Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: siis mitä?  (Luettu 22968 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #15 : 04.11.2005 22:13:41 »

Se on justiinsa niin ja tuo päiväkin on mitä mainioin!  coolsmiley
Kellonaika ja paikka lienee erit, koska sun nousumerkki ja MC on eri kuin mulla. Tää on syntynyt aamunkoitteessa Itä-Suomessa - oot sie pikku- vai isokaksoisveli? Cheesy
Samalla, kerros vinkki, miten noi merkit saa myös allekirjoitukseen... Huh
Sappermentti olet vanhempi! Mää putkahdin vasta puolenpäivän aikaan (olen aina ollut vähän aamu-uninen  Grin ) Mäntässä. Mäntässä olen viimeksi käynyt noin 38 ja puoli vuotta sitten. Kaihoa!  Cry

Olen muuten koko elämäni aikana jostain syystä ollut vain kerran tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on syntynyt 3.3. mitään vuotta! (Siis niiden 12  venus venus :n lisäksi sieltä synnytysosastolta  Grin )  :Smiley Hän oli luokkatoverini pari vuotta ja oli siis myös hyvää vuosikertaa. Ensi töikseni kuulemma pissasin kätilöä silmään.  Cool (tai no  Embarrassed2funny

[Minä laitoin nuo allekirjoitukseen avaamalla ensin tämän viestinkirjoitusikkunan omaan ikkunaansa ja sitten toiseen ikkunaan sen "Profiilin muuttamis" -sivun, jossa se allekirjoitus muutetaan. Ja sitten vain kopsasin toisesta ikkunasta toiseen. Toinen tapa on katsoa kunkin merkin koodi eli : saturnus : (huom! noita välilyöntejä ei sitten saa olla lopullisessa versiossa!) =  saturnus ja kirjoittamalla se tuossa tekstimuodossa sinne allekirjoituksenvaihtosivulle (näyttävät olevan pääpiirteittäin kaksoispisteiden välissä taivaankappaleen tms. nimi).  Smiley Ymmärsiks? ]
« Viimeksi muokattu: 04.11.2005 22:16:29 kirjoittanut Christian » tallennettu

Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #16 : 07.11.2005 09:07:36 »

Huomenta Christian, "pikku"veljeni  Wink

Kiitos, ne koodit tuntuvat toimivan. Muka kokeilin niitäkin aiemmin, mutta kaipa kärsivällisyys juuri sinä kyseisenä päivänä ei riittänyt.

Yhden pikkumiehen tiedän, joka on syntynyt 3.3.1994. Muihin tänä päivänä syntyneisiin en ole tähän mennessä törmännyt. Vaan mikäs sen hauskempaa, kuin nyt kohdata "kaksonen". Iso halaus ja puhtia tuhnuiseen sadepäivään  Grin
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.2005 13:47:38 »

Huomenta Christian, "pikku"veljeni  Wink

Kiitos, ne koodit tuntuvat toimivan. Muka kokeilin niitäkin aiemmin, mutta kaipa kärsivällisyys juuri sinä kyseisenä päivänä ei riittänyt.

Yhden pikkumiehen tiedän, joka on syntynyt 3.3.1994. Muihin tänä päivänä syntyneisiin en ole tähän mennessä törmännyt. Vaan mikäs sen hauskempaa, kuin nyt kohdata "kaksonen". Iso halaus ja puhtia tuhnuiseen sadepäivään  Grin
Huomenet valkeet "isosisko".  smitten
Hyvä jätkä toi pikkumies: hyvä syntymäpäivä ja hyvä elämänpolku. Rakkautta ja valoa hänenkin tielleen toivon ma.  smitten smitten smitten

Hyvä, kun sait toimimaan. Fantastista viikkoa sinullekin! Smiley
tallennettu

Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #18 : 06.02.2006 19:45:15 »

Punainen Sähköinen Kuu

Tän on pakko olla kauheen hyvä tyyppi  Cheesy?
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 12.04.2006 16:23:48 »

Tämä Maya-juttu on melko uutta meikäläiselle. Olen:
Punainen yliääni kuu, numero 5.  :Smiley Osaisiko joku kertoa tuosta vähän täydentävämmin, kuin tämä sivusto? Olen myös Maa-Käärme.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2006 16:42:55 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: