Huumoria on ollut päivässäni,jonka haluan jakaa.Voisin liittää mummo-listaan uuden,mutten tiedä tälle nimeä..Aloitan alusta..Olen poikieni porukoiden kanssa kylpylässä.Sain luvan jäädä 2v tytön kanssa päiväksi,toisten lähtiessä muihin rientoihin.Menivät aamupalalle ennemmin jo.Lähtiessään pojat ja miniät halailivat,taputtelivat selkään minua tovin,mietin jo ovatko ottaneet naukkuja,oli se niin ylitse pursuavaa..Menimme sitten aamupalalle pikku-leijona ja minä.Joka ainut hymyili meille,nauroivatkin jotenkin metkasti,ohi mennessään sanoivat jotakin mukavaa.Ajattelin että minusta varmaan säteilee jotakin iloa,maagista jne.Menin ulos sitten leijona sylissäni,vetäisin selkäni takaa ovea kiinni,ja käsi osui takaa tulevan papan muniin,joista ajatuksissani vetäisin.Jatkoin matkaa hiekkalaatikolle muina miehinä,pappa lyöttäytyi porukkaan,ja ehdotti drinkille menoa.Sain tehdä työtä,että pääsin siitä eroon,oli sillä niin oudot puheet,en niitä ymmärtänyt.Tuli toinenkin pappa,horjui keppiensä kanssa,puhui melko rivoja.

Menimme leijonan kanssa kahville ja jäätelölle.Pöytään tuli taas pappa,joka oli hieno varainen ja kohtelias,joimme siinä sitä kahvia ja juttu luisti (ajattelin ,että olempa minä suosittu tänään)
Leikittiin ulkona leijonan kanssa,oli mukavaa.Päätettiin lähteä altaalle porukalla.

Pappa sanoi,että nythän se lappu joutaa jo pois varmaankin.Ihmettelin,mikä lappu.Hän taputti selkääni ja sanoi,että tämä täällä.Hel...tti,selässäni oli ilmastointi teippi,jossa luki "ETSIN PAPPAA LAPSENLAPSELLENI"..........Olivat peijakkaat halailleet ja taputelleet sen aamulla selkääni.