Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Topikin tappaja  (Luettu 17560 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« : 17.09.2012 20:53:47 »

Tuntuuko kenestäkään, että kun kirjoitatte johonkin ketjuun, tapatte ketjun? Musta on pikku hiljaa alkanut enemmän ja enemmän tuntumaan siltä, että olen ns. topikin tappaja  Embarrassed
Kukaan ei enää vastaa tai kirjoita ketjuun, johon olen kirjoittanut. Ja näitä on useita. Onkohan minussa jotain suurempaakin vikaa, kun oon vaan tällainen topikin tappaja?  Cry
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 17.09.2012 20:56:01 »

Aina joku rupsuttaa joka palstalla tää samaa. Höpöhöpö!
Häntä pystyyn nyt vaan, et sä mikään topicikn tappaja ole!
Ja jos sulla on joku jutska johka haluisit vastausta niin linkkaa vaikka tähän niin voin ja joku muukin varmasti voi, käydä tsekkaamassa että mistä tahdot keskustella Smiley

 smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.09.2012 23:47:07 »

Tuntuu. Tuntunut pitemmän aikaa ja siks ei tuukkaan usein enää kirjoitettua, vastattua, tulkattua.
Välillä tuntuu, että parempi kun pysyy poissa häiriköimästä.
Ja usein siksi, että harva täällä enää pohtii astrologisesti, heittää herjaa, kyseenalaistaa jne..
Moni astrologinenkin ketju muuttuu parin  merkurius aspect_sex saturnus jälkeen yleiseksi keskusteluksi, eikä siinä mitään,
mutta tuntuu sitten että so what, miksi vaivautua astrologisella näkökannalla.
Joskus haikeena tulee luettua vanhaa kuunkiertoa ja ikävöityä sitä välitöntä keskustelua,
ja vieläpä astrologisesti. Mut aika muuttuu, ihmiset vaihtuvat.
Täällä ei "tunneta" enää sillain toisia kuin ennen. Tyyliä ja tapaa, mitä se oikeesti sanoo.

Meinasin jo innolla vastata sun kuunpaluu tekstiin, että jess, astrologiaa.
Sitten kompastuin määritelmään kyökkiastrolooki ja jarrutin ja aattelin, että joo,
pysynpä poissa koukeroineni, ehkäpä siinä halutaan antaa mahollisuus tai houkutellaan aloittelevia tulkitsijoita,
jotka haluavat kokeilla, saada kokemusta kartan tulkinnasta.
Ja että vaikka en ole ammattiastrolooki, niin jäin miettimään, etten kyllä lue ittiäni kyökkiastrolookiksikaan,
6 vuotta kuunkiertoo hellan ääressä varje dag,
kyökkiastrolooki? Hmm.

Mutta joo, tuttu on tunne.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #3 : 18.09.2012 00:05:13 »

Tuo tommonen miettiminen jotta on topikintappaja on pelkkää itsesääliä. Omaa kuvittelua. Kummallekkin teistä tämä vastaus trois ja nikki.
Ja nikille nikki (heh et oo enää topikintappaja kun sun jälkees kirjotin  Smiley ) täällähän on selvä astrologinen puoli ja muu puoli. Astrologisella puolella en juurikaa oo ollu minä mutta kuvittelisin että siellä kuitenki siltä kantilta asioita pohditaan. Aiheet jo on semmoset jottei muuten voi. Muulla puolella saa sitten muutoin.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 18.09.2012 00:15:12 »

Ilmeisesti sinä suhtaudut maalimaan oikealla tavalla.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 18.09.2012 00:20:34 »

Mää luulen, että muillekin kuin minulle käy tätä, että selaillessa katsoo "hei, määpäs muuten vastaan tohon paremmalla ajalla" ja sitten se unohtuu, koska ei esim. ole tajunnut klikata sitä näkymään "lukemattomat aiheet"-linkin alla. buck2 Ei tarkoita että olisi mitään sen isompaa "vikaa" kenessäkään joka sattuu olemaan ketjun viimeisin kirjoittaja.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 18.09.2012 00:26:42 »

..ja sinähän et saa ku kämäsiä jousimiehiä...
minussako jotain vikavikavikaa  skorpioni, jolla on tr  mars  skorpioniaspect_squ mars leijona  coolsmiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #7 : 18.09.2012 00:36:22 »

Mää tässä se kämänen askendentti (ja  uranus aspect_con merkurius siinä ascilla) jousimies olen, ja Ozi se joka ei muita saa.  knuppel2

Ja myönnetään nyt sekin vielä, että kyseinen lausahdus on itse asiassa otettu täysin alkuperäisestä kontekstistaan ulos, koska se on aina hauskaa.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2012 00:38:35 kirjoittanut Indium » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.09.2012 00:39:44 »

eiku joo kun aattelin justika sitä, ettei sitä tiijä toisen ns. energioita,
että ite ainakin ihan hurtilla huumorilla
että sikskään ei aina vastaa
ku ei tiijä
että millasta sokerihernettä siellä alkaa kasvaan..
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #9 : 18.09.2012 00:47:39 »

Mää luulen, että muillekin kuin minulle käy tätä, että selaillessa katsoo "hei, määpäs muuten vastaan tohon paremmalla ajalla" ja sitten se unohtuu, koska ei esim. ole tajunnut klikata sitä näkymään "lukemattomat aiheet"-linkin alla. buck2 Ei tarkoita että olisi mitään sen isompaa "vikaa" kenessäkään joka sattuu olemaan ketjun viimeisin kirjoittaja.

Juu näin on. Ei tarvi herkimpien vetää hernukoita nenuun ei kukaan mikään topikintappaaja oo.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2012 00:49:48 »

Ilmeisesti sinä suhtaudut maalimaan oikealla tavalla.

Jos tuo oli mulle tarkoitettu niin ainakin itselleni oikealla tavalla.  Smiley
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #11 : 18.09.2012 11:01:56 »

Loksahtelu-moodi!  smitten
Loisto kuvaus Smiley

Ja ei, tuo kämäset jousimiehet ei koske kyllä ketään palstalaista, ellei sitten Indiumia joka on ihan itse ominut ajatuksen että se tarkoitttaa häntä itseään  :Smiley
Hmmm... oisko korrektia Indin poistaa tuo, ettei se aiheuta enempää hapatusta kenessäkään, ja jousimiehet tulimerkkinä voivat ottaa kovin verisesti heihin kohdistetun taikka siis kohdistamattoman loukkauksen Cheesy  Wink

Minä henkilökohtaisesti oon ihan mielelläni ulkopuolinen jos en ole sisällä  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 18.09.2012 12:29:02 »

Margita, mua on usein taas harmittanut, jos välistä on poistunut hyviä kommentteja vain siksi, että niihin ei kunnolla ole vastattu.
Joskus jonkun kommentti voi olla todella hyvä, saada ajatuksia aikaiseksi ja siihen haluaa palata, mutta ei vain yksinkertaisesti ole mitään viisasta vastattavaa siihen, joten jättää mielummin vastaamatta kuin kirjoittaa jonkin hymiön tai "olen samoilla linjoilla" vastauksen. Sitten kun se on kadonnut, harmittaa. Varsinkin jos on itse aiheesta keskustellut, vaikkapa nyt jonkun kanssa jonka kanssa jokin terävä keskustelu nyt syntyy, niin tuntuu itsestä, että on jotenkin.. no jotain negatiivista.. kun muut poistavat viestinsä ketjusta! Että mitä minä nyt tein että näin tapahtui.

Itsestäni voin suoraan sanoa, että kaikki alemmuustunteet ja topiikin tappamistunteet ja tunteet siitä, ettei minusta tällä pidetä, koska ei vastata tai mitä vain, niin johtuvat vain oman itseluottamukseni puutteesta. Niitäkin tuntemuksia välillä on tullut. Mutta asian voi aina kääntää niin, että kuinka usein itse vastaa johonkin, jonka näkee toiselle olevan todella tärkeä asia, mutta mihin itsellä ei ole mitään sanottavaa? Kyllä sitä voi ihan itsekin hävetä, että vähän niin kuin itsensä vuoksi täällä kirjoittelee, aiheista joista itse haluaa puhua.  :Smiley Embarrassed
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 18.09.2012 12:33:42 »

Ja mikä ihme jousimiesten dissausrinki?  knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 murrrr..  Wink Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14 : 18.09.2012 12:57:44 »

Mä taidan olla niin hiivatin nousujouskari ja neptunikko, että en edes usko että kukaan jättäisi sen tähden vastaamatta että musta ei tykätä. Siis joo, uskon kyllä ettei musta kaikki tykkää, mutta että se olisi joku syy olla vastaamatta jos asia on kiinnostava...tällä foorumilla..ei oo käyny mielessäkään tuo. Voi mua.

Minä monesti luen, ja kiinnostun, mutta en vastaa, koska ei just ole järkevää sanottavaa...tosin voin vastata puutaheinääkin helposti. Ja toisinaan taas käyn lukemassa uuden viestin, mutta siten ei ole aikaa vastata ja se unohtuu.
Ja on tietty tosiasia, eikä sen pitäisi olla pois keneltäkään, että joistain syistä, jotka ei välttämättä liity mitenkään siihen että pitäisi siitä toisesta henkilöstä jotenkin enemmän, tietynmoisten henkilöiden välille syntyy sitä keskustelua helpommin kuin toisten. Sellaista se on.

Minä en suhtaudu uusiin käyttäjä ilmoituksiin kovinkaan vakavasti, kun siellä on ollut sen sata tyyppiä, joiden ainoaksi viestiksi on jäänyt se aloitusviesti, joteskin on sit jääny ne tervetulotoivotukset, mutta joo, olishan se kohteliasta. Eikä niitä kaikkia aina huomaakaan.

Eikä saa mennä poistamaan viestejään jos niitä ei noteerata, vaan älähtää siinä ketjussa että mitäs pirua meinaatte, ettekö ole mitään mieltä tuosta mitä sanoin, vai onko täällä joku naamaraja?  :Smiley angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: