Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimiestä ;)  (Luettu 2523 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
YksiNainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 19.04.2006 11:29:35 »

Aurinkoinen kevät-tervehdys juuri Sinulle Smiley

Seikkailin täällä foorumin puolella vasta ensimmäistä kertaa ja kas kas tämähän oli kuin pukin pussit Cheesy, täällähän oli vaikka mitä! Kiitos kaikesta tuosta kuuluu, teille kaikille, jotka olette täällä kirjoittaneet. Kiitos!
Aikaa sujahti ihan uskomattoman paljon!!

Yleensä sitä on vain käynyt lukemassa omia "tulevia ennustuksia".

Itse olen LeijonaNainen ja positiivisella asenteella varustettu!! Kaksosmiehen kanssa tuli tuossa takuttua reilu 10 vuotta. Oinas on kaukoputkessa (ei vielä kiikarissa asti), mutta mikä minua alkoi kiinnostamaan, on jousimies!?!?
En tiedä miksi, mutta sen kun kehutaan niin hyvin passaavan LeijonaNaiselle Wink
Mutta en tunne yhtään jousimiehiä, missä he oikein piileksivät?!?!
Olisi loistavaa tutustua semmoiseen pakkaukseen!! Kertoisitteko kokemuksia jousella varustetuista miehistä Grin

Ihanan aurinkoista ja lämmittä kevättä kaikille toivotellen;

YksiNainen, Leijonamainen
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #1 : 19.04.2006 14:30:29 »

Smiley

Hei "YksiNainen"

Minulla oli piiiitkä suhde jouskariin, kuu härässä, mikä oli hänessä hyvin vallitsevaa kylläkin. Härkämäisyys johti turvallisuudenkaipuuseen, mutta kun erosimme niin jouskari otti hänessä uuden vallan! Jee mahtavaa. (Olen itse oinas)

Tuo jouskariex-mieheni nykyään matkustelee ja harrastaa extremeurheilua. Hän on nuorempana ja nyt uudelleen ollut todellakin vaaran perään, jokin extremeurheilussa aiheuttaa kuoleman kohtaamista, minkä voittaminen tuo hullut kicksit kuulema. (Minusta kyse on ei-itsensä välittämisestä, mutta sitähän minulta ei kysytä  Tongue)

Muutoin hän on erittäin älykäs, nykyään sitoutumiskammoinen (noh, avioliitto takana), hyvin kiltti ihminen.

Muita jouskareita keitä tunnen, kaikki on olleet tosi kilttejä hurjapäitä. Filosofiset kysymykset kiinnostavat monesti. Todella älykästä porukkaa. Vapauden kaipuu on osa heitä, mutta verrattuna oinaisiin  knuppel2 - varsin sitoutuvaa porukkaa....  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: