Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pidätkö kirjaa unistasi?  (Luettu 9201 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« : 20.04.2006 11:33:11 »

Heipä Hei Astrolaiset  Smiley

Kysyn teiltä kirjaako teistä kukaan unia ylös? Olen kuullut sanottavan että jos haluaa opetella tutkimaan uniaan kannattais kirjoittaa ylös näkemiään unia .

Näen tosi paljon unia ja olen monesti ajatellut alkaa pitämään kirjaa, mutta se on vain jäänyt. Uneni monesti antavat minulle ohjeita/vinkkejä miten pitäisi toimia jossain askarruttavassa asiassa.. onko se sitä alitajunnan intuitiota..?

Viimeyönä heräsin uneen josta ravistelin itseni hereille, oli lievä painajainen ja silloin oikein havahduin että tämä pitäis kirjoittaa ylös...mutta jäi enkä sitten enää aamulla muistanut tarkasti mitä siinä unessa tapahtui. Liittyi isäni kahteen veljeen, ja uni vihjasi että toinen heistä kuolee pian. No huh huh.. liekö liittyi siihen että eilen katsoin ohjelmaa sukututkimuksesta ja ajattelin taas kerran että olisi kiva tutkia omia sukujuuria.

Ja toinen uni oli että mulla lähti kaikki hampaat vasemmalta puolelta.. VAIN vasemmalta puolelta.. tippuivat yksitellen.. mitä lie tarkoittaa, olen vastaavia kyllä nähnyt ennenkin.
  idiot2
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2006 23:10:19 »

Kyllä unikirjaa tulee pidettyä. Usein kirjoittaessa tajuaa unen merkityksen.

 smitten
tallennettu

kauris, nousu leijona.
silu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2 : 24.04.2006 00:46:33 »

Hei Perhonen !

Minä olen pitänyt kirjaa unistani kohta 2½ vuotta ja minulla on
iso pino vihkoja kirjattu niitä ylös.
Kun luen niitä jälkeenpäin, en voi millään muistaa ja ymmärtää, että olen sellaisenkin lukemani unen nähnyt.
Näen tarinoita ja tistuvasti teemat ovat samat. Ja se ihmetyttää.
Kerranlöysin netistä sellaisen astrologin yhteystiedot, joka selvittää unienkin merkitystä ja otin yhteyttä häneen je kerroin uneni ja sain pientä korvausta vastaan selvityksen niistä.
Kannattaa pitää kirjaa unista janähdä pitemmän ajan jälkeen niiden ehkä
yhteneväinen sanoma.
ota yöksi viereen kyvä ja paperia ja kirjaa yöllä jo unet ylös, jos heräät.
Jos olet puolivalveilla, kertaa mielessäsi unen sanoma ja tärkeimmat kohdat, niin aamulla muistat ne silloin.
Kauniita unia sinulle perhonen !
silu
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2006 14:37:09 »

sinäpä se silu sanoit!
juuri samoin minä olen toiminut, nyt on vain ollut taukoa kirjoituksen kanssa. Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni...
Todella niistä vanhoista unista muodostuu sinun menneisyys ja tulevaisuus, unelmointi ja vähän muutakin.......
Jotkut näkee enneunia, toiset lyhyitä sanomia ja kaikkea siltä väliltä......

Unet on ihania Wink
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 24.04.2006 14:45:52 »

Hei Perhonen  Smiley
En kirjaa ylös kuin epätavallist unet, kuten esim. eräs tuttuni synnytti tyttären. Olin hänen kanssaan jossakin sairaalassa. Hän touhusi siellä jotakin  ja oli viimeisillään. Sanoin hälle, että mä lahden nyt. Hän halusi jäädä vielä hutkimaan sinne.
Sitten oli alkaneet poltot ja hän oli synnyttänyt tytären, ilman minkäänlaisia kivunlietyksiä. Kätensä hauislihas oli täynnä repeytymiä, oli ottanut niin koville.
Myöhemmin sain tietää, että hän oli todellakin synnyttänyt tuon lapsen.
Oudointa oli se, että en ole hänen ystäviään Shocked Shocked

Että epätavalliset unet tulee kirjattua muistiin, mikäli ne on selkeitä.
Iloa sulle  smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.2006 19:56:21 »

Kyllä pidän kirjaa unistani-olen pitänyt jo 15 vuotta...
 Niitä on mielenkiintoista lukea jälkeenpäin ja jos osaa tulkita "oikein" niistä voi saada paljonkin vihjeitä sielunmaisemasta ja sen kehityksestä...
 Toisinaan näkyy enteitä, jotka vaikuttaa lähinnä dejavu-ilmiöltä, mutta unikirja paljastaa, että unessahan tämä on jo tullut koettua...
 
 Vähän harmittaa kyllä, että unien tarkka seuraaminen selkiyttää niin paljon ajatusmaailmaa pitemmällä aikavälillä, ettei unien näkeminen enää taida olla kovin tarpeellista...Nykyään en nimittäin näe paljoakaan unia ja varsinkaan mitään painajaistyyppistä en ole nähnyt vuosikausiin (sen jälkeen, kun nitistin "varjoni" unessa)...
 Itse asiassa öiset seikkailut vaikuttavat enimmäkseen nyt astraalimatkoilta, kuolleiden kanssa seurustelulta ja ajoittain menneiden elämien pätkiltä- varsinaisia symbolisia unia en siis näe enää juuri lainkaan...  Undecided
 Ylös kirjoitan kyllä nuo viimeksi mainitutkin ihan syystä, että kuolleet antavat usein viestejä, joilla on jotain merkitystä ja menneistä elämistä olen hyvinkin kiinnostunut (kun en ole päässyt regressioterapiaan, niin unet näyttävät korjaavan tiedon puutteen tästä aiheesta)...
 Paras hyöty unipäiväkirjasta itselleni on ollut, että sitä seuraamalla huomaa helpommin mahdollisesti toistuvat aiheet, jotka ovat sillä hetkellä tärkeimpiä...Kun viesti on tullut perille/ymmärretty tai jokin oppitunti käyty loppuun, niin toistuva unikin loppuu...

 Tulipas pitkä selostus...Hyviä unia kaikille!

 Rakkaudella neitsyt-76
tallennettu

Johanna
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2006 20:50:40 »

Kiitos teille vastauksista  Smiley

Täytyypä alkaa kirjaamaan niitä unia ylös. Olen vain aina ajatellut että sitten jos herää ja kirjaa niitä ylös niin saako siinä enää unen päästä kiinni  Wink
No, testaamallahan se selviää.

Kauniita unia itse kullekkin  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Hilleriini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #7 : 24.04.2006 21:13:30 »

Hei Perhonen!

Itse en kirjaa uniani mutta olen seurannut ja tutkaillutkin niitä jo aika kauan.
Kirjaamista kyllä joskus kokeilin, mutta huomasin että kun yritin pukea uneni sanoiksi, en enää tavoittanut tunnelmaa tai löytänyt muuten kuvaavia sanoja. Yöpöydällä käden ulottuvilla on vanha ja hyväksi havaitsemani unikirja, josta haen selitystä näkemälleni, en siis kirjaimellisesti, vaan paremminkin vihjettä merkityksestä. Usein uni avautuu näin ja jää mieleenkin, samoin toistuvat symbolit. Unien seuraaminen on tosi mielenkiintoista ja siinä oppii itsetuntemusta. - Ainakin itse ole tätä mieltä, vaikka monet tuntuvat hakevan unista nimenomaan enteitä.

Paljonpuhuvia ja puhuttelevia unia kaikille!
tallennettu

Aurinko – kaksoset
Nouseva - vaaka
Kuu – leijona
Merkurius – rapu
Venus – rapu
Mars – kauris
Puu-Hevonen
Keltainen Itsevallitseva Aurinko
hathor65
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #8 : 26.04.2006 15:21:04 »

Cheesy Heippa perhonen

Kyllä vain kirjoittelen unia ylös olen tehnyt sitä jo parisen vuotta ja yksi uni tulikin mieleen, kun kaverini muutti paikka kunnalta pois niin se sitten soitti ja kerto että niiden lähellä on ranta ja siitä kun vähäsen matkaa menee veneellä niin keskellä on kioski olinkin jo nähnyt siitä unta vuosi sitten, joten nään aika paljon näitä enne unia senkin takia pidän kirjaa. angel
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #9 : 26.04.2006 15:46:47 »

En oikein pidä kirjaa unistani. Jotkut unet, joissa on paljon tunne kuohua, niitä voin kirjata kalenteriini. Unet ovat kuin elokuvia. Onhan se ihanaa olla, joka yö kaikenlaisissa seikkailuissa.

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #10 : 26.04.2006 23:51:03 »



Olen saanut unien kautta ennakkotietoja tulevasta, ne ovat symbolisia ja ajan kanssa olen tavallaan saanut oman unikirjan niistä, kun miettii ja selviihän ne sitten kun tapahtuma on siinä edessä. :Smiley yleensä suur-unet ovat muistissa vielä vuosienkin jälkeen, kun antaa niille aikaa toteutua. Minulla on mc Galaksin keskuksessa joka on n. 27 astetta  jousimies:tä, ja siitä sanotaan että tieto tulee infrapunatietona, joka on aikaansa edellä n. 6-15 kuukautta. On opittava luottamaan siihen tietoon, sillä herkästi voi olla välinpitämätön tai haluaa hylätä sen liian henkisenä tietona. Undecided Mehän ollaan ihmisiä ja joskus vaan ei ota vastaan ja sitten kun asia tapahtuu niin olisi uskottava   Angry
Aikoinaan mietin paljon sitä omaa tilannetta että mikä se on, niin, unessa näytettiin että olin kävelemässä jyrkkiä rappusia ylös pilvissä. Oikealla puolella oli kallioseinä ja siihen ei ylettänyt ottamaan tukea, sillä askelmat olivat niin kapeat että vain tarkkaan astumalla jalat mahtuivat. Toisella puolella eli vasemmalla oli pilvet joten mitään tukea ei ollut. Siinä noustessani vasen kenkä irtosi kantapäästä ja ajattelin etten voi laittaa kenkää kunnolla jalkaan vaan vedin jalassani sitä mukana. Takaa tuli mies ja ajattelin etten voi pysähtyä, kun tästä ei voi ohittaa. Eli tulkitsin että vasemman jalan kenkä ei ollut sopiva joten kehittymistä on vielä, jalat on  kalat aluetta ja  :askendenttini: on kalat.
Ja vielä toinen oli että juuri siinä heräämisvaiheessa minulle sanottiin että tulee vaikea vuosi, ja niin on ollut, onneksi se päättyy heinäkuussa. Cry
Kun saa viestiä niin se antaa valmistumisaikaa, jos sitä nyt koskaan voi olla valmiina Angry Olen kuitenkin mielestäni saanut näin lahjan joka auttaa selviämään. smitten

 Wink mateve
tallennettu

mateve
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #11 : 27.04.2006 22:32:09 »

Nykyään en nimittäin näe paljoakaan unia ja varsinkaan mitään painajaistyyppistä en ole nähnyt vuosikausiin (sen jälkeen, kun nitistin "varjoni" unessa)...

Tuo oman varjon nitistäminen herätti mielenkiintoni. Näin nimittäin jokin aika sitten unta, että päätin pelastaa itseni (kaksoisolentoni), joka kidnapattiin vanhaan autoon ja kiitokseksi sain sitten itseltäni turpaan. Ei kylläkään sattunut, mutta hiukan omituista kuitenkin! idiot2 Unessa tapahtui paljon asioita, joita nyt en viitsi yksityiskohtaisesti selostaa, mutta toinen kohokohta oli kun katsoin ikkunasta pihalle ja tajusin että olen valveilla mutta näen silti unta. Ihan pimeetä!

Oliskohan muuten ollut terveellisempää, jos olisin rökittänyt sen kaksoisolentoni? Se oli tosi ärsyttävä tyyppi, jotenkin koin että ihan hölmö, kun ei itse osannut puolustautua sitä "kaappausta" vastaan.  knuppel2

Yleensä en jaksa kirjoittaa unia muistiin, mutta tuollaiset pitkät ja monimerkitykselliset unet tulee kyllä käytyä mielessä tarkasti läpi heti heräämisen jälkeen. Ja tuskin tuotakaan hevillä unohtaa...
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
~Christina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5

Iloinen mieli


Profiili
« Vastaus #12 : 05.05.2006 23:00:26 »

Heips! Smiley

Pidän silloin tällöin, nyt on tullu pidettyä useammin Smiley Mielenkiintoista puuhaa Smiley :Smiley Itelläni ei oikein oo kokemusta enne unista, kun en niihin kauhiasti usko, enkä oikein osaa/halua sitä tehdäkkään :/ On aina pitäneet paikkansa, jos vaikka on ollut tietynlainen elämäntilanne jne, niin ja onhan niitä jotain pienii ennustus juttuja, mut en oikein uskalla katsoa pidemmälle.. tai ihan tarkasti tulkita :/
tallennettu

Aurinko Vesimiehessä
Nouseva Vaaka
Kuu Ravussa
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #13 : 06.05.2006 20:33:31 »

Kävin kerran kuraattorin luona. Se lätkäisi pienen Coppelian tassuihin vihon ja sanoi että siinä on sulle uni päiväkirja.

Olen niin armottoman saamaton. Tiesin että vihko muotoinen uni päiväkirja jää parin viikon sisällä syrjään niinkuin onkin jäänyt. Minkään päiväkirjan pitäminen käsin kirjoittamisen muodossa ei vain onnistu. Päiväkirja pysyy ajantasalla vain netissä ^^''

Mun pitäisi tosiaan ryhdistäytyä ja alkaa sitten vaikka pitämään sitä uni päiväkirjaa vaikka jossain netissä. Kunhan alkaisin pitämään sitä ^^
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: