Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen yhtymä venukselle  (Luettu 3126 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« : 17.09.2012 08:07:00 »

Mulla on nyt meneillään transiitti  saturnus aspect_con venus (myös plutoon väljemmin). Tuntuu kuin olisin löytänyt feminiinisyyteni uudelleen. Tunnen oloni itsevarmemmaksi ja kauniimmaksi kuin vuosiin ja lisäksi nään kauneutta kaikkialla ylipäänsä ja olen rakastunut erilaisiin taiteisiinkin uudelleen ja tunnen itseni energiseksi ja luovaksi. Sitä vain ihmettelen, että onko tuolla transiitilla tällaisiakin vaikutuksia? Yleensä kuvauksissa mainitaan että se olisi hieman rajoittava, hillitsevä ja vakavamielinen aspekti.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 17.09.2012 13:02:25 »

Ei kaikki koe transiitteja samalla tavalla, nimimerkillä kokemusta on.  Ja eihän se varmaankaan ole ainut mitä taivaalla tapahtuu karttaasi nähden?  Ehkä siellä on joku Jupiterin tuoma onnenkantamoinen, mitä et oo huomannut kun oot 'kauhulla' odottanut Saturnuksen transiittia.  Entä ootko muistanu katsoa progressiivista karttaasi, mitä siellä tapahtuu?  Tunnelmia voi tulla sieltäkin kautta, esimerkiksi Kuumerkin vaihdoksesta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #2 : 19.09.2012 22:37:21 »

Mulla on nyt kanssa kova Saturnusjakso menossa, kun se on ollut yhtymässä merkuriukseeni ja nousumerkkiini, ja tulee pian stelliumilleni ykköshuoneeseen, eli yhtymään venukseeni ja aurinkooni.Minäkään en ole kokenut tätä mitenkään tolkuttoman kamalana, toki sitä on vaatinut itseltään tosi paljon viimeisen vuoden aikana monella elämän alueella, painoa on pudonnut ja opiskeltu on melkoisella intensiteetillä.Mutta toisaalta on jotenkin sellainen olo, että on pystynyt puristamaan itsestään enemmän irti kuin yleensä.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #3 : 20.09.2012 11:03:38 »

hei

samoja transiitteja täälläkin,  saturnus meni nyt viimeisen kerran? ohi  askendentti ja tekee jo tarkentuvaa yhtymää  venus 1. huoneeseen. ostin tyylikkään hatun, vanhaa aikaa henkivän. vain hienot naiset voi käyttää hattua tai sit semmoset joilla on  saturnus vaaka transiitti päällänsä  Kiss
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 20.09.2012 16:26:34 »

Ikiviuh, ihana!  Cheesy

Mietin tänään näitä juttuja ja huomasin, että olen alannut arvostamaan laatua enemmän kuin määrää. Kaipaan kotiini valoa, tilaa ja tavaroiden/huonekalujen vähyyttä. Myös vaatteiden suhteen olen aikuistunut ja tykkään tyylikkäistä, pelkistetymmistä vaatteista kuin ennen. Arvostan luontoa ja luonnollisuutta ja tiettyä henkistä vahvuutta. Viime aikoina olen tuntenyt kaipausta vanhempien ja viisaampien ihmisten seuraan. Tunnen vahvasti kuinka voimakas olen, hyvällä tavalla siis ja kuinka haluan toteuttaa itseäni täysillä ja auttaa muita ihmisiä myös omissa haaveissaan.

Viime vuosien aikana (4 vuoden sisällä) mulla on ollut saturnuksen yhtymät kuulle, merkuriukselle, MC:lle, auringolle ja nyt pluto-venukselle. olen siis ollut lähes kaiken aikaa saturnuksen kanssa tekemisissä. Asiat on tökkineet ja elämä on tuntunut usein kuin suossa rämpisi. Nyt olo tuntuu kevyeltä. Ehkä osaan jo jonkin verran tulla toimeen tuon saturnuksen kanssa. Ensi vuonna on luvassa vielä saturnuksen paluu ja askendentin ylitys, että kyllä tässä vielä riittää tätä linkoamista  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: