Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertokaahan...  (Luettu 26375 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #45 : 30.05.2006 22:05:44 »



Valonkantaja ja Tähtikeinu  smitten

Osaattepa tuoda asiat hyvin esille  smitten

Näin on, puhuu myös kokemuksen syvällä rintaäänellä  Shocked


 Wink mateve
tallennettu

mateve
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 02.06.2006 01:40:53 »

Parhaat elämänopetukset useimmiten löytyy elämän muutoksista, kun elämä lyö "pesäpallomailalla" varman elämänrutiinin raiteilta ja joutuu nöyrtymään itsensä sisimmän edessä sekä lopettamaan muille nöyristelyn.
Kaatuilu ja kolhut kasvattaa. Nuorena sitä ego kuljettaa eteenpäin ajatuksella, että maailmassa ei ole muuta kuin minun laki. Mutta jaakobinpainissa kaikki ei mene niinkuin suunnittelee ja haluaa.

Painin voittaa ja viisastuu, kun luottaa, että elämä kantaa ja asioilla on tapana aina järjestyä ja ei muuta kuin antaa elämänvirran kuljettaaja kohti tarkoitettua päämäärää.

Toiset on luotuja oppimaan nopeammin läksynsä elämänpolulla ja toiset taas joutuu kulkemaan kivisemmän polun. Kovassa paineessa Timantitkin jalostuvat.
 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #47 : 02.06.2006 04:43:37 »

se voi mennä myös niin päin, että juuri onnen kokemisen hetki tai hetket milloin jostain syystä huomaa olevansa resonanssissa kaiken ja "sen mitä oikeasti on" kanssa voivat olla niitä hetkiä, jolloin tajuaa jotain. Jotain uutta tapahtuu ja yhtä-äkkiä huomaakin olevansa enemmän sopusoinnussa...ja mikä tämä syy/laukaisija kenelläkin on on kai yksilöllistä. Halusin vain sanoa tämän koska kärsimys ja vastoinkäymiset ei aina jalosta, vaan tekevät katkeraksi ja ahneeksi kahmimaan toisiltakin pois sen hyvän mitä kokee heillä olevan. vai liekö kyse siitä ettei osaa ottaa opiksi näistä vastoinkäymisistä. Itselleni ainakin muistot hetkistä jolloin löysin itseni tasapainosta ja voimantunteesta (siis ei agressiivisesta ja hyökkäävästä, vaan...onnellisella tavalla voimakkaasta, rauhanomaisesta)ovat tärkeitä viestejä siitä, missä miten ja milloin tein oikein, ja olin siellä missä minun kuuluukin.

kun ajatellaan, että "elämä lyö päähän", niin onko se lopulta vain sitä, että itse on menossa väärään suuntaan, on väärässä paikassa tai yrittää vääriä asioita...?

epäilemättä ristiriidassa oleminenkin on ilmeisesti tarkoituksenmukaista kokonaisuudelle...vain siksi koska sitä yleensä tapahtuu...

mutta siis, myös hyvät ja miellyttävät asiat voivat olla tärkeitä opettajia, ei pelkästään vaikeat Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.06.2006 04:45:31 kirjoittanut sign? » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #48 : 02.06.2006 21:02:37 »

mutta siis, myös hyvät ja miellyttävät asiat voivat olla tärkeitä opettajia, ei pelkästään vaikeat Smiley

Näin on.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: