Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus ja Pallas Athene kimpassa!  (Luettu 11672 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 18.09.2012 22:06:04 »

Hei! Kiinnostaa tämä yhtymä tuolla taivaalla!

On mukava muutenkin lukea, kun asteroideja huomioidaan. Seppo tulkitsee tätä yhtymää näin:

Kristallisoi ajatuksesi ja toimintasi loppukuun ajaksi

Nyt syyskuun käännyttyä jälkimmäiselle puoliskolle tarkentuu Merkuriuksen tekemä T-risti siten, että myös Pallas Athene on tarkasti yhtymässä Uranuksen kanssa. Nämä tekijät edustavat niin suurella voimalla korkeampaa tietoisuutta, että jokaisen kannattaa kiinnittää siihen erityistä huomiota.

18-23.9 välisenä aikana avautuu Merkuriuksen ja Pallas Athenen avustuksella kirkkaampi tietoisuus koko maapallolle ja kaikille täällä eläville ihmisille. T-risti välittää tiedon valtavana sisäisenä ja alitajuisena vaatimuksena tehdä yksi tai useampia ratkaisevia päätöksiä omassa elämässämme. Sisäinen tunne siitä, mitä juuri Sinun kuuluu tehdä, selviää vain sinulle. Oman tunnelmasi seuraaminen johdattaa puhtaampaan ja parempaan elämään, vaikka se samalla melko varmasti aiheuttaa epätietoisuutta läheisissäsi, ystävissäsi tai työpaikallasi.

...ja jatkaa

Anna siis tavallista enemmän aikaa itsellesi rauhoittua, nukkua, meditoida tai vain kuljeskella luonnossa, sillä alitajuinen tieto tulee aina itsestään ja pakottamatta. Varusta itsesi valmiudella rohkeisiin päätöksiin heti kun solusi antavat sinulle merkin oikeasta hetkestä. Kaikki muu sujuu sitten ihan omalla painollaan. Aloitussignaali sinulta riittää.


tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.09.2012 22:14:15 »

Siis Uranus 6 astetta Oinasta ja siis Pallas samoissa!

Minulle nämä kaverukset vaikuttavat huoneessa 3, elämän sopeutumisen ja kaikenlaisen kanssakäymisen alueella. Siellä on myös lyhyet matkat, sisarukset ja oppiminen.

Innolla odotan, mitä tämä kaikki sisältänee. Kumppanit ovat juuri ohittaneet syntymäkarttani Junon. (?) ja ovat saavuttamassa Erestä.
En ole vielä näihin perehtynyt, mutta pitänee tutkia. Joku voisi jo osata sanoa tai kysyä 'kävikö näin?´tai niin edelleen.

Missä ja miten teillä muilla vaikuttaa tämä kumppanuus?

En löytänyt tästä vielä aihetta, mutta kertokaa jos se on jossakin, niin liityn mukaan ja poistan tämän. Mutta olisi mukava kuulla muiltakin miten uudenlainen tietoisuus tuntuu.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.2012 22:32:38 »

Mulla ne on kanssa huoneessa kolme. En tiedä merkitteekö, mutta kolmen asteen päässä kuusta. Siis tullu yli.
Mä oon muutenkin UranusPallas ihminen, molemmat on vahvoja.

En osaa sanoa vaikutuksesta nyt yhtään mitään, mutta voi olla että kotvan päästä olen viisaampi, mielenkiintooinen aihe, kiitos. Odotan muiden kommentteja myös!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.09.2012 23:31:07 »

Sekä  merkurius että  uranus liitetään hermoratoihin.
 pallas syntyi isänsä päästä. Hetmiten oivallus.
Oinaan aluetta on pää.
Minusta tässä  uranus tiede-uutisessa on tätä t-ristin sanomaa.
Että ne piuhat tuolla aivoissa ovatkin hyvin kudottu järjestykseen,
loimet ja kuteet, eikä sikinsokin.
Ehkä sitten pitäs liittää tähän jotenkin vielä mestarikutoja Arachne, joka voitti Pallaksen kudonnassa.
Arachne 16  vaaka, joo tulee mun MC:lle..

http://www.newscientist.com/article/dn21647-human-brain-organised-like-a-3d-new-york-city-grid.html
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.09.2012 00:02:40 »

Oikeesti tää aivopiuhojen kutelman uudelleen ? organisointi voipi jatkua..
2.10 onpi 55555 DNA  aspect_con kuunsolmu aspect_con mars 26  skorpioni
ja näille  merkurius 26  vaaka semisekstiili
ja  pallas rx oinaspisteessä,
yks oivalluksen uussyntymä?
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #5 : 19.09.2012 00:17:19 »

Älkäähän mitään,

minulla Uranus ja Pallas Athene 7 astetta Oinasta. Nämä molemmat 10-huoneessa. Ja osasinko oikein katsoa, ovat juuri ohittaneet syntymäkarttani Eriksen ja Jupiterin. Olenkohan oikeilla jäljillä ja mitä tarkoittanee?  coolsmiley



tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #6 : 19.09.2012 10:40:03 »



   Minulla ne ovat  9h. ja tekivät   aspect_con radix Jupiterille (4ast.)  jokin aika sitten.

  Huoneen teema on tullut hyvin tutuksi, ainakin henkisellä puolella,  oikeus, totuus, rohkeus, elämän arvot, sekää
  yleensä elämän ymmärrys ja rajallisuus.
  Tämä liittyy myös sairastelevaan anoppiini, jonka oikeuksia ja sovittuja sopimuksia puolustan  haukan tavoin.

  Tässä ajassa on kuitenkin positiivinen pohjavire, on ilo auttaa, ja tunne, että kaikki menee kuitenkin hyvin,
  siihen varmaan vaikuttaa, kun   jupiter on omassa kotipesässään.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 19.09.2012 11:19:52 »

Mulla ne on kanssa huoneessa kolme. En tiedä merkitteekö, mutta kolmen asteen päässä kuusta. Siis tullu yli.
Mä oon muutenkin UranusPallas ihminen, molemmat on vahvoja.

En osaa sanoa vaikutuksesta nyt yhtään mitään, mutta voi olla että kotvan päästä olen viisaampi, mielenkiintooinen aihe, kiitos. Odotan muiden kommentteja myös!


Kiinnostaa tuo, kun ne ovat olleet yhtymässä Kuuhusi, tosin eivät ihan yhdessä silloin. Mitä silloin yhtymän aikana tapahtui, muutokisa kotona? Eikö Uranus jotakin vanhaa ravistele?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.09.2012 11:26:46 »

Oikeesti tää aivopiuhojen kutelman uudelleen ? organisointi voipi jatkua..
2.10 onpi 55555 DNA  aspect_con kuunsolmu aspect_con mars 26  skorpioni
ja näille  merkurius 26  vaaka semisekstiili
ja  pallas rx oinaspisteessä,
yks oivalluksen uussyntymä?

Nikki, sinä olet kyllä paljonkin tuollaista tiedenaistyyppiä. Aivojen tilasta löytyy koko ajan uutta näköjään. Olisko tämä T-risti nyt jotakin uuden löytämistä taas. Tai se hetki, että kiinnostus taas kasvaa (tuon parivaljakon retroilu) ja tartutaan johonkin vanhaan olettamukseen tai löydökseen ja tutkimuksissa kaivetaan syvemmältä.

Taas toisaalta, kun kerran eräs astrologi väitti, että Pallas Athene on henkinen aurinko, niin voisko siihen nyt liittyä tuollainen uudenlainen katsantokanta koko aivotoimintaan. Jos vaikka tämä esoteerinen ja tieteellinen lähentyisivät.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.09.2012 11:30:00 »

Älkäähän mitään,

minulla Uranus ja Pallas Athene 7 astetta Oinasta. Nämä molemmat 10-huoneessa. Ja osasinko oikein katsoa, ovat juuri ohittaneet syntymäkarttani Eriksen ja Jupiterin. Olenkohan oikeilla jäljillä ja mitä tarkoittanee?  coolsmiley


En oikein nyt 'kässää' mitä Maarita tarkoitat. Kaikille on tuo sama Uranus ja Pallas. Mutta oikeassa olet, ne ovat lähempänä jo 7 astetta.
Sinulla on Eris aika lailla samalla kohdin kuin minullakin. En ole minäkään vielä tutustunut tuohon Erikseen. Jupiterin ja Uranuksen yhtymää varmaan löysit vuosihoroskoopistasi.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 19.09.2012 11:37:24 »

Selailin tietoa Pallas Athenesta ja löysin tällaisen topikin, jossa sitä on käsitelty neljän vuoden ajan.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=6236.15

ja tässä Sepon asteroiditulkintaa Pallas Athenesta

http://www.astro.fi/archive/article/id/179
« Viimeksi muokattu: 19.09.2012 11:42:04 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.09.2012 11:52:41 »

Tässä kun tutkiskelin, niin ideologina  Cool toivoisin, että tuo parivaljakko avaisi kansainvälisissä tutkimuksissa jotakin sellaista, joka avittaisi koko ihmiskuntaa. Intuitiivinen älynväläys kirkastaisi olotilaamme!

Saahan sitä toivoa!  coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #12 : 19.09.2012 13:42:05 »

Juu, eivät olleet siinä kohtaa yhtymässä, mutta saivat aikaan paljonkin peräjälkeen, Urkki veti mut ensin pois kotoa, opiskelemaan, ainakin. Ja Pallas kun tuli yhdessä Child asteroidin kanssa mun Kuulle sitten perästä, tutustuin äitiini, jota en siis ollut tavannut sitten lapsuuden. Myös sisarukseni ovat tulleet pikkuhiljaa tutummiksi Pallaksen ja Childin tultua kuun yli.

Mulla on auringonpaluulla ollu  esillä oman itsen muutos, ja syntymäkartalla Pluto on ollut Pallaksen päällä  ykkösessä jo vaikka miten pitkään, joten liittäisin nämä Uranuksen ja Pallaksen Kuun ylitykset myös siihen oman itsen muutokseen.

Tällähetkellä mulla on ystävä /naapuri ongelmia, niin olisi hyvä jos tästä yhtymästä olisi johonkin näiden tilanteiden kanssa nyt sitten...katsotaan. Mä olen omalla kohdallani ollu huomaavinani, että Pallas on mulle sellainen ystävyyden asteroidi, se on aina jollainlailla tekemisisissä  kun ystävistäni on kyse.

tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #13 : 19.09.2012 16:05:54 »

Älkäähän mitään,

minulla Uranus ja Pallas Athene 7 astetta Oinasta. Nämä molemmat 10-huoneessa. Ja osasinko oikein katsoa, ovat juuri ohittaneet syntymäkarttani Eriksen ja Jupiterin. Olenkohan oikeilla jäljillä ja mitä tarkoittanee?  coolsmiley


En oikein nyt 'kässää' mitä Maarita tarkoitat. Kaikille on tuo sama Uranus ja Pallas. Mutta oikeassa olet, ne ovat lähempänä jo 7 astetta.
Sinulla on Eris aika lailla samalla kohdin kuin minullakin. En ole minäkään vielä tutustunut tuohon Erikseen. Jupiterin ja Uranuksen yhtymää varmaan löysit vuosihoroskoopistasi.  Wink



Tuota 10-huonetta lähinnä...
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #14 : 19.09.2012 16:21:34 »

Korkeampi tietoisuus tulisi kyllä tarpeeseen, niin omalla kohdalla, kuin maailmanlaajuisestikin...
Itsellä Uranus ja Pallas nakottaa 7-huoneessa oppositiossa "PlutoMars":ini. Ei toistaiseksi havaittua vaikutusta.
Samanaikainen tr. merkurius aspect_con pluto mars näkyi kyllä heti: Annoin eräälle yritykselle ankaraa palautetta ja uhkailin kuluttajansuojaviranomaisilla, jollei tämä tämmöinen peli lopu... police laugh

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: