ja hukkui, ja minä sitten olin aika helpottunut. :Smiley Näyttelin kuitenkin häävieraille surullista. Samana yönä oli muitakin häröjä unia.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2006 20:40:17 »

Minäkin olen mennyt pariin kolmeen otteeseen unessani naimisiin ja kihloihin.
Muistan kyllä sen että olin äärimmäisen onnellinen mutta sulhasen kasvoja en ole vielä kertaakaan nähnyt. Se oli hassua että yhdessä naimisiin meno unessa oli yksi juuri kadulta löydetty orpolapsi joka olikin ihmissusi. Pidettiin häät täydenkuun aikaan ja sainpahan sitten juosta kallioilla ja metässä hääpuvun kanssa ja korkkarit jalassa ihmissutta karkuun.. :\ Mitähän se nyt oli tarkoittavinaan..? Hmm. tuli mieleen että ehkä se voi tarkoittaa sitä että joskus tulevaisuudessa meinaan mennä naimisiin mutta jokin peruuttaa ne..?

Toiset naimisiin meno unet on vain ollut sitä että ollaan seisty alttarilla onnemme kukkuloilla ja hymyilty ku viimeistä päivää ^^''
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 06.05.2006 22:06:22 »

mie näin unta, kuinka eräs mies (jonka tunnen oikeassa elämässä etäisesti) halusi naimisiin kanssani. olin hirveän vaivautunut ja en ikinä vastannut hänelle mitään. kuitenkin hän oli ihan onnesta soikeana ja hoki kokoajan, että olen hänen vaimonsa. ja minä vain mietin kokoajan kuinka olen rakastunut tämän miehen ystävään, enkä tiedä mitä tekisin ja olin hirveän ahdistunut. jees.

luin sitten kirjasta, että naimisiin menon vastoin tahtoaan (ja kai muutenkin) näkeminen tietää huonoja uutisia rakkaussuhteissa. ja niin sitten tuli käymään.. mutta vieläkin muistan unen hirveän selvästi, tuntuu ettei se ole vielä kokonaan toteutunut..

 Smiley

luin vielä tuolta toisesta ketjusta
http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=6368.0
toistuvista unista.
ja tosiaan, pari yötä ennen olin nähnyt unen, jossa oli melkein sama tarina. sillä kertaa vain luulin olevani rakastunut ensimmäiseen mieheen, kunnes tuo toinen mies palasi. hänellä oli tummat aurinkolasit, se jäi mieleen. ratkaisua ei koskaan tullut, jäin vain ahdistuneeseen tilaan, etten tiedä mitä tekisin..
« Viimeksi muokattu: 06.05.2006 22:12:26 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: