Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kauris-nainen ja kalat-mies ?  (Luettu 15124 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« : 23.04.2006 14:14:43 »

Astrologiaa enemmän tuntevat, osaatteko vastata kuinka toimii yhdistelmä kauris-kalat ? Välillä tuntuu, että toimii melko hyvinkin, kunne taas tietty junnaaminen näin kauris-naisena alkaa nyppimään. Onko kalojen tunne-elämä liian syvällä uivaa käytännölliselle maamerkille ?  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.04.2006 16:00:05 »

No minä tiedän sen itse kaurisnaisena, että itse en kyllä tule oikein toimeen kalojen kanssa - olivat sitten miehiä tai naisia. Tietyllä tasolla juttu toimii oikein hyvin, mutta jotenkin tuntuu, että kalojen jatkuva jahkailu, epävarmuus ja leijailevuus on liikaa. Kaloille tuntuvat kaikki käytännönasiat olevan niin vaikeita, että koko ajan saa olla korjailemassa heidän jälkiään kun kaikki menee pieleen. Wink Ainakin näin erään kalaystäväni kanssa. Kalat ovat ehkä vähän liian idealistisia ja leijailevia maanläheisen kauriin maailmankatsomukseen nähden. Toisaalta, vastakohtaisuus voi vetää tietenkin yhteenkin ja luoda jännitteitä.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2006 19:34:30 »

Niin sen verran vielä, että molemmilla on kuu härässä. Ja itse olen nouseva jousimies. Ei taida tämäkään yhdistyä kovin hyvin kalan kanssa. Toisaalta pidän kalan huomiosta. Lieneekö vaan sitä että sitä huomiota ei ole pahemmin viime aikoina elämässä ollut. Smiley Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2006 17:33:42 »

Nostan tämän aiheen uudestaan esille. Olisiko jollakin jotain kommentteja ?

Kiitos !
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Jinx
Vieras
« Vastaus #4 : 17.05.2006 18:31:35 »

Kalat - Kauris:

Kauriin kunnianhimoinen käytännöllisyys voi olla ristiriidassa kalan romanttisten harhojen kanssa, mutta tavallisesti kauris tuo voimaa, pysyvyyttä ja juurevuutta kala ihmisen elämään. Kalatyypin kannattaisi ottaa enemmän oppia kauriin sinnikyydestä, ahkeruudesta ja maanläheisestä järkevyydestä. Ei kai kala halua, että kauris joutuu hoitamaan hänenkin asiansa omiensa ohessa?

(Lähde: Suuri Horoskooppikirja ((Karisto))

Kun maa ja vesi yhtyvät, tuloksena on toisinaan mitä hienointa kermiikkaa, joskus taas pelkkä mutamöhkäle. Kalat on mietiskelevä ja mielikuvituksellinen luonne, kauris puolestaan itsetietoinen ja kunnianhimoinen, joten he tasapaainottavat oivallisesti toisiaan. Kauris tasoittaa hiukan kaloja, ja kalojen romanttisen idealistinen maailmankatsomus tekee hyvää loputtoman käytännölliselle kauriille. Kalojen aulis ihailu saa kauriin murjotuksenkin loppumaan lyhyeen. Kauriin on kuitenkin muistettava, että kalojen on saatava mietiskellä rauhassa, ja kalojen on ymmärrettävä, että kauris on kuin tehty kiipeämään. kaiken kaikkiaan sopii melko hyvin yhteen. smitten

(Lähde:Rakkauden tähtitaivas; Jonathan Sternfield)

Saa nähdä kohtaako teoria käytännön  Wink
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #5 : 18.05.2006 09:11:44 »

Astrologiaa enemmän tuntevat, osaatteko vastata kuinka toimii yhdistelmä kauris-kalat ? Välillä tuntuu, että toimii melko hyvinkin, kunne taas tietty junnaaminen näin kauris-naisena alkaa nyppimään. Onko kalojen tunne-elämä liian syvällä uivaa käytännölliselle maamerkille ?  Smiley

* Kannanpa minäkin korteni kekoon, kun tutun aiheen parissa pyöritään...
Kokemuksesta voinen kertoa, että kalojen ja kauriiden välillä on jotain Wink Aurinkomerkkien perusteella nämä sopisivat hyvin yhteen, mutta ovat kuitenkin melko erilaisia merkkejä. Kalat haaveilija ja hetkessä eläjä, kun taas kauris jalat maassa- tyyppi, käytännöllinen ja järkevä. Nämä merkit voivat kyllä täydentää toisiaan aika kivasti, mutta alkuun pääsyssä voi olla vaikeuksia.

Mietin tuota kuviota kalatmies ja kaurisnainen...itse en ehkä kalatnaisena jaksaisi kalatmiestä, koska toista yhtä hullua ei samaan perheeseen mahdu Grin Miksei se silti voi toimia hyvinkin, kun kaurisnainen varovaisena ja harkitsevana jarruttelisi kalan päähänpistoja. Naisena vaan voi kyllästyä siihen, että pitää olla sinä "järkenä" koko ajan, kun mies keksii mitä hulluimpia ideoita. Toisaalta tunnen monia kalat-miehiä, jotka ovat vastuullisia ja hyviä perheenisiä eikä alkokaan juuri maistu, vaikka kaloista yleensä sanotaan, että sortuvat helposti viinaan ja muihin päihteisiin. Kylläpäs taas poikkesi aiheesta.

Kirjoitit junnaamisesta, mitä tarkoitat? Itse olen junnaamista kokenut lähinna kauriiden taholta, harkitsevat asioita vuosi tolkulla, kun kalalle pitäisi tapahtua mielellään just nyt heti angel Mitähän muuta kalamiehesi kartalta löytyy, kun niin junnaa?

Kalojen tunne-elämä on syvä ja sinne syövereihin voi uppoutua päiväkausiksi parhaimmillaan, mutta luojan kiitos sieltä löytää myös pois, kun on elämä joka pakottaa. Olen kuitenkin käsittänyt, että kauriillakin on tunne-elämä? Smiley vaikkakin syvällä piilossa, eikä sitä paljasteta hevillä...

Tsemppiä teille! Minä takkuan tahollani kauriiden kanssa, sekä aurinko, että kuu-sellaisten kanssa...
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #6 : 18.05.2006 09:49:22 »

Kiitos Jinx, Freija ja JupiterGirl kommenteista!

Uskon myös että melko hyvin tämä periaatteessa toimii. Kauriin tunne-elämä kaipaa pehmittelyä ja kalat taas järkevyyttä haaveiluunsa. Käytänössä voi kyllä joskus ottaa pannuun tosiaan olla aina se 'järkevä'. Tosin kyllähän tuo kalakin sitten toimii, kun muistutetaan.

Mies on nouseva rapu, siitä kai se 'junnaaminen' johtunee. En keksi muuta, toisaalta osin selittää suhteen toimivuudenkin (kauris ja rapu toiminee). Tosin tuo minun nouseva jousimies ei oikein sovi kuvioon ? Ehkä siksi toimin itse hiukan spontaanimmin kuin kauriilta odottaisi.   
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 18.05.2006 10:05:21 »

Minulla oli nuorempana Kalat-mies poikaystävänä. Hän oli ihana tavallaan, niin hellä ja kiltti ja symppis kaikin puolin, mutta... Hänen mielestään viikonloppuisin piti aina "olla päissään niin että lopulta tulee oksennus". 

Kyllähän sitä nuorena jaksaa, mutta jos tuo on se elämän tarkoitus, niin silloin se Kauriin järkevä puoli nousee esiin kyllä jossain vaiheessa. Näin meillekin sitten kävi, sillä minä kyllästyin siihen että ainut elämän tarkoitus olisi "hengailla ja juoda viinaa" joten siitä Kalamiehestä.

Tosin on niitä varmaan vähemmän alkoholisoituneitakin yksilöitä.  Huh
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2006 10:12:29 »

Hm, tunnen 1 kalamiehen joka juo, mutta toinen EI juo vaan on tosi kunnollinen ja menestyvä, koska isänsä joi - poika ei. Toinenkin tuntemani kala on bisneksissä hyvä. Jotenkin sukupolveni juttuja kait.

Mutta, voi kun se parisielu tulis jostain.. heh, kumma miten kaikki on nyt vaan joko bisneskontakteja/ henkisiä ystäviä.  angel Nauti suhteesta liikaa kelaamatta .. pitääkö heti sitoutua ...
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #9 : 18.05.2006 15:36:37 »

Jupiter Girl! Joo muista, että mulla on niitä kauriita muutenkin lähellä, ei niistä niin vain eroon pääse, enkä kaikista edes halua Smiley Elämää menee nyt ihan jees, pientä takapakkia välillä, mutta muuten  Smiley

En tarkoittanut, että kaikki kalat ovat kännikaloja. Minäkin kai olen keskiverto järkevä noin ulospäin, mutta ne tunteet ja ajtukset liitelevät muissa sfääreissä. Joskus on kiva myös pörräillä "pienessä sievässä" Hullulla en tarkoita myöskään sitä että elämä on yhtä hullunmyllyä, ihan keskivertoperhe-elämää, mutta ne hullut jutut tulevat muuten esiin. Esim on rohkeutta tehdä jotain mitä muut ehkä eivät, luovuutta ym, mutta kaikissahan meissä on puolemme, sekä hyvät että huonot. Onnea vaan suhteisiinne ja elämään yleensä...kesä koittaa Cool
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #10 : 18.05.2006 19:27:00 »

Kyllä tuo kalat-mies hoitaa hurmauspuolen paljon paremmin kuin kauris. Osaan minäkin hurmata jos haluan, mutta kalalle se on enemmän luontaista. Wink

Ystäväpiiriä tutkiessa vaikuttaa siltä, että kaloille on ominaista turvautua riipppuvuuksiin, niin mies- kuin naispuolisillakin. Kanavoituu helposti alkoholiin.

Kalat, ainakin tämä minun kalani on hyvin sosiaalinen, mikä sopii tuohon business puolen osaamisen, minkä JupiterGirl mainitsi.

JupiterGirl, kyllä se hyvä, oikea sielunkumppani löytyy. Smiley Olet niin etsimässä, että se jo kertoo paljon  Wink Usko itseesi ja usko rakkauteen ! smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: