Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat nousevana merkkinä  (Luettu 11232 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Innali
Vieras
« : 31.10.2005 14:27:23 »

Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.12.2005 16:12:41 kirjoittanut Innali » tallennettu
uranianmale
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2005 17:27:39 »

Uskon että nousevana merkkinä kalaenergiat ovat voimakkaampia kuin pelkällä aurinkokalalla. Nousevan merkin vaikutus kasvaa vain kun ikää tulee. Itse olen kolmekybäinen ja tunnen itseni kovinkin kalamaiseksi (nouseva kala siis), vaikka aurinkomerkki on vastapäinen neitsyt. Luulenpa myös että nousevan merkin asteluvulla oon merkitystä. Onko syntynyt ensimmäisellä, keskimmäisellä vai viimeisellä kolmanneksella (1-10/10-20/20-30 astetta). Eli täydentääkö kalaa krapu vai skorppionivaikutteet vai onko kyseessä pesunkestävä nousukala. Mitäs mieltä? Shocked
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 01.11.2005 17:38:34 »

Olen itse nouseva kalat ja kuukin on kaloissa. Olisi kiva lukea muiden kommentteja tästä aiheesta..itseään kun ei välttämättä osaa arvioida..  idiot2 sitä kai pitäisi olla tunteellinen ja herkkä .. ?  Smiley
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2005 21:25:35 »

Itse tunnen kolme nousevaa Kalaa, kahdella heistä myös kuu Kaloissa (aurinko Vaa'assa ja Leijonassa). En kyllä oikein osaa sanoa mitään tiettyjä piirteitä, paitsi kai molemmat vähän herkkiksiä ovat. En ehkä vain tarpeeksi hyvin sitten tunne. Jotenkin kumpikaan ei kuitenkaan ehkä ole tyypillinen Kalat, vaikka ovatkin tuplasti sitä karttojensa mukaan..
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.2005 00:12:19 »

moi.olempa kuullut ja nähnytkin,että nousu kalat menestyy loistavasti jos luo itselleen ns.satuhahmon...punahilkka tai muuten vaan omituinen päähine tms...
tallennettu
janoliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 02.11.2005 01:18:31 »

Minulla on myös kalat nousevana merkkinä. Ja on myös totta, että Suomessa tämä on aika harvinaista. Käsittääkseni nousukaloihin yhdistetään luovuus ja intuitiivisuus sekä selvänäkö. En sitten tiedä, itse ainakin näen välistä enneunia.
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #6 : 02.11.2005 09:14:41 »

Moi,

itse en ole nousu-Kalat, mutta fisua (ja vesielementtiä) ompi muutoin kartalla. En kovasti ihmettele, vaikka kommentteja ei ole "sadellut"  Wink Kalat nousevana merkkinä on tosiaan melko harvinainen (kuten minun Veskarikin) ja toisekseen, Kalat uiskentelevat syvissä vesissä eivätkä niin helposti tuo niitä todellisia tuntojaan esille...

Minusta nousu-Kalat voisivat olla hyvin eteerisiä, hieman ehkä "utuisia" tai mystisiä. Naisilla se voisi näkyä pukeutumisessa vaikka ilmavan keveinä materiaaleina, liehuvina helmoina ja herkkinä väreinä (ehkäpä pastelleina?). Yhdistäsin tosiaan tuon jo mainitun luovuuden ja intuitiivisuuden. Myös kauniit silmät voisivat kuulua nousu-Kalalle (sielun peilit)? Hoivavietti voi olla esillä tai muutoin empaattisuus. Herkkiksiä - kyllä. Ja helposti saattaa se marttyyrin viitta heilahtaa harteille, kun vastoinkäymisiä tulee ja sitten taas uidaankin syviin vesiin "haavoja" parantelemaan.

 askendentti kalat varmaankin tuo herkkyyttä ja pehmeyttä, ehkäpä ylimääräisen "tuntosarven"  aurinko oinas :lle?

No, yleistävää kyllä. Monet muut kartan aspektit ja merkit värittävät toki myös Kaloja. Mutta silti: pyrstö pystyyn, kaikki Fisumaiset! Olette ihania  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 09:22:50 kirjoittanut Gebardi » tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.11.2005 13:54:51 »

Lueskellessani sitä, että joku ei tunnista nousumerkistä itseään tuli mieleen sellainen ajatus, että kun nousumerkki kertoo sen vaikutelman, jonka annamme itsestämme muille, niin välttämättä läheskään jokainen ei ole tietoinen muille antamastaan kuvasta. Eli useinhan on niin, että pidämme itseämme aivan erilaisena kuin mitä muut meitä pitävät ja usein joudumme tilanteisiin, joissa jokin uusi ihminen on mielestämme saanut meistä ihan käsittämättömän kummallisen kuvan. Ehkä emme tosiaankaan silloin tunnista sitä puolta itsestämme, joka välíttyy ulospäin ensimmäisenä!? Toivottavasti joku käsittää tästä jotakin...  uglystupid2 Itse putoan jo kohta monimutkaisen ajatuksenjuoksuni kärryiltä.

Missä on muuten Solnesko? Hänhän on muistaakseni nousu-Kalat! Solnesko huhuu, tervetuloa kertomaan omia havaintojasi.
tallennettu

tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #8 : 02.11.2005 17:33:15 »

Nousukaloja seuratessani olen huomannut tietylaisen kameleonttimaisuuden heidän käytöksessään, eli kun seura vaihtuu alkaa kalatkin käyttäytyä eritavalla kuin edellisessä seurassa. olen kuulut joskus mainittavan että kalat merkkeihin liittyy jonkin asteinen sijaisuus; jos alkuperäinen ( esim. puheenpitäjä juhlissa) ei pääse paikalle ,niin kalat astuvat estraadille sijaiseksi ja hoitavat homman toisen puolesta. Liittynee eläinradan viimeiseen merkkiin joka sisältänee kaikkien muiden merkkien piirteitä.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #9 : 03.11.2005 16:17:45 »

Terve May, minä ainakin sain ihan hyvin selkoa tekstistäsi.

Vaikken ainakaan tietääkseni ketään nousu-Kalaa tunnekaan, niin eikös vanhalla foorumilla ollut juttua Neptunuksesta askendantilla? Sehän toisi sitä Kalat-piirrettä mukaan vaikka  askendentti olisikin joku muu.
Ja Neptunushan hämmentää niitä rajoja ja usein tosiaan ihmiset pitävät Neptunus- askendentti :n omaavaa jonain muuna kuin hän itse.

Voisiko ajatella, että nousu- kalat ei osaa aina pitää puoliaan ja että mahdollisesti kehosuhdekin on hieman..hmm..häilyvä? Mielikuvitusta luulisi löytyvän.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #10 : 03.11.2005 19:50:48 »

Tarkoitin sitä, että tunne tai käsitys omasta kehosta ei ole aina kovin maanläheinen, eli siis ei osaa kuunnella kehonsa viestejä nälän, levon tai muiden tarpeiden osalta. Seksuaalisuudenkin löytymisessä ja kehittymisessä voi mennä oma aikansa, mutta toisaalta sitten kun kehosuhde kehittyy voi ilmetä hyvinkin henkisiä kokemuksia erotiikankin saralla...Samalla henkilö "imee" muiden tuntemuksia itseensä ja olettaisin että etenkin Neptunus-ihmiset voivat tuntea hyvinkin voimakasta fyysistäkin "myötäkipua".

Toivottavasti tästä sai selkoa?  Smiley
tallennettu
peetu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #11 : 03.11.2005 23:07:29 »

Itse olen  aurinko skorpioni ja askendentti kalat ,eikä minustakaa muut ole kalaa tunnistaneet.Itse kyllä joitakin ominaisuuksia huomannut tosin vasta viime vuosina kun kolmekymppiä ylitetty   Huh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 05.11.2005 13:26:24 »

pisti silmään tuossa kun tiina61 puhui tuosta kameleonttimaisuudesta. jotain sellaista olen huomannut itsessäni ja ihmetellytkin sitä. kulkeeko sitä liikaa muiden tunteiden mukana?  Undecided
olen myös kuu-kalat mutta aurinko jousimiehessä  Grin mitähän sekin tarkoittaa..
tallennettu
sth
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #13 : 21.11.2005 23:20:10 »

Tänään illalla kirjoittauduin astron sisäpiiriin ja jopa samantien löytyi uskomattoman mielenkiintoinen teema.

Olen nouseva kala siis. Muuta kalaa ei löydy (aurinko vaaka jne.) Tätäpä asiaa on tullut pähkäiltyä siitä saakka kun astrologian kurssilla -92 ekan kartan sain tehtyä ja kurssin vetäjä kommentoi että Turussa, jossa olen syntynyt, aikaa on about 20 min vuorokaudessa saada kala nousevaksi merkiksi.

Itseäni kuvaisin kaikenlaisesta henkiseen kehitykseen liittyvästä kiinnostuneeksi vaikka toisaalta olen hyvin kaikenlaista konkreettista hallitseva. Ulkoisesti vaikutan hieman ääriviivattomalta, hahmottomalta, eteeriseltä. Usein tuntuu, että koen kaiken hyvin perusteellisesti tai syvän intuitiivisesti.  Tosin eihän siitä saa aina kiinni eikä tarvitsekaan.Intuitiivinen kokemus on sellaista, että yksittäisen kokemuksen, hetken voisi purkaa jäsennellen täydellisesti. Olen pohtinut että tarkoittaako tämä jonkinlaista kosmoksen kokemisen kykyä. En tiedä koska tuntuu, että olen kuitenkin kehityksen alkuvaiheissa.  smitten

terkuin Santtu
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #14 : 06.12.2005 23:11:31 »

Minulla on nousukala hyvänä ystävänä. Pisti heti silmään tuo Innalin kysymys karkuun menemisestä vaikeuksissa  Undecided.

Ehdottomasti, juuri näin hän toimii. Ja sinne syvälle "uituaan" haavojen nuoleminen saattaa kestää hyvin pitkään. Niinä aikoina hän eristyy kaikista, jopa lähimmistä ystävistään. Kokee kuulemma läheisyyttä ja lohtua vain universumin kanssa yksin. Aiemmin lotrasi reippaasti viinaksien kanssa, nyttemmin huuruilee henkisten asioiden parissa.

Descillä on tietty asiaa helpottavat (hekoheko 2funny) pluto ja uranus yhtymät. Hänen parisuhteet ovat olleet aina hyvin hankalia. Yleensä riippuvuutta tai pakkomiellettä mukana kuvioissa.

Onneksi nyt vanhetessa ja viisastuessa hän alkaa saada jo vakaata kosketuspintaa jalkojen alle. Mutta rankan tien on kulkenut hän. Sympatiseeraan kovasti.  Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: