Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys!  (Luettu 2569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Patteri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 07.10.2012 23:21:03 »

Vuoden päivät astro.fi horoskooppeja selailleena uskaltauduin viimeinkin foorumeille ja muutaman keskustelun läpikäytyäni en tajua miksi en ole rekisteröitynyt tänne aikaisemmin  idiot2

Olen 24-vuotias, viime vuonna "elämäni etsimisen" aloittanut leijonamies vailla samanhenkisiä ystäviä, kukaan ystäväpiirissäni ei oikein tahdo ottaa astrologiaa millään tavalla tosissaan, joten tuntuu hyvältä viimeinkin löytää jonkinlainen kanava purkaa mietteitään.  smitten

Takanani on erittäin masentava lapsuus ja tuntuu että vasta viime vuoden tienoilla olen päässyt pois "usvasta" ja aloittanut elämisen. Mainittakoon että kaikesta huolimatta nautin jokaisesta päivästä edellistä enemmän enkä kanna kaunoja mukanani, koulussa täällä kuitenkin ollaan  Wink

Luonteeltani olen erittäin sosiaalinen ja toiset ihmiset ovatkin mielestäni mahtavin asia pallollamme. Viihdyn myös erittäin hyvin omissa oloissani puuhaillen omiani ja mietiskellen syntyjä syviä.

Harrastuksiini kuuluu vaatimattomasti kaiken opiskelu, rakastan informaation imemistä ja yleistietoni kartuttamista, jooga ja meditaatio ovat myöskin erittäin lähellä sydäntäni ja nautin liikunnasta kaikissa sen muodoissa. Astrologia sekä astronomia ovat mielekkäimmät osa-alueet elämässäni ja saatan helposti käyttää parikin tuntia pelkästään tähtitaivaan toljottamiseen illassa, se vaan on kertakaikkiaan niin hurmaava.  Cheesy Tykkään toteuttaa itseäni fiilispohjalta, vietän päivittäin todella paljon aikaa lukiessani ja prosessoidessani lukemaani ja kokemaani ja yritän sitten selvittää elämän mysteereitä.  uglystupid2

Tuntuipa hyvältä kerrankin kertoa jotain itsestään, vaikka se olikin vain mustia pikseleitä pikseleiden joukossa. Nyt siirrynkin selailemaan foorumia innolla odottaen mitä mysteereitä täällä onkaan löydettävänä  coolsmiley

-Patteri

tallennettu

"Those who have the priviledge to know, have the duty to act" -Einstein
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 08.10.2012 06:14:15 »

Tervetuloa foorumille Patteri  Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: