Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sähköyliherkkyys?  (Luettu 3223 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8235


Profiili
« : 29.09.2012 12:02:36 »

Onko tuttavapiirissäsi mahdollisesti sähkömagneettiselle säteilylle yliherkistyneitä yksilöitä?

Mahtaako tuo potentiaalisesti invalidisoiva vaiva yleistyä lähivuosina ja -vuosikymmeninä
lähes räjähdysmäisesti, kun olemme miltei jatkuvasti esim. 3G-verkon lyhytaaltoisen säteilyn
"pommittamia"?

http://mikkoahonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/118420-sahkoa-paossa-it-alan-ammattisairaus

French researchers have just shown that Electromagnetic Fields (EMFs) does notably modify blood and grain physiology in ES people, and that the impact on those biological markers rises and falls with intensity of the exposure. "We do know with certainty that Electrohypersensitivity is not psychosomatic", tells us Oncologist Pr. Belpomme in a telephone interview. "EMFs do trigger major effects in the brain. The most important effect is the opening of the blood-brain barrier. This allows mercury, organochlorates and other toxics to pervade through the brain, where they cause diverse ailments and neurodegenerative diseases." Pr Belpomme records having 20 new patients per week.


 buck2
« Viimeksi muokattu: 29.09.2012 12:28:22 kirjoittanut sideman » tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108


Profiili
« Vastaus #1 : 30.09.2012 00:44:53 »

Ajatelin aluksi olla vastaamatta tähän, mutta jos tästä on jollekkin jotakin apua niin kirjoitin sittenkin

Ei ole tuttavapiirissä, mutta minulla oli sähköallergia, ja aika paha olikin, tästä on aikaa noin 15 vuotta jolloin se puhkesi, tietokoneen ääressä tuli vietetty pitkiä aikoja, koodari kun olen ... ja  nyt olen parantunut lähes täysin, ei haittaa elämää millään tavalla enään.  crazy2

Ratkaisu oli amalgaamien poisto hampaista,  itse järkeilin että ne täytyy olla syypää tähän, sinänsä en kärsinyt kun muutaman kuukauden tästä, mutta sinä aikana yleiskunto romahti niin että hyvä jos postilaatikolla jaksoin käydä jonne oli matkaa 15 metriä, kivut oli aika pahoja, lopulta sitten syljessä oli verta. Tässä vaiheessa marssin hammaslekurille, joka vähän ihmetteli mutta suostui poistamaan kaikki paikat yhdellä kertaa ja muovit tilalle,  menin vielä operaation jälkeen, noin tunnin päästä töihin .... muistan vieläkin kuinka upea olo oli silloin  Smiley  
Ja tästä alkoi paraneminen, viikko pari niin olin taas koodaamassa ... kunhan vain piti taukoja välillä.

Olen kyllä sitä mieltä että sähköyliherkyyden taustalla täytyy olla metallimyrkytys, raskasmetallit kuten elohopea jota on amalgaamissa ja sitten kun nykyään elämme jatkuvassa "sähköverkossa" .. niin ei ole mikään ihme että ihmisen ekosysteemi menee sekaisin.

« Viimeksi muokattu: 30.09.2012 00:51:53 kirjoittanut Iko » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: