Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 54
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huumoria päivään...  (Luettu 701100 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #525 : 21.05.2010 22:10:45 »

2funny

en viitsi tehdä lainauksia, kun pitäisi tehdä liian monta. joku on tosiaan tarkkaillut mummoja Grin

tuo Stockan mummo oli kaikkein pelottavin minusta. en haluaisi joutua kohtaamisiin.... Grin
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #526 : 23.07.2010 15:33:50 »

Huumoria on ollut päivässäni,jonka haluan jakaa.Voisin liittää mummo-listaan uuden,mutten tiedä tälle nimeä..Aloitan alusta..Olen poikieni porukoiden kanssa kylpylässä.Sain luvan jäädä 2v tytön kanssa päiväksi,toisten lähtiessä muihin rientoihin.Menivät aamupalalle ennemmin jo.Lähtiessään pojat ja miniät halailivat,taputtelivat selkään minua tovin,mietin jo ovatko ottaneet naukkuja,oli se niin ylitse pursuavaa..Menimme sitten aamupalalle pikku-leijona ja minä.Joka ainut hymyili meille,nauroivatkin jotenkin metkasti,ohi mennessään sanoivat jotakin mukavaa.Ajattelin että minusta varmaan säteilee jotakin iloa,maagista jne.Menin ulos sitten leijona sylissäni,vetäisin selkäni takaa ovea kiinni,ja käsi osui takaa tulevan papan muniin,joista ajatuksissani vetäisin.Jatkoin matkaa hiekkalaatikolle muina miehinä,pappa lyöttäytyi porukkaan,ja ehdotti drinkille menoa.Sain tehdä työtä,että pääsin siitä eroon,oli sillä niin oudot puheet,en niitä ymmärtänyt.Tuli toinenkin pappa,horjui keppiensä kanssa,puhui melko rivoja.  tickedoff  knuppel2

Menimme leijonan kanssa kahville ja jäätelölle.Pöytään tuli taas pappa,joka oli hieno varainen ja kohtelias,joimme siinä sitä kahvia ja juttu luisti (ajattelin ,että olempa minä suosittu tänään)
Leikittiin ulkona leijonan kanssa,oli mukavaa.Päätettiin lähteä altaalle porukalla.  smitten
Pappa sanoi,että nythän se lappu joutaa jo pois varmaankin.Ihmettelin,mikä lappu.Hän taputti selkääni ja sanoi,että tämä täällä.Hel...tti,selässäni oli ilmastointi teippi,jossa luki "ETSIN PAPPAA LAPSENLAPSELLENI"..........Olivat peijakkaat halailleet ja taputelleet sen aamulla selkääni.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #527 : 23.07.2010 21:14:20 »

Cheesy Grin
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #528 : 01.08.2010 03:30:17 »

Olen nauranut itseni miltei hengiltä,joten laitan tätä tilanne komiikkaa jakoon.

Illalla päätettiin parin kesämökkinaapurinrouvan kanssa pitää kaunistautumis saunailta.Tehtiin kokovartalo suolaukset sun muut,joessa välillä ja sillälailla.Sitten turve hoito,turvetta joka paikkaan,näkyi vain valkoiset silmämunat.Istuttiin lauteilla hautomassa,saunan ikkunasta näkyi onkimies veneessä,mutta ei siihen sen kummempaa huomiota kiinnitetty.Lähdettiin sitten verkkaisesti hissuttelemaan rantaan.Onkimies tarttui kovalla vimmalla airoihin ja alkoi soutaa pois päin,veden yli kantautui hätäinen rukous "Isä meidän joka olet taivaassa,pyhitetty olkoon nimesi.....päästä pahasta..päästä pahasta...."

Yritimme huutaa ja huiskuttaa,mutta vauhti ja rukous vain kiihtyi..
Katseltiin siinä sitten nevottomana toisiamme,oltiin karmean näköisiä siinä hämärässä.Kunhan aamu valkenee kuuluu kyliltä,että sansain rannassa on ollut piruja..  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #529 : 01.08.2010 17:50:50 »

Grin ...tai vain niin kovin hemaisevia neitokaisia alasti uskovaiselle piruparalle,
että piti ihan rukoukset päästellä..? 2funny
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #530 : 01.08.2010 18:59:11 »

Grin Eipä ihan neitokaisia,mutta varmasti hemaisevia, turpeen peitossa jo eläessään  crazy2

Herra oli lestadiolais perheen isä   (jotakin oli tunnollaan,luulen  angel  )Mitä oli niin liki minun laituria,kun tilaa oli koko joen leveys.ja sitäpaitsi en pystyisi lisääntymäänkään  Undecided  idiot2
enkä täyttämään maata...luulisin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #531 : 01.08.2010 19:04:49 »

Oli siis liki sun saunalaituria, vaikka tilaa olisi ollut...?  Cheesy
Ooh.. kyllä nyt on saatana käynyt miesparkaa kiusimassa oikein urakalla..  :Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #532 : 01.08.2010 19:27:29 »

Grin 2funny  2funny   taisipa käydä ,mutta saunon tänään uudestaan...  angel
    (ja loitsuan,älä saata minua kiusaukseen...)
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 19:40:44 kirjoittanut sansai » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #533 : 02.08.2010 00:29:39 »

Grin 2funny 
Sie olet aivan kauhea noille kunnon uskovaisille perheen isille,
jotka soutaa ongelle sun saunalaiturin nokkaan, kun olet saunomassa..  :Smiley Tongue
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #534 : 02.08.2010 00:33:15 »

saunoin yksin,joella ei ketään...istuin laiturilla,laulelin..tule tule jo,tule kalleimpain...Ei vastannut kaikukaan,koira vain alkoi hiiltyä ja heitteli päätään.Koiran puolesta otan huomena talkoolaispokamiehet,ja kylän miehet hyppysiini  Angry   knuppel2  Teen selväksi..kun MINÄ joikhaan,on hätä kyseessä,   tickedoff

korjaus-ei siis pokamiehet,vaan poikamiehet
« Viimeksi muokattu: 02.08.2010 00:38:40 kirjoittanut sansai » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #535 : 02.08.2010 00:41:09 »

Grinnnn...!  Cheesy Grin 2funny ...jos sulta puuttu se kokovartalo turvenaamio,
josta vilkkuu vain valkoiset silmämunat..? Grin 2funny
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #536 : 02.08.2010 01:58:54 »

No perrr  ...sehän se on,kiihottuvat munista,ei kun silmämunista....no,munat,kun munat,sama sille....turvetta tauluun  Shocked
tallennettu
maarita
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #537 : 02.08.2010 10:14:58 »

Jestas,

tässä aamutuimaan silmät vesisssä nauranut noille 'sansain' jutuille. Mitähän iso miesparka sitten oikein pelkäsi kun pakoon lähti.

Jos olisi ollut lähimmäisenrakkautta hituistakaan olisi tullut kysymään, että olettekos mutasuonsilmään tippuneet? Mahtaa kyllä olla tulematta toista kertaa ongelle sun rantaan  Grin  2funny
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #538 : 02.08.2010 11:28:07 »

Meinaakkos jos ei tulekkaan ?Tässä olen laiturilla istunut tuntikausia ongella,en minä matoa laittanut.Odotan että tulisi jotakin kysymään,vaikka muka matoja.  idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #539 : 04.08.2010 01:22:24 »

Pakkohan tämä on tänne laittaa ihan todisteena, että on noilla henkioppailla
ja muilla henkiolennoillakin huumorintajua! Grin 2funny

http://www.youtube.com/watch?v=P0U4yOU2na0&feature=related
tallennettu
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 54
  Tulostusversio  

Siirry: