Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raputyttö ei ymmärrä kaksosmiestä...  (Luettu 45566 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #60 : 19.04.2006 22:06:18 »

minäkin tahdon tulla fiksuksi naiseksi  Wink, kertokaapas ne pari taktista lyöntiä!

en vieläkään ole ottanut mieheen yhteyttä, olenpas pystynyt kerrankin malttamaan mieleni.
nyt vaan suurin kysymys mielessäni on, että kyllästyykö kaksosmies, kun minusta ei mitään kuulu? vai olisiko parempi laittaa jokin kepeä kuulumisten kysely viesti? toisaalta pitäisi säilyttää se ylpeys, eiköhän hän kuitenkin olisi anteeksipyynnön velkaa, kun teki oharit...

toisaalta en tahtoisi, että tilanne olisi vaivautunut, jos jossain joskus törmätään. vaikka tämä ei mihinkään tästä etenisi, niin en tahtoisi, että mitään jää hampaan koloon.

aina vain tahtoisin olla kaikkien kanssa kaveri, kai se on tämä ravun luonne tämmöinen  Smiley .
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #61 : 19.04.2006 22:18:33 »

palaan vielä tuohon arveltuun kaksosmiesten kuudenteen aistiin.
itsekin kerran jo päätin, että annan koko miehen olla, kun on niin outo, en soita, enkä tekstaa enää. muutama päivä meni ja mies otti muina miehinä yhteyttä....
no, jos vaikka mies ottaisi joku päivä yhteyttä taas, niin edelleenkään en tiedä millä taktisella lyönnillä se pussitetaan  Undecided
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Asterix
Vieras
« Vastaus #62 : 19.04.2006 22:41:23 »

minäkin tahdon tulla fiksuksi naiseksi  Wink, kertokaapas ne pari taktista lyöntiä!


Minulla on tuossa mielessä oma topic pyhitettynä tälle aiheelle, kunhan saan sen vain työstetyksi kirjalliseen muotoon ensin.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/kissing-baby.gif)
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #63 : 20.04.2006 17:08:01 »

Tällä rapunaisella oli myöskin suhde kaksosmieheen ja mietin samoja juttuja silloin, että miksi mies ei soita yms. Mieleni teki soittaa hänelle joka päivä, mutta hillitsin kuitenkin itseni.  Smiley En nimittäin tahdo antaa itsestäni riippakivi-vaikutelmaa, enhän halua, että kukaan rupeaa roikkumaan myöskään itsessäni (varmaan outoa käytöstä ravulle  Wink
Luulin silloin, että mies ei olekaan kiinnostunut minusta ja luovutin jo mahdollisen suhteen toivossa  Undecided  mutta kaskas, parin viikon kuluttua hän soittaa ja ihmettelee, että miksi minä en ole soittanut.  Smiley

ja oli muuten elämäni paras suhde, hän ei roikkunut minussa, enkä minä hänessä. Kummallakin oli vapaus tehdä elämässään omia juttuja. Hieno kaksos-mies kertakaikkiaan  smitten


Suhteesta on kulunut jo muutama vuosi ja yllättäen hän soitti minulle pari viikkoa sitten  Shocked Ehdotti tapaamista, taidan suostua  Wink
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 20.04.2006 17:35:33 »

Minusta on epämiellyttävää ja henkisesti alkeellista pitää suhteita pelinä, kyllä pitää olla henkinen yhteys ja vilpittömyyttä tai en ryhdy leikkiin. Ei kiinnosta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #65 : 20.04.2006 22:31:23 »

suhteella ja pelillä on mielestäni eroa. minulle ne ainakin merkitsevät eri asioita.

en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan laitoin alkuillasta miehelle viestin. laitoin, että toivottavasti hän ei loukkaantunut, kun minä olen sellainen joka sanoo asiat suoraan ja herkemmät saattavat loukkantua  Wink.
kirosin miehen taas alimpaan helvettiin, kun mitään vastausta ei kuulunut, mutta äsken mies sitten pistikin viestin. hän kertoi, ettei loukkantunut ja kysyi vielä, että miten menee kultaseni?  Shocked ärsyttävä! selvästi yrittää vaan pitää mut hyvällä tuulella, ei vaan osu eikä uppoa meikäläiseen tuollaiset korusanat. teki mieli laittaa, ettei kutsuisi mua tollaiseksi, mutten viitsinyt.

pah, ärsyttävä mies! ja silti mulle tuli hyvä mieli, kun se vastas mun viestiin. että en ole sille näkymätön ja unohdettavissa.
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 20.04.2006 22:55:05 »



en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan laitoin alkuillasta miehelle viestin.
..............................
kirosin miehen taas alimpaan helvettiin, kun mitään vastausta ei kuulunut, mutta äsken mies sitten pistikin viestin. hän kertoi, ettei loukkantunut ja kysyi vielä, että miten menee kultaseni?  Shocked ärsyttävä! selvästi yrittää vaan pitää mut hyvällä tuulella.......................
.......................
pah, ärsyttävä mies! ja silti mulle tuli hyvä mieli, kun se vastas mun viestiin. että en ole sille näkymätön ja unohdettavissa.

Hehehe... Cheesy Ihanaa tuo rakkaus...! smitten
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thstar3ga2jw.gif)

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Kissing-angels.gif)
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #67 : 21.04.2006 00:36:20 »

ei, ei mikään rakkaus. en voi sallia sitä itselleni. päätin jo kun tavattiin, että tähän tyyppiin en sitten rakastu. enkä rakastu. piste.

juteltiin miehen kanssa puhelimitsekin ja kovasti pyyteli minua tänään  luokseen. en mennyt, huomenna töitä. ihmetteli miksi minä en koskaan soita, hänestä se kuulemma olisi mukavaa... sanoin, että olen vaan ihmisenä sellainen joka ei kauheasti perään soittele. en tiedä tajusiko.
pyysi huomenna käymään työpaikallaan illalla, on siis ravintolassa töissä. sanoin, että katsellaan ehdinkö. sanoi, että soita, sanoin että ehkä soitan... taitaa mies kohta kyllästyä minuun. tottakai soitan, mutten viitsinyt sitä miehelle sanoa  Smiley
pienesti vittuilin siitä lauantaisesta, sanoin että turha kai mitään on sopia kun ei hänestä kuitenkaan mitään kuulu... mies suuttui  Lips Sealed

mies on todella mukava ja kiltti minulle, mutta jokin hänessä tökkii. olisiko tuo katoilu ja se ettei edes ilmoita mitään. ja kaikki kaunis, mitä hän minusta sanoo, tuntuu valheelta. kuin harkitulta teorialta siitä miten nainen saadaan polvilleen  Sad , you know?
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #68 : 21.04.2006 08:17:58 »

Ollaan me aiiika vaikeita me Ravut  Grin
Aattelehan....ei haluta, halutaan, ei haluta. Tuuliviirimäisyyttä tämäkin  :Smiley
On niillä miehillä meissä pähkäilemistä  Shocked ainakin luulisin.

Kyllä mie ymmärrän sua Yellowstar oikein hyvin - Rapu ymmärtää Rapua.
Minun Kaksoseni oli toissapäivänä niin lämmin ja innostunut viesteissään, mutta eilen taas jotain oli tapahtunut hänessä (yön aikana), ettei hän edes moikannut mulle ohiajaessaan - oli tosi vihaisen näköinen. Ei vastannut viestiini, jossa kerroin, että hän näytti vihaiselta.... Onko hänen vaikea tunnustaa olevansa vihainen ja kärsimätön??? Oonhan sitä itsekin! Itseänikin tämä elämäntilanne ahdistaa, kun en löydä asuntoa tältä paikkakunnalta ja se estää minua eroamasta miehestäni... Siitä oli siis kyse toissapäivänä - hän kysyi: "Mites se asuntoasia??" Ja sit kun kerroin miten vaikeeta on ollu löytää asuntoa, niin hän sulkeutui.... Vaikka en ihmettelekään. Itellänikin on ihan pala kurkussa, kun tilanne on näin umpikujassa Cry
Mies on sanonut nyt tosiaan vihdoin ja viimein, että hän on innostunut hänelle julkistamastani talohaaveestani ja sanoi myös, että on kantanut surua jo pitkään elämänkohtalostani...ym. NIIN ARVATKAA VAAN AHDISTAAKO, kun tilanne ei tunnu liikahtavan eteenpäin ei sitten millään.
Vaan kai se pitäisi oikeesti nyt pystyä laittamaan nuo ajatukset hyllylle, niinkuin Seppo Tanhua Rapuja Viikkovillityksessä kehottaa tekemään....
ja luottamaan elämän automaattiohjaukseen. Uranus kolmio Jupiter antaa vesimerkeille takuuvarmasti myötätuulta, vaikka nyt tuntuukin, että tuuli seisoo merellä...
Lisäksi on Uranus kolmio Aurinko meillä joten miksiköhän me ei tässä nyt vaan osata luottaa, että elämä kantaa?

Kaksosmiehellä(ni) on Jupiter yhtymä Jupiter nyt ja sehän merkkaa, että hän on aloittelemassa jotain suurta 12 vuoden rupeamaa omassa elämässään Shocked Voisiko se olla meidän projekti - iiiiiik!? Hänellä on myös Jupiter nyt AC:llä eli jotain itseen kohdistuvaa "laajenemista" kai odotettavissa kohdallaan? Pelkkää lihomista vai oisko jotain jotain suurempaakin? Sanokaas mielipiteitä?
Lisäksi hänellä Jupiter neliö Mars...ja siitä sanotaan mm: "Nykyiset olosuhteet tuntuvat sinusta ahtailta, ja haluaisit kiihkeästi laajentaa näköalojasi. Sinulla on voimakas tarve saada aikaa enemmän ja irrottautua rajoittavista tekijöistä, joten voit innostua etsimään uutta työpaikkaa tai sellaista asuínpaikkaa, joka tarjoaa sinulle nykyistä enemmän mahdollisuuksia. Levottomuutesi ja kärsimättömyytesi vuoksi saatat tehdä hätiköityjä päätöksiä, joita joudut myöhemmin katumaan. Sinun ei pidä tukahduttaa innostustasi ja kiinnostustasi uusiin näköaloihin- mutta hidasta sen verran, että ehdit tutustua järkevästi yksityiskohtiin, ennen kuin sitoudut uuteen hankkeeseen."
Siksiköhän häntä ahdistaa, vaikka ei siitä mulle pukahdakaan...? Näki sen kyllä eilen hänen kasvoiltaan! tickedoff Oli tikahtumaisillaan umpikujassa olevan tilanteen vuoksi, mutta ei halunnut suunnata vihaansa minuun? Niin..enhän minä mahda sille mitään, että asuntoa täältä ei löydy.

Olisiko hänelläkin jo kaipuuta perustaa perhettä tai saada ainakin yksi oma lapsi... Tuo Jupiterhan voi viitata sellaiseenkin laajenemiseen?
Mulla ainakin on kovasti kaipuuta ollut jaaaa kyllä hän sen on tiennyt ja vaistonnut Embarrassed Sitäkin hän kai silloin tarkoitti, kun sanoi surreensa elämänkohtaloani (en tässä liitossa ole voinut saada lasta)...

No johan meni hankalaks! Ja tunteelliseks  Wink Ghhhhh...
t. Onerva
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #69 : 21.04.2006 16:39:02 »

Mitäs onervainen tuolla tarkoittaa? Koen itseni ihanan kauniiksi tänään ja juttelen edelleen eri miesten kanssa, exät soittelee mutta edelleen ei kukaan kiinnosta. Virkistävää vaihtelua sille että -- luulen että seuraavakaan romanssi ei ihan ongelmitta suju. Ajattelin että pitääkö se sitten mielen virkeenä kun jotain on menossa. Kaikki vaikuttaa tylsiltä mutta sisällä on selvä polte taas herännyt että jos joku olis jossain. Lähdetään siitä syksystä sitten, tai ensi kevät. Kumma kun irtoseksi ei huvita yhtään.. sitä nyt aina sais. Ei vaan ryhdy sellaiseen. Rakkauteen sitten lataa sellaisia merkityksiä että onko niitä missään! heh!

"Mies on sanonut nyt tosiaan vihdoin ja viimein, että hän on innostunut hänelle julkistamastani talohaaveestani ja sanoi myös, että on kantanut surua jo pitkään elämänkohtalostani...ym. NIIN ARVATKAA VAAN AHDISTAAKO, kun tilanne ei tunnu liikahtavan eteenpäin ei sitten millään."

Onerva, minua ahdisti tässä muutaman kerran kun olen parin perheen luona käynyt ja heillä on nämä talot. Viimeksi kun kävin kuitenkin mieluummin nauroin ja iloitsin heidän talostaan. Ehkä minullekin vielä joskus - jonkun kanssa. Nyt ei olisi todella aika mennä kenenkään kanssa yhteen.

Siinä pitäisi olla niin paljon siinä jutussa--- Tongue :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 16:43:21 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #70 : 21.04.2006 18:05:24 »


voiko olla niin, että hänellä on vaan kiireitä? kuitenkin usein hän ehdottaa tapaamista, kunhan minä vaan olen ensin kysellyt hänen kuulumisiaan tms. olen miettinyt sitäkin, että jos hän haluaa olla vain kaveri tai harrastaa seksiä silloin tällöin, mutta miehen käyttäytyminen kuitenkin viestii muuta. hän on minua kohtaan hyvin huomaavainen ja on jopa painottanut, ettei pyydä minua luokseen vain seksin takia. viimeksikin nukahti heti sänkyyn päästyään (siis ilman yritystäkään seksistä..) ja minä heräsin yöllä siihen, kun mies katseli minua ja silitti hiuksiani... olen aika pihalla. kohta on viikko tapaamisesta, eikä miehestä ole kuulunut pihaustakaan.
kaksoset hoi, mikä sillä miehellä on?
me olemme molemmat hiljattain eronneet ja miehellä on ilmeisesti vielä käytännön asioiden selvittely kesken exänsä kanssa. vaikuttaisikohan se asiaan?
ainiin, mies antoi myös puheillaan ymmärtää, että tulemme tapailemaan jatkossakin. kysyin sen moottoripyörästä ja hän sanoi minun näkevän sen sitten, kun ottaa sen talvisäilöstä... outo on koko tyyppi, ainakin kovin ristiriitaisia signaaleja antaa.

vinkkejä saa myös antaa sen suhteen, että otanko mieheen yhteyttä, vai annanko sen olla rauhassa ja odotan yhteydenottoa?

olen luullut itseäni hyväksi ihmistuntijaksi, mutta nyt olen täysin neuvoton...
ja tiedän kyllä, ettei kaksoset-rapu yhdistelmä ole mitä helpoin, mutta mieli tekisi kokeilla  Cheesy

Ravut ja kaksoset.. Jotkut sanoo että yhtälö on huono... Ystäväpiirissäni on kolme onnellista avioliittoa jossa on kyseinen yhtälö.. Mies kaksoset, nainen rapu... Olleellista näissä liitoissa on hyvä ja vankka ystävyys, avoimuus. Turhan märehtiminen on jätetty pois. Annetaan toisen olla sellainen kuin on.

Ymmärsin sun tekstistä että kysymyksessä on vanhempi mies kuin sinä. (sä 20 ja mies 35?) tai jotain? Väsynyt mies on väsynyt mies. Se nukkuu kun nukuttaa eikä selittele (on monta sellasta kaverina). Mikään ei tosin estä sitä yöllä heräämstä ja silittelemästä toisen hiuksia.. Kysymyksessä ei ola muuta kuin väsymys ja silti haluttaa.. Miehen logiigan mukaan evsin nukutaan hetki niin taas jaksaa..

Ja ota yhteyttä, ettei unohda. Moottoripyörä kun voi viedä kaiken huomion. Kaksoset ei todellakaan turhia selittele... Ja miehen päähän pääsee paremmin sisälle kun on jokin yhteinen harrastus. tyttöystävälle ei kerrota samoja juttuja kuin kavereille. Ja älä ole huolissasi muutenkaan. Se on sun suhteen yhtä ymmällään kuin sä sen.

Työkavereiden perusteella (paljon miehiä) oon oppinut sen etteivät ne lue rivien välistä. Sano aina se mitä tarkoitat, älä jätä avoimia kysymyksiä. Ne vaan aiheuttaa sekaannusta.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 21.04.2006 18:24:39 »

Viereisten merkkien ongelma näkyy ilmeisesti olevan jouskarin vastaparillakin. Itse en enää yrittäisi varmaankaan viereisiä merkkejä.. does not work! Oman merkin kanssa ainoa ongelma varmaan oli juuri se jouskarien eläväisyys ja seikkailunhalu, että siinä alkoi polut mennä jo kauemmas kotoa heh.

 angel

Ravut ja kaksoset.. Jotkut sanoo että yhtälö on huono***
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #72 : 21.04.2006 19:48:49 »

En kyllä oikeastaan voi tietää sopiiko kaksoset ja ravut oikeasti yhteen... Kahdella viimeisellä rapumiehelläni on kuitenkin ollut nousumerkkinä leijona ja kuu oinaassa (aivan, kummallakin!). Aiempien rapupoikakavereiden nousu tai muita merkkejä en tiedä, mutta ne olikin sellasta puppy-love tyyppistä... Eihän sillon ollu ees väliä, tuleeko toimeen, kunhan kaikki oli söpöö ja sai pitää kädestä kiinni...  Grin

Jos nyt oooikeen ajattelee, niin en tulisi kyllä moninkertasen rapumiehen kans juttuun.

Mutta yellowstar hoi, ethän sinäkään vielä tiedä, mitä tuo miehen muu kartta pitää sisällään..? Voihan sieltäkin löytyä vesimerkkejä...
  Wink
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #73 : 21.04.2006 20:50:00 »

pistin miehelle viestin päivällä, että onko tarjous vielä voimassa ja hän vastasi (usean tunnin päästä), että tottakai on!
huh, nyt sitten jänskää, että mitenhän käy tänään... peukut pystyyn!  Cheesy soitan miehelle jossain vaiheessa ja kuulostelen onko vielä mielellään tapaamassa minua. kaipa sitten vaan ilmoitan, että olen nyt tulossa tapaamaan häntä.
eilen mies sanoi, että olen koska vaan tervetullut hänen luokseen. sanoin, etten minä koskaan  mene minnekään, jos ei kutsuta, niin mies sanoi että tänne voit tulla aina kutsumattakin... ehkäpä hän onkin sellainen, joka ei osaa kutsua ketään, vaan odottaa milloin joku ilmoittaa olevansa tulossa kylään. hankalaksi menee, sillä minä en osaa enkä halua niin tehdä.

apua, nyt suihkuun ja laittautumaan. alkaa vaan joka kerta enemmän epäilyttää tapaamisen onnistuminen, kun niin  monta kertaa on mennyt mönkään...  Undecided
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #74 : 21.04.2006 23:44:48 »

pistin miehelle viestin päivällä, että onko tarjous vielä voimassa ja hän vastasi (usean tunnin päästä), että tottakai on!

eilen mies sanoi, että olen koska vaan tervetullut hänen luokseen. sanoin, etten minä koskaan  mene minnekään, jos ei kutsuta, niin mies sanoi että tänne voit tulla aina kutsumattakin... ehkäpä hän onkin sellainen, joka ei osaa kutsua ketään, vaan odottaa milloin joku ilmoittaa olevansa tulossa kylään. hankalaksi menee, sillä minä en osaa enkä halua niin tehdä.
Jos mies sanoi että voi tulla milloin vaan niin asia on niin, senkun menet. Mitäs sitä enemmän miettimään. Liika kysely alkaa tuntua painostukselta kun toinen on jo kerran sanonut että milloin vaan voi tulla.. Sut on jo kutsuttu kulta pieni!

Älä tee yksinkertaisesta asiasta liian vaikeaa! Se pilaa koko jutun.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: