Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: syntymäkartta ja sairaudet  (Luettu 17532 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« : 01.11.2005 10:54:24 »

Voiko kartalta "katsoa" sairauksia?Onko olemassa jotain aspekteja jotka viittaisivat sairauksiin?itse olisin kiinnostunut tuosta atooppisen ihottuman ilmenemisestä kartalta...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 01.11.2005 15:47:29 »

Jos huoneissa 6/12 on paljon tavaraa, ja varsinkin jos niihin osuu ikäviä aspekteja, terveys ei kyllä ehkä ole paras mahdollinen. Pari huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjien karttaa nähneenä sanoisin näin. Toisaalta ainakin Saturnus tai Neptunus yksinäänkin 6.huoneessa vihjaa terveysongelmista. Ja yleensäkin 6.huoneen kärjen indikaattoriplaneetta sekä sen tekemät aspektit kertovat yleiskunnosta jotain. Muuten kyllä on annettu ymmärtää, että kaikilla henk.koht. planeetoilla on terveyden kannalta oleellinen merkitys sijainteineen aspekteineen päivineen, paitsi ehkä kuitenkin Merkuriuksella. Hankalaksi menee, kun aspektit voivat vihjata aivan käänteisiä asioita.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2 : 01.11.2005 19:20:22 »

anteeksi mutta mikä on indikaattrori planeetta?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
WhiteTara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hyväntahtoisuus on uskontoni


Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2005 22:31:36 »

Vinkkinä sanoisin "atooppiselle iholle", että kokeile ihmeessä Aloe Vera tuotteita.
Tiedän parikin ihmistä jotka kärsivät paljon ko. vaivasta. Juomalla Aloe Vera mehua, ja käyttämällä Propolis voidetta, oireet hävisivät kokonaan!
Kasvispainotteinen ruokavalio, eläikunnan tuotteet vähemmälle myöskin, niin tuloksia syntyy! Wink
tallennettu
aqua
Vieras
« Vastaus #4 : 03.11.2005 13:20:21 »

Jos huoneissa 6/12 on paljon tavaraa, ja varsinkin jos niihin osuu ikäviä aspekteja, terveys ei kyllä ehkä ole paras mahdollinen. Pari huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjien karttaa nähneenä sanoisin näin.

Nyt kyllä rupesi masentamaan  Cry
Eihän meikäläisen kartalla juuri muita huoneita näekään kuin 6:sta ja 12:sta!
Toivottavasti niihin ei kaiken lisäksi osu niitä ikäviä aspekteja...
En allekirjoita moisia riippuvuuksia ja yritän pysyä positiivisena huoneista huolimatta  Wink
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 03.11.2005 13:38:41 »

Jos huoneissa 6/12 on paljon tavaraa, ja varsinkin jos niihin osuu ikäviä aspekteja, terveys ei kyllä ehkä ole paras mahdollinen. Pari huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjien karttaa nähneenä sanoisin näin.

Nyt kyllä rupesi masentamaan.

Ei kannata masentua! Hankalatkaan kuviot eivät kerro väistämättä eteen tulevista sairauksista. Voit ottaa syntymäkarttasi neuvoista vaarin ja tehdä paljon itse terveytesi eteen, etenkin niillä kehon alueilla, jotka kartan mukaan ovat alttiimpia sairastumaan. Omalla kartallani on Iso risti, jonka sakaroina mm. Saturnus 6. huoneessa ja Mars 12. huoneessa. Olen silti mielestäni ihan perusterve. Lapsena olin tosi kova sairastamaan flunssia jne.. pientä, mutta koulun alku toi vastustuskykyä ja nyt jo varttuneena olen edelleen ihan hyvässä kunnossa.
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2005 13:58:38 »

Toisaalta ainakin Saturnus tai Neptunus yksinäänkin 6.huoneessa vihjaa terveysongelmista.

Yhtyisin Mayn mielipiteeseen tässä asiassa, eli ruuhkainenkaan kuutoshuone ei välttämättä tarkoita, että kyseinen ihminen sairastelisi paljon, vaan että sen edustamat asiat ovat hänelle jollain tapaa tärkeitä. Tämän huoneen teemat voivat tulla elämässä myös muuten esiin kuin sairastamalla itse.

Itselläni on kuutosessa Saturnus T-ristin kärkenä, mutta olen aina ollut hyvin terve. Tunnistan kuitenkin Saturnus-teeman tässä huoneessa siten, että eniten olen lääkärissä käynyt hampaiden takia - Saturnukseenhan liitetään mm. luusto. Saturnuksen asema kartallahan kuvaa asioita, johon suhtaudumme tietyllä vakavuudella tai joissa on rajoituksia tai pelkoja. Itselläni ei ole ruokavalioiden tms. suhteen terveydellisiä rajoituksia, ei myöskään fyysisesti mitään erityisiä rajoituksia. Vakavasti kuitenkin suhtaudun terveys- ja vastuuasioihin - ehkä tuo Kauris nousumerkkinä auttaa siinä?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 06.11.2005 12:13:36 »

Kyllä kartalta ja astrologiasta voi löytää sairauksia?. Esim. miten seppo on päätynyt eri merkeille luomaan ominaiset sairaudet melko nappiin näille sivuille. Voisikos Seppo antaa tähän vastauksen. Itse olen huomannut, kun joku ihminen mainitsee minulle tavatessamme esim. aurinkomerkin ja nousumerkin niin on pystynyt päättelemään missäpäin kyseisellä ihmisellä on vikaa tai jopa sairaustyyppi löytyy. On se vaan merkillistä miten samanlaisia ihmiset ovat merkkien mukaan terveyden suhteen. Pitäisi oppia elämään vain oman merkin terveyden mukaisesti!!!     crazy2
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #8 : 08.11.2005 12:44:37 »

Vinkkinä sanoisin "atooppiselle iholle", että kokeile ihmeessä Aloe Vera tuotteita.
Tiedän parikin ihmistä jotka kärsivät paljon ko. vaivasta. Juomalla Aloe Vera mehua, ja käyttämällä Propolis voidetta, oireet hävisivät kokonaan!
Kasvispainotteinen ruokavalio, eläikunnan tuotteet vähemmälle myöskin, niin tuloksia syntyy! Wink

 olen kokeillut ihooni ruokavalion muutosta mutta ei ole  auttanut päinvastoin pahentanut!Jos ruokavaliostani puuttuu jotain niin iho on heti pahempana kummallista vaikka minulla ei ole allergioita.. Shocked
Itse käytän protopic nimistä kortisonia korvaavaa voidetta ja hyvin toimii!
Kiitos tuosta aloe vera vinkistä pitääpä testata! Wink
Kartasta sen verran,että juuri tuo 6.huone on minulla iso.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2005 11:56:10 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
hannam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #9 : 23.11.2005 23:13:24 »

Huomauttaisin vielä tuosta Chironista. Sen sijainnista 12. huoneessa mulla ei juuri oo kokemuksia, mutta tunnen itseni lisäksi muutaman muunkin jolla se on kuudennessa, ja se kyllä näyttäs liittyvän terveysongelmiin ihan suoraan. Samoin kuin Chiron härässä, sellaisista tunnen sekä päihdeongelmaisia että syömishäiriöisiä.

Voin toki olla väärässäkin, mutta tällänen olis näppituntuma Smiley
tallennettu

vaaka - keskitaivas aurinko venus saturnus merkurius pluto | skorpioni - jupiter | jousimies - askendentti kuu uranus mars neptunus | harka - chiron | Sininen spektrinen kotka
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2005 23:43:22 »

Minulla on Chiron kuudennessa ja olen terve kuin pukki! Hassua, itse olen ajatellut sen merkkaavan juuri tuota..  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
hannam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #11 : 24.11.2005 00:14:00 »

Se on mukava kuulla Smiley niinkun sanottu niin tuo on ihan mututuntuma joten voi mennä metsäänkin. Mutta toisaalta 6.huone liittyy toki terveyteen ja Chiron taas on mitä on... Voihan olla että oot onnekas yksilö? Cheesy
tallennettu

vaaka - keskitaivas aurinko venus saturnus merkurius pluto | skorpioni - jupiter | jousimies - askendentti kuu uranus mars neptunus | harka - chiron | Sininen spektrinen kotka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #12 : 24.11.2005 20:27:10 »

kutos huonenäyttäisi tältä otin tuosta karttanlistasta ainoastaan nämä 6.huoneeseen liittyvät asiat ja myös chironin. Varsin tunkkainen tuo huone on ja sattumoisin huoneenkärki on neitsyessä ja eikös kyseinen merkki liitetä terveyteen?

Mars    9°    22'    Jousimies    6. huone
Saturnus    9°    0'    Jousimies    6. huone
Pluto    7°    20'    Skorpioni    6. huone
Ceres    12°    11'    Neitsyt    6. huone
Juno    12°    28'    Jousimies    6. huone
Vertex    19°    52'    Vaaka    6. huone
   
6.huoneenkärki

6. Huone    12°    4'    Neitsyt
Chiron    9°    49'    Kaksoset    12. huone
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #13 : 24.11.2005 20:29:32 »

Atooppinen iho kaipaa hyviä rasvoja ruokavalioon. Omega kolmosta siis popsimaan  Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #14 : 25.11.2005 13:09:57 »

Atooppinen iho kaipaa hyviä rasvoja ruokavalioon. Omega kolmosta siis popsimaan  Smiley

olen viimeiset kaksivuotta syönyt omegaa ja välillä se toimii ja välillä ei!Tällä hetkellä jalkapöydät ovat todella inhottavat!Pitäisi varmaankin mennä lääkäriin...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: