Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkistä psykoterapiaa  (Luettu 3251 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zuuza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 10.09.2012 12:31:02 »

Hei!
En tiedä minne muuallekaan kirjoittaa, tämän aiheen saa siirtää muuallekin.
Eli etsisin henkistä psykoterapeuttia Oulun alueelta. Toiveena olisi, että terapeuttu uskoisi menneisiin elämiin, meditaatioon yms.
Jos tiedätte jotain tällaisia terapeutteja, vinkatkaa ihmeessä minulle!
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #1 : 11.09.2012 08:56:39 »

Hei! Oulun alueella tiedän ainakin mindfullness -tekniikkaa opettavan terapeutin:

http://www.mentores.fi/

Skeematerapia ei tosin mene ihan 'menneisiin elämiin asti', mutta hyvin varhaiseen lapsuuteen ja suvun vaikutukseen kyllä pureudutaan. Ajattelen itse, että menneet elämät eivät vaikuta niin merkittävästi juuri terapiaan, koska samat oppiläksyt toistuvat tässäkin elämässä ja on toisaalta melkein sama, mistä vinkkelistä oppiläksyjä lähestyy: nykyisyydestä vai menneisyydestä.

Mentoresta pitävä terapeutti on ihana empaattinen ihminen, enkä usko hänen ainakaan haastavan kenenkään maailmankatsomusta. Olen ollut mindfullness kurssilla.
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Zuuza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.2012 09:52:44 »

Kiitos Faery!
Laitanpa korvan taakse!
Merci.
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2012 10:51:42 »

Minä uskon menneisiin elämiin, meditaation myös ja henkisyyteen. Kiinnostaa lähteä selvittämään omia henkisiä entisiä elämiä ehkä meditointiakin. Riskejä on mielestäni otettava Cheesy. Voin lähteä kaveriksi mukaan, koska koen, että minun pitää muuttua. Tai vähintäänkin voin keskustella avoimesti kanssasi asioistasi jotka sinua vaivaavat, jotta pääsisit epätietoisuudestasi eroon, Auttaa tai ohjata en välttämättä osaa mutta kuunnella ja puhua myötätunnolla osaan. Jos se ei riitä niin toivotan onnea löytääksesi autuuden (en puhu raamatullisessa mielessä) ja sisäisen paratiisin ja muun sinua kiinnostavan asian elämään. Suosittelen perehtymään meditaatioon ja terveeseen ruokavalioon näin alkuun, kuuntelemaan sisäistä ääntäsi ja keskittymään pelkkään valoon, koska pimeys löytää tiesi elämääsi joka tapauksessa niin sitä on turha pelätä. Omasta kokemuksestani lapsena aina katsoin sivusta kuin muut meni "perse edellä puuhun" nyt on minun aika muuttua, jotta ei tule mitään 30kybän villityksiä Cheesy:D. Minulle voi puhua niin hyvistä kuin huonoista jutuista, autan parhaani mukaan. Minuun saa yhteyden yksityisviestillä
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: