Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi?  (Luettu 2403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 04.09.2012 00:34:51 »

Miksi jutun nainen näkee ja kokee vain pahoja asioita...??
Kertokaa minulle te viisaammat  Smiley

".....Joku voisi sanoa, että Marjatalla on lahja. Marjatta itse kokee, että kyseinen lahja on pikemminkin taakka.
– Olen ihmettelyt, miksi aina näen vain pahoja asioita. Olen nähnyt enneunia kuolemasta: hautakiviä, joissa lukee poislähtevien ihmisten nimiä, Marjatta suree.......
......– Miksen ole koskaan kuullut enkelten naurua, vaan pirun laulua? surumielinen Marjatta kysyy seiniltä......"


http://www.avatv.fi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/2011/12/1447651/kommunikointia-henkimaailman-kanssa-pirun-naurua-ja-enneunia
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #1 : 04.09.2012 20:41:07 »

Nähtävästi kyseessä on n.s.  atavistinen selvänäkö, niillehän on tyypillistä että se vaan tapahtuu näkijälle, ilman että hän hallitsee sitä.
Artikkelissa sanottiin että "se on periytyvää" .... aivan, mutta kehitys on kulkenut kokoajan pois tästä, aikoja sitten me jokainen oltiin selvänäkijöitä, nykyään tämä (synnynnäinen selvänäkö) on jo aika harvinaista ... mutta näin on myös tarkoitus tapahtua, vanhasta pitää luopua jotta uutta voi tulla.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2012 20:43:51 kirjoittanut Iko » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 04.09.2012 21:03:09 »

Miksi jutun nainen näkee ja kokee vain pahoja asioita...??
Kertokaa minulle te viisaammat  Smiley

".....Joku voisi sanoa, että Marjatalla on lahja. Marjatta itse kokee, että kyseinen lahja on pikemminkin taakka.
– Olen ihmettelyt, miksi aina näen vain pahoja asioita. Olen nähnyt enneunia kuolemasta: hautakiviä, joissa lukee poislähtevien ihmisten nimiä, Marjatta suree.......
......– Miksen ole koskaan kuullut enkelten naurua, vaan pirun laulua? surumielinen Marjatta kysyy seiniltä......"


http://www.avatv.fi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/2011/12/1447651/kommunikointia-henkimaailman-kanssa-pirun-naurua-ja-enneunia

Selvänäkö on kuin telkkari. Sitä näkee, mille kanavalle virittäytyy. Kannattaa vaihtaa kanavaa, jos haluaa nähdä laatuohjelmaa murhadekkarien sijaan.

Peko vetää puoleensa matalia kokemuksia ja luottamus ja rakkaus hyviä. Eli oman värähtelytason nosto ja negatiivista tukkeutumista vapautuminen auttaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: