Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AP-kartan stelliumin aktivoituminen?  (Luettu 3205 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Feather
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 11.04.2006 22:46:48 »

Heippa kaikki,

Olen ollut taas kauan poissa kun taalla kaukomailla on nettikahvilat niin kalliita. 

No tassa nyt kuitenkin synttarieni kunniaksi katselin AP-karttaani ja loysin  aurinko kuunsolmu vertex stelliumin DC:lta.

sellaista vaan olisin halunnut kysya teilta etta pystyyko AP-kartalta sanomaan koska tama stelliumi aktivoituu eli koska saan vipinaa parisuhdekuvioihin.  :Smiley

tassa strategiset mitat jos joku avulias ehtii apuun.

31.03.1980 klo 11:08 Helsinki Nkl

Kevaisin alppiterveisin,
Feather entinen Belier
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.2006 13:19:50 »

Tähän voinee vastata joku tietävämpi paremmin, mutta minun ymmärrykseni mukaan eri pisteet AP-kartalla eivät sen kummemmin aktivoidu tiettyinä aikoina, vaan koko kartta on voimassa ihan synttäreistä synttäreihin.

Mutta voi olla, että olen väärässä.  idiot2

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2006 19:03:38 »

Minun ymmärrykseni mukaan koko kartta on voimassa sen vuoden synttäreistä seuraaviin synttäreihin kuten Linn tuossa sanoi. Mutta Auringon liikkeitä seuraamalla voisi päätellä, milloin mikin kuvio aktivoituu, ts. syntymäpäivän aikaan Aurinko on täsmälleen samassa asteluvussa kuin syntymäkartalla (tosin eri huoneessa).

Eli tässä tapauksessa, Feather, Aurinko oli synttäriesi aikaan DC:llä ja kulkee sieltä vuoden mittaan läpi 7.huoneen. 8.huoneen... koko ympyrän läpi. Tuo stellium olisi siis aktiivinen juuri syntymäpäivänäsi.

Tosin itse en ole hirveästi tutkinut noita Auringon liikkeitä, ennemmin olen perehtynyt kartan kuvioihin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: