Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisiko joku kertoa...?  (Luettu 2698 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 29.08.2012 16:22:44 »

Näkisikö kukaan, mitä minun kannattaisi tehdä? En jaksa enää tätä päättämättömyyttäni hetkeäkään, olen yrittänyt tehdä päätöstä asian suhteen jo varmaan ainakin vuoden päivät, eikä tästä tulee mitään... Sad  Tämä on niin kuluttavaa, olla tällaisessa nk. välitilassa.... Pelkään, että päädyn ratkaisuun, jota kadun jälkeenpäin  Undecided
Neuvoja...?  Cry
Miksi päätöksenteko on vaikeaa? Kiitos, jos joku osaa antaa jotain neuvoja!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 29.08.2012 17:05:25 »

Heissan,

Mitä pelkäät? Mikä on pahin vaihtoehto mikä seuraisi väärästä valinnasta? Koita miettiä tätä itseksesi ja kirjoita vaikka paperille mieleesi nousevia ajatuksia. Kirjoita myös eri vaihtoehtojen hyvät ja huonot puolet. Pura pois kaikki mahdolliset pelot. Yritä löytää ratkaisu jokaiseen pelkäämääsi asiaan.
Jatka pohdintaa, kunnes toinen vaihtoehto erottuu selkeästi paremmaksi.

Ja muista, ettei ole olemassa oikeita tai vääriä valintoja - on vain valintoja. Onneksi voimme useimmiten korjata valintojamme myöhemmin. Kukaan meistä ei loppujen lopuksi tiedä tulevaa, joten elämä saattaa muuttaa suunnitelmiasi rajustikkin.

Voit myös pyytää Enkeleitä johdattamaan sinut oikeaan suuntaan. Pyydä Enkelit mukaan myös ehdottamaani kirjoitusprosessiin.

Muoks. On tiettyjä valintoja, joita ei voi korjata myöhemmin, kuten lapsen hankkiminen tai avioero.
Minä olen kerran katunut työpaikan vaihtoa jo viikon kuluttua. Kaduin rankasti. Kuitenkin edellisessä paikassa tuli myöhemmin fuuioita ja muita yrityskauppoja, joten en tiedä, olisiko sieltä tullut lopulta kenkää.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2012 18:17:08 kirjoittanut Yep » tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #2 : 30.08.2012 22:50:58 »

En tiedä millaisesta valinnasta on kyse, mutta kokemuksesta voin sanoa, että asioiden tekemättä jättäminen harmittaa jälkikäteen usein enemmän kun tehdyt jutut. Valintatilanteissa olen itse usein kuunnellut intuitiotani ja vahvistanut sitä katsomalla kortteja ja nyt viimeaikoina myös konsultoimalla heiluria. Myös jonkun ulkopuolisen ihmisen objektiivisen näkemyksen kysyminen voi auttaa tuomaan esiin uudenlaisia näkökulmia. Myös Yepin neuvo pohtia mikä olisi pahinta, mitä voisi seurata on hyvä! Sen sijaan että miettisit mitä minä voin hyötyä tästä, mieti mitä menetettävää minulla on jos ryhdyn tuumasta toimeen.

Usein asioilla on tapana järjestyä parhain päin, kunhan vaan itse ottaa sen ensimmäisen askeleen.
Tsemppiä!  smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #3 : 03.09.2012 23:48:35 »

Kiitos vastauksistanne, selkityy jo hieman tämä asia (vihdoin!!)  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: