Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoinen syntymäkartta(ko)?!?  (Luettu 28102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #15 : 13.09.2012 14:14:43 »

Jaa-a, mitähän mä noista saisin?
Saturnus...no vanhempi mies, mutta vaan neljä vuotta...miten olis karmallinen sieluntoveri kohtaaminen? Tai jos se Saturnus meinaa että on lasten isä?
Sit Neptunus..no muusikko pilvipää...tän kanssa olin vaan puolisen vuotta, ei asuttu yhessä, enkä ollu tosissani...eli ehkä meen laskuissa sekasin jos tän lasken, mutta tää sopii kuitenkin hyvin...
Ja sit Pluto...väkivaltainen, mustasukkainen ja mielenvikainen heppu...myöskin lapsen isä.
Ja Chironia vissiin ootelessa...oisko se sit semmonen hyvä ja parantava juttu  angel Ja jos ei Chironia lasketa niin voi surkeus sentään  :Smiley
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #16 : 13.09.2012 16:33:47 »

Mulla oli myös toinen heppu Saturnus-mies, ja olihan hän minua silloin selvästi paaaaljon vanhempi, kun minä olin 23 ja hän kolmekymppinen ja lapsikin hänellä jo oli. Tapasimme myös auktoriteettisuhteessa eli hän oli opettajani ja muutenkin hyvin tärkeä mentorityyppi mulle.

Pluto-miheni taas ei ollut pätkääkään väkivaltainen tapaus, mutta mullisti kyllä elämäni että huh heijaa, pohjamudat vaan roiskui! Tähän mieheen liittyi pettämistä ja petosta, suuria elämänmuutoksia ja kyllä sellaista plutomaista salailua. Ja niin... sitä seksiä. :Smiley

Merkurius-mies oli tutkija, että lienee selvä juttu tämä. Se suhde perustuikin paljon kommunikoinnille - tai kaipa suhteet aina, mutta tämän kanssa jotenkin erityisesti sukset meni ristiin tai oli menemättä puhumalla. Riidat kesti päiväkausia - tai parhaimmillaan vuosikausia - kun asioita puitiin puhki... huh!

Nyksä olisi kartan Neptunus-mies. Ei ole taiteilija eikä juoppo Wink mutta onhan se sellainen haaveilija. smitten Ja  aurinko kalat
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 13.09.2012 17:32:06 »

Mikäs noitten planeettojen symboliikka sitten on?
Saturnus= vanhempi mies
Mars = intohimoinen mies
Jupiter = nuorempi mies (?)
Ja muut?
Ja onko ne aina samat vai voiko se merkitys olla laaja, esim.  Neptunus tarkoittaa taiteilijaa taikka juoppoa, ei vain jompaa kumpaa?

Neptunus voisi olla taiteellinen kaveri, joo, miksei vaikka joku luova näyttelijä tai sellainen. Ei vältämättä juoppo.  Grin (Hope not, sillä itselläni on kartalla 3 liittoa, joista toinen on nyt ja jos se päättyy niin seuraava olisi sitten se Neptunus-tyyppi)

Pluto voisi kuvata joko Skorpionia, nousu-Skorpionia tai muuten vahvan Pluton omaavaa herraa.

Mitäs Uranus sitten... Veskaria, outoa, uudistusmielistä kaveria.. IT-nörttiä tai tiedemiestä ehkä..

Saturnus ei ole välttämättä vanhempi mies mutta sellainen vakavamielinen, esim. nousu-Kauris (tai Aurinko-Kauris).
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 13.09.2012 18:12:02 »

No huh. Tuohan K-NRJ:n juttuhan toimii! Voiko ajatella niin, että jos planeetat kuvastavat ko. miehiä, niin huoneet ja aspektit suhdetta? Huone ikään kuin suhteen "tapahtumapaikkaa" ja aspekti luonne? Tyyliin kolmio-harmoninen suhde, neliö-kinnaava suhde jne?

Hienoa! Smiley Tuo on ihan teoria jota olen miettinyt ja olisi kiva kuulla miten se muilla toimii jo toimii.

Ajattelen itse juuri noin että planeetta on se mies ja aspekti tosiaan voisi kuvata suhteen laatua. Neliö ei ole mikään taivaissa solmittu liitto, mutta kolmio tai sekstiilli voisi olla.. Hmm. itsellä kyllä tuokin on pitänyt tähän mennessä paikkaansa.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #19 : 13.09.2012 18:26:39 »

Jaaha...mun Saturnukseni on kyllä aurinko ja merkurius  kaksoset erittäin epä-Saturnusmainen kaveri Cheesy
Mutta siis tää oli lapset ja avioliitto homma, että ehkä se meinaa sitäkin? Laatu olis kolmio...no varmaan taivaissa solmittu, mutta ei mitään auvoa kuitenkaan...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #20 : 13.09.2012 18:36:59 »

Hmm... Minkälaiset aspektit otetaan huomioon?  Huomioidaanko pienetkin kulmat vai vaan pääaspektit?  Ja mikä luetaan parisuhteeksi?  Pitääkö asua yhdessä?

Tää on mielenkiintoista.  Jos semiskestiilikin luetaan, on ensin  neptunus juoppo lasten isä.  Sitten  mars -mies, hmmm  :Smiley sitten pitkän ajan päästä vanhempi rikas  saturnus -herra, se rikkaus tulee  venus:n kautta eri suunnasta.  Tai jos se onkin nainen?  Tai pariskunta?  2funny

Vain pääaspektit. Konjunkio, neliö, oppositio, trini ja sekstiili otetaan huomioon.

Tuossa mikä luetaan parisuhteeksi pitää käyttää järkeä ja ottaa huomioon sellainen minkä itse kokee merkittäväksi rakkaussuhteeksi. Esim. itse hyppäsin tosi nuorena yhteiseen asuntoon Oinas-miehen kanssa mutta itse suhde ei ollut minulle merkittävä vaan koin koko homman seikkauiluna joten en laske tuota.

Sitten taas joku voi elää pitkään avoliitossa kokematta tarvetta mennä naimisiin mutta suhde on vakaa ja täynnä rakkautta. Sellainen lasketaan, koska suhteella on merkitystä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #21 : 13.09.2012 19:22:04 »


Vain pääaspektit. Konjunkio, neliö, oppositio, trini ja sekstiili otetaan huomioon.
 

Aijjaa, pyh.  Ei tuo kaava sitten toimi mun kohdalla.  Ei tulisi muita kuin tuo  mars-yhtymä.  Tosin minäkin olin nuorena yhden Oinasmiehen kanssa, asuttiinkin hetken yhdessä, joten se sopisi tähän. Mutta lasten isää, enkä nykyistä suhdetta, jotka molemmat on mun mielestä olleet kaikesta huolimatta merkittäviä, en tällä systeemillä näe.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
skorpu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #22 : 13.09.2012 20:23:52 »

Voiko tuosta mun kartastani nähdä, mitä merkkiä nämä miehet edustavat? Nykyinen mies on kaksonen. Lapsiakin siunaantuisi 3, mutta en mä niitäkän osaa siitä katsoa. Tällä hektellä on kaksi lasta.. yksi siis vielä tuloillaan  Wink
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #23 : 13.09.2012 21:49:10 »

Vain pääaspektit. Konjunkio, neliö, oppositio, trini ja sekstiili otetaan huomioon.

Selvä. Minulla on vain viisi liittoa. Kartalla.

Tuossa mikä luetaan parisuhteeksi pitää käyttää järkeä ja ottaa huomioon sellainen minkä itse kokee merkittäväksi rakkaussuhteeksi. Esim. itse hyppäsin tosi nuorena yhteiseen asuntoon Oinas-miehen kanssa mutta itse suhde ei ollut minulle merkittävä vaan koin koko homman seikkauiluna joten en laske tuota.

Jaha. Jaha. Ja kukas tämän absoluuttisen liittomääritelmän onkaan ööh, tuota hm???

Sitten taas joku voi elää pitkään avoliitossa kokematta tarvetta mennä naimisiin mutta suhde on vakaa ja täynnä rakkautta. Sellainen lasketaan, koska suhteella on merkitystä.

Joo, tuollaisessa liitossa on esim. veljeni.

Mutta miksei kaikilla ihmissuhteilla olisi merkitystä? Ja entä jos niillä on merkitystä sille toiselle selvästi, mutta toiselle ei juurikaan ja tämä jälkimmäinen sitten paremmin ajatellessaan heittää koko "liiton" roskikseen, että ehei, ei ollutkaan liitto.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #24 : 13.09.2012 21:58:15 »

Eikä Abelide Cheesy Tää oli jo muutenkin vaikeeta koettaa miettiä että tuon lasken tuota en  buck2

Hmmm. Noissa 7 huone, 9 huone jne. jutuissa en oo kyllä tuota huumehemmo kitaristia laskenut mukaan...miksiköhän se tässä tuntui siltä että sen otin? Varmaan siksi että se sopii niin hyvin...ja tuota niin jos lasken tämän ja...* menee katselemaan karttaansa, josko sitä uutta rakkautta pitäskin bongailla vielä paria huonetta edempää *
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #25 : 13.09.2012 23:24:19 »

Millaset orbit saa näillä aspekteilla aurinkoon olla? Saako "alkuperäsiä aspekteja" kattoa?
Joko en osaa katsoa tai sitten mulle ei tule, mun valmiina olevia perus aspekteja enempää,
perus aspekteja auringolle sen liikkuessa kymmenisen astetta kohti härkää.
Mut ne, mitä ois enintään kolmen asteen orbilla tonne härkää kohti mentäessä niin neliöt
uranus ja neptunus, alkupaikoilla kans sekstiili saturnukselle.

Edit. myös sekstiili kuulle tulee loppumatkassa, lievä kolmio (yli 3orbin ylittävä) jupiterille
« Viimeksi muokattu: 15.09.2012 10:34:49 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #26 : 14.09.2012 10:32:46 »

Hmm, ymmärsinköhän nyt ihan oikein... Mun syntymäkartta on kyllä linkitetty tänne foorumille, et sieltä voi tarkistaa.

Aurinkoni on 20 astetta  neitsyt ja ensimmäinen olis sitten  aspect_opp ceres kalat 8.huone, jos se lasketaan. Seksisuhde laivalla humalassa tavattuna, suhdetta jota piilotellaan muilta? Vai mitä ihmettä Cheesy

Seuraava olis sitten 26 astetta  aspect_squ saturnus jousimies 5.huone ja 27 astetta  aspect_squ uranus jousimies 5.huone. Eli lasketaanko tuo asteen orbilla yhtymäksi? Eli hankala suhde matkustelevaan vanhempaan mieheen, joka on joku IT-nörtti? 5.huone, lasten isä? Voi mun hermoparkaani Cheesy
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #27 : 14.09.2012 19:10:56 »

Mulla on  aurinko 4 astetta  kaksoset ja tekee seuraavat aspektit ennen siirtymistään  rapu uun_

 aspect_tri  uranus ( vaaka 6. huone)
 aspect_tri  mars ( vesimies 11. huone)
( aspect_squ  chiron ( oinas 12. huone) lasketaanko tätä?)
aspect_con  kuu  (kaksoset 2. huone)
 aspect_squ  pluto ( neitsyt 6. huone)

Yksi epämääräinen miessuhde ennen ex-avomiestäni, jonka kanssa noin 16 v ja kaksi lasta.
Tuon perusteella olisi vielä toivoa!  smitten
Ensimmäistä en kyllä osaa yhdistää  uranus :een, mutta ex-avomies oli  askendentti  skorpioni ja eikös tuo  mars :kin liitetä  skorpioni. Täytyypä pohtia, ja meneekös nuo ihan tuossa järjestyksessä? Jotenkin toi järjestys nyt hämää tai en huomaa mitään...ex-avomies voisi kyllä olla tuo neliö pluto tyyppi, mutta silloin se olisi viimeinen! knuppel2


« Viimeksi muokattu: 14.09.2012 19:25:33 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #28 : 19.09.2012 16:51:06 »

Toi teoria ei voi toimia mulla. Aurinko on 0'42 astetta vaakaa, ja ennen skorpioniin siirtymistä tehnyt 7 ohitusta, vaikkei Chironia edes laskettaisi mukaan...
Tähän mennessä kaksi merkittävää suhdetta (ikää mulla kohta 40), ja niin olen kyllä perinpohjainen ja hidas suhteissani, että tohon määrään merkittäviä suhteita en pääse, vaikka eläisin 120-vuotiaaksi. =)
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 20.09.2012 10:37:34 »

Ohhoh! En ole ennen kuullutkaan tällaisesta mielenkiintoisesta suhdetulkinnoista. Kiitos!  Cheesy

Minulla ei Aurinko ohita muuta kuin Vertexin ja onnenpisteen ennen uutta merkkiä. Olisko tuo onnenpiste sitten elämäni onni, 30-vuotinen onnellinen liitto, josta tosin nyt olen jäänyt yksin mieheni kuoltua. Mieheni oli Kauris, kun minä taas Rapu eli hyvin vastakohdat sopi yhteen. Aurinko tosin joutuu ohittamaan myös Sirius-kiintotähden. Osaisko näistä katsoa jotakin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: