Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ignore toiminto foruumilla?  (Luettu 41748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozimandias
Vieras
« : 22.08.2012 23:22:09 »

Hellurei.

Onko foruumilla mahdollista käyttää ignore toimintoa? En haluaisi nähdä erään käyttäjän viestejä, koska kyseinen käyttäjä on kovin pahastunut siitä, että olen muka lainannnut hänen tekstejään sitä itse edes tietämättä ja tässä odottelen innolla plaginointi syystettä, vaikka kyseisellä käyttäjällä ei taida olla hallussaan mitään tekijänoikeuksilla suojattua. Tämä siksi, etten lainaa hänen tekstejään vahingossakaan jatkossa, niin kaikilla on hyvä mieli.

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1 : 23.08.2012 11:36:26 »

Olis mukava myös semmonen osio, johon pääsee vaan rekatut. voisi kirjottaa  vapaammin, eikä löytyis joka googlaamisella.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #2 : 23.08.2012 13:46:52 »

asiahan ei mulle mitenkään kuulu enkä välittäis niin sekaantua, mutta on itselläkin kokemuksia siitä miten lainaa tietämättään

löysin kerran hämmentävästi netistä omia lauseitani, vertauskuvia, ne oli alunperin peräisin mun blogistani jota pidin muuan vuosi sitten. tämä lainaaja oli käyttänyt niitä omiin tarkoitusperiinsä eli tässä tapauksessa morkatakseen uskossa olevia ihmisiä, eli kääntänyt alkuperäisen merkityssisällön päälaelleen

olimmie vihanen  knuppel2 olin varma että koko juttu on vain v*ttuilua mulle, itse vielä olin blogini hänelle näyttänyt. mutta hän olikin autuaan tietämätön kopioinnistaan, varma että on keksinyt kaiken itse mutta huomasi kyllä erehdyksensä kun sai tuta mun raivoni. ei mua ehkä olis saanut raivon partaalle se lainaaminen, vaan se mihin niitä käytettiin, kuin vitsinä. suosittelen sullekin pienoista nöyrtymistä ja anteeksipyyntöä, mieluummin kuin ignorea, jos väärinkäsityksestä oli kyse? ei kai sitä voi olla kovin vihainen jos ymmärtää miten ihmismieli toimii, eihän se voi muistaa kaikkea

en tiedä oliko nyt puhe astrologia-teksteistä, oletan niin.. kun olen huomannut että omistakin räpellyksistä näkyy selvästi mistä vaikutteet on otettu. mulla on sellainen muisti että saatan muistaa vuosien takaa jonkun lausahduksen ja sitten se tipahtaa suusta sopivassa tilanteessa. tämä ei tarkoita että yrittäisin omia sitä itselleni, vaan sitä että se on tehnyt vaikutuksen, eihän se muuten muistiin olisi jäänytkään  Cool siten lainaamisen voi ottaa myös kunnianosoituksena, kai?

tämä foorumi on tavallaan interaktiivinen oppimisympäristö sellaiselle joka sen haluaa nähdä niin, vaikutamme toinen toisiimme kaiken aikaa. ja koko maailma.. ajanhenki luodaan vuorovaikutuksella. yhtään sanaa en minäkään oo ite keksiny, kaikki muilta saatu

sulla on kyllä kieltämättä Ozimandias välillä todella halventava asenne muita kohtaan, astrologiaviestien päälle runkkailu on mun arvomaailmassa jo törkeää, venus vesta skorpioni
että en ihmettele jos olet saanut jonkun pahastumaan...

mitenkäs sitten se korkea moraali ja ehdoton oikeudentaju?  coolsmiley

Moido.

Nyt on siis kyse siitä, että mää olen ottanut lähes suoran lainauksen yhteen viestiini astrologia kirjasta, jonka nimeä en sattumoisin muista ja yks käyttäjä närkästyi siitä, että olen kuulemma tieten tahtoen lainannut häntä.

Ihmiset saattaa keksiä myös samoja ajatuksia yhtä aikaa tai ilman, että tietävät samanlaisten ajatusten olemassa olosta, tätä kutsutaan pyörän uudelleen keksimiseksi. Onhan se toki veemäistä, jos tuntuu siltä, että joku käyttää sun ah niin uniikkia ja ainutlaatuista ajatusta, joka ei varmaan ole koskaan kenenkään muun päähän pälkähtänyt sellaisessa kontekstissa missä sitä et haluaisi nähdä, voi ei, Tulee hankala elämä eteen jos tuollaisesta loukkaantuu, saahan siinä olla naama väärinpäin puolta ihmiskuntaa kohtaa ja misantropian määrä kasvaa tähtitieteellisiin lukuihin ja galaksit räjähtää siitä pahasta mielestä. Kärpäsestä on kiva tehdä  harka .

Paha nöyrtyä kun ei ole kerrottu mitä olen tehnyt väärin ja riitaan tarvitaan aina kaksi ja sovintoon molemmin puoleinen nöyrtyminen, en ole aloittanut mitään riitaa, en koe velvoliseksi myöskään tarjota sovintoa, varsinkaan kun kyseisellä ihmisellä ei ole mun elämän kannalta suurtakaan merkitystä. Mussa herättää halveksuntaa kapeakatseisuuden, ehdottomuuden ja fanaattisuuden kombo, sellainen asenne, joka pitää tietoaan niin oikeana, ettei sitä tarvitse edes yrittää selittää, tätä kutsutaan kiihkouskoksi ja se on kaikkea mun moraalin ja oikeustajun vastaista. Mää voin olla useassa asiassa väärässä, mutta sitten kun on kyse tasa-arvoisten keskustelu kumppanien debaatista, niin mää ihan avoimesti halveksun ihmisiä, jotka kertoo mulle, että olen väärässä, mutta eivät itse vaivaudu perustelemaan yhtään mitään. Mulla siis toisin sanoen ei ole esteitä myöntää sitä, että olen jossain asioissa väärässä, kunhan mulle perustellaan miksi olen väärässä, mutuilut ja mää tiedän asenteet ei muo kiinnosta. On aika tyhmää väittää tietävänsä ilman, että kykenee tietoaan selittämään, eikös se ole merkki siitä, että tietoa ei ole ymmärretty? Kannattaa myös muistaa, että mää hyökkään asioiden ja ajatusmallien, en ihmisten kimppuun.

Mitä tohon loppuun tulee, niin mulla on härski huumorintaju, puhuvat tällä foruumilla naisetkin avoimesti orgasmeistaan. Kaikkia ei voi miellyttää, mulle on loppujen lopuksia aika sama mitä musta ajatellaan.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3 : 23.08.2012 19:14:23 »

Tuo on hyvä ajatus Ironia.
Me ollaan täällä semmoinen julkinen höpsöteatteri jonka jutuilla jotkut asioista toisin ajattelevat  käy naureskelemassa.
Olisi kiva jos voisi kirjoitella avoimemmin asioista ja ajatuksistaan.

Olen monesti miettinyt samaa.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #4 : 24.08.2012 11:12:50 »

no ei passaa mun sekaantua, olen pahoillani. luulin vaan että olis ollu samanlainen tilanne ja olis harmi jos väärinkäsityksen vuoksi pitäis sillat takanaan polttaa noin pahasti. en ymmärrä sun epäkunnioittavaa huumoria
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #5 : 26.08.2012 11:09:34 »

Et siis halunnut pitää asioita anonyyminä? No ei se muo haittaa, itsepä tulet tekemään itsestäsi naurun alaista.

Olen siis sanonut, että en halua, että käytät sanojani koska tulkitset niitä miten huvittaa eli se mitä olet sanonut pari viikkoa sitten ja myös täällä kirjoitellut on ihan omaa tulkintaasi, siis niitä asioita joita olet kuullut minulta kuten nousumerkin 3 sanan kuvaukseni minkä mainitsit pari viikkoa sitten yhdessä tilaisuudessa kun sinulla tuntuu olevan tuota pätemisen tarvetta asioista joista et kuitenkaan tiedä riittävästi niin se mitä olen sanonut on muutettu ihan päälaelleen..

Sulla on aika kova tarve varjella omia sanojasi, varsinkaan kun mää en juurikaan sun viestejä ole lueskellut. Mitä tulee miten sattuu tulkintaan, niin lähettele toki mun tyttöystävälle lisää tulkintoja siitä kuinka uskoton mää olen uranukseni aseman perusteella, ei kauheen fiksua tulkita koko syntymäkarttaa ja ihmistä yhden tekijän perusteella. Totta ihmeessä täällä kirjoittelemani jutut on tulkintaa vähän mistä sattuu lähteestä ja siinä voi olla seassa omiakin ajatuksia. Muista nyt, että astrologia on hypoteettinen tiede, jossa moni on erimieltä monesta asiasta ja jonka yhtäkään hypoteesia ei ole todistettu oikeaksi, jolloin ei voida edes puhua oikeista ja vääristä tulkinnoista. Mitä tulee mun kolmen sanan nousumerkki kuvaukseen, niin se oli leikkimielistä yhden ihmisen nousumerkin arvailua, jossa kyseinen henkilö oli ihan itse mukana. Mitä mun tietämykseeni tulee, niin miksi et oikaise väärinkäsityksiäni ja tietämättömyyttäni, tiedätkö itsekään tarpeeksi?

En pidä tavasta miten esiinnyt asiantuntevasti kertoessasi ihmisille jotka eivät tiedä tarkkaa syntymäaikaansa mikä heidän nousumerkkinsä on. Jos olisit opiskellut astrologian perusteita, tietäisit ettei ole mahdollista sitä kertoa, varsinkaan niillä sanoilla joilla sitä vielä päättelit. Näiden asioiden vuoksi sanoin, että opettele ensin ne astrologian perusteet ennen kuin ryhdyt sanomaan tietäväsi.

En ole missään kohtaa sanonut tietäväni, olen sanonut vaan arvaavani. Musta on hauskaa yrittää arvailla mitä asetelmia kelläkin on syntymäkartallaan, eikä se henkilöä, jonka nousemerkkiä arvailin haitannut. Mitäs siinä olis sit pitänyt tehdä, pitää joku luento jonkun nousumerkistä vai?

Joo ikiviuh, ymmärrän mitä tarkoitat mutta tämä on hiukan eri asia, jos ne asiat mitä olen sanonut olisikin ymmärretty eikä niin kuin niitä on kirjoiteltu niin ok mutta en pidä siitä, että sanojani lainataan niin, varsinkin kun ne kohdistetaan vielä muita ihmisiä kohtaan..  Undecided

Et ole niin tärkeä ihminen, että lainaisin sanojasi tietäen yhtään mihinkään, sori vaan. Meinaat olevas joku tärkeäkin henkilö vai?


Jos ei ole opiskellut astrologian perusteita niin on väärin lähteä tulkitsemaan karttoja. On myös epäeettistä sanoa, että tietää jonkun nousumerkin tai kertoo tehneensä tulkintoja vaikka ei ole opiskellut  perusteita.. ensin täytyy opetella perusteet jotta ymmärtää mistä puhuu tai kirjoittaa. Tiedät varmaan psykologian opiskelijana sanan etiikka joten sinun tulisi ymmärtää minkä vuoksi olen sanonut, että sinun tulisi ensin opetella astrologian perusteet ja myös tietysti ne asiat mistä lähdet puhumaan tai kommentoimaan, eikö asian pitäisi olla ihan selvää..

Sää tiedät varmaan fiksuna ihmisenä, että astrologiasta on aika monta näkemystä ja sitä ei ole millään tieteellä todistettu, jolloin sen tulkintoihin ei voi suhtautua kuin korkeintaan symbolisesti. Onko täällä oikeesti joku, joka ajattelee astrologian pitävän sisällään jonkun ehdottoman totuuden, Minsan puheista sellainen vähän tuppaa näkymään. Hauskaa myös, että näet mun pääni sisälle mitä siellä on ja mitä mää olen lukenut, en niin paljoa kuin sinä, se on varmasti selvää. Mitä epäeettistä on jonkun nousumerkin arvailussa, ei mene mun päähäni, muistat varmaan sana muodon "mää olen melko varma". Astrologian symboliset perusajatukset on mulla kohtuullisen hyvin selvillä, niitä piti opetella silloin kun Crowleyn tarot pakan käyttöä opiskelin. Se mikä sun mielipitees mun tiedosta on ei muo oikeestaan kiinnosta, jos tiedät niin paljon kuin väität tietäväsi, niin eiköhän se parhaiten tule esille siinä mitä kirjoittelet ja miten hyvin perustelet sen, mää tiedän ja sää et tiedä käytös ei todista vielä mitään.

En oikein käsitä millainen etiikka on psykologian opiskelijalla joka toimii niin kuin sinä. Siinä on syy minkä vuoksi en halua, että käytät yhtäkään sanaani koska teet lyhyistä kommenteistani omia päätelmiäsi mikä ei pidä paikkaansa ja tapa miten niitä muutenkin käytät ei ole sellainen mihin minä haluan osallistua millään tavalla. Siinä on myös syy siihen minkä vuoksi en halua, että otat ilman lupaani tavaroitani koska näkisit niistä planeettojen kulmia ja tulevia ajatelmiani niistä koskien eri kaupunkeja jolloin käyttäisit sanojani jälleen hyväksesi mutta täysin eri yhteyksissä ja kääntäen ne täysin päälaelleen koska et tiedä mitä ne tarkoittaa..

Jälleen kerran, et ole mulle auktoriteetti, en käytä kirjoituksiasi, koska en totta puhuen kauheesti pidä kirjoitustyylistäsi. Mun puheet astrologiasta tulee lähinnä niistä kirjoista mitä mää olen lukenut ja olen kovin pahoillani, jos en jokaisen postaamani lauseen lähdettä muista, mutta onneks ei tarvitse, koska kyseessä ei ole tieteellinen debaatti. Sää kun mun kartan nussimisesta mun tyttöystävälle niin paljon tykkäät, niin huomaat myös varmaan, että meillä on  merkurius samassa merkissä, niin onko ihme, että ajatuksemme saaattavat muistuttaa toisiaan, se ei kuitenkaan ole ainoa tekijä, niin kuin molemmat tiedämme. Tongue Mitä tulee mun etiikkaan, niin vaikka olisin valmistunut tai opiskelisin vielä, niin mun ei tarvitse olla psykologi 24/7, voin väitellä kavereitten kanssa ja muittenkin kanssa rajusti tai antaa itseni kirjoittaa ja puhua vapautuneesti mitä ajattelen juuri sillä hetkellä. Mää en sentään puutu muiden seurusteluihin ja yritä mustamaalata suoraan ketään, siinä sulle etiikkaa.

Ja mitä tulee ”2006” viestiisi, niin sanoin siitä, että kannattaisi hiukan miettiä mitä kirjoittaa. Se ei ole minun ongelmani jos et ymmärrä mitä tarkoitan.

Silti jaksoit nostaa asiasta metelin useamman ihmisen paikalla ollessa.

Jos olet sitä mieltä, että osaat astrologian perusteet niin silloin ei liene vaikea tulkita syntymäkarttaani jonka kolmisen viikkoa sitten lähetin.

Sori, ei ole tänne asti tullut. Lähetäpä uudestaan.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2012 21:57:57 »

Hello !

Tää on jo kolmas mun vakiofoorumeista jolla käydään kuumana jostain kärpäsenhärkäsestä - Kauneuspalstalla joku otti herneen nenäänsä kun joku arvosteli Egyptin Hurghadaa surkeena turistirysänä, oli kuulemma erittäin "ikävää" että mentiin sillälailla arvostelemaan sitä paikkaa jossa on sentään aurinkoa ja merta; kritisoija kehotti matkustamaan sinne oikeeseen Egyptiin-

Yhdysvaltalaisella elokuva-alan palstalla käytiin kiistaa siitä oliko Elvis aito ja alkuperäinen esiintyjä vai varasteliko kuinka paljon aidoilta blues-muusikoilta.

Nämä ketjutkin näyttivät venyvän ja laajenevan naurettavuuksiin asti - Puhumattakaan nyt Iltalehden ikuisuuskeskustelusta koskien syyskuun 11. päivän 2001 WTC-tornien räjäytystä.

------

Mutta tohon alkuperäiseen kysymykseen: Myös mua ( se on muA, ei muO ) on kiinnostanu onko tällä palstalla mahdollista toi ignore-toiminto ?
Ei sen puoleen että mulla ois tarvetta ketään ignoorata, mutta tilapäisesti saattaa joskus olla niin "kiire" että haluaa karsia johonkin keskusteluun vaan tietyt henkilöt - luonnollisesti ignore-toiminnon pitää olla sellanen että sen saa tarpeen vaatiessa taas pois päältä, on-off, ei mitään lopullista.
tallennettu

.
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #7 : 18.09.2012 15:06:10 »

Hei,

jätetään jorinat omaan arvoonsa kun olen kyllästynyt kertomaan sinulle mitä astrologia on.. ja se mitä tyttöystäväsi minulta kysyy niin toki hänelle vastaan eli kannattaisi aina myös katsoa se mitä on kysytty ennen kuin lähtee haukkumaan muita jostain viestistä mikä on puoli vuotta sitten lähetetty, siellä kun olen kertonut, että uranus on aina vähän sellainen muutoshaluinen niin voihan se lähteäkin. Se on sun ongelma jos sä otat siitä herneen nenuun.

Tässä on syntymäaika 4.11.1970 klo 21:50 Salo joten siitä vain tulkitsemaan meille..

Minna
Tarkoitus oli jättää sut omaan arvoonsa, mutta pakko saada tämä sanotuksi.

Sehän siinä katsos vähän onkin, että sää et ole mulle astrologiasta juurikaan mitään ikinä selittänyt, vaikka olen monta kertaa yrittänyt keskustella siitä, niin sun selitetykset on tyyliin kaks sanaa, ei ne ole selityksiä, kohteletko asiakkaitasikin samalla tavalla? Loistavaa tulkintaa tosiaan, uranus aiheuttaessaan muutos haluisuutta tekee mut uskottamaksi ja polyamoriseksi, vaikka kartalta löytyy monta tekijää, jotka viittaavat päinvastaiseen. Tulkitset vaan mitä haluut mussa nähdä, mutta sitähän tää astrologia tuppaa olemaan muutenkin, kun objektiivista tietoa ei ole ja ihmisiä tulkitaan kartan perusteella muut tekijät pois sulkien. On kyllä  kuu vinossa ja  aspect_squ läksyt pahasti oppimatta. Mulla on syy vetää herne nenään, jos mun parisuhdetta yritetään sabotoida ihmisen toimesta, joka on mut nähnyt jonkun kaks kertaa moisia väitteitä esittäessään suoraan mun tyttöystävälleni. Ollaan tässä mietitty, että pitäskö nää sun ammattitaitoiset tulkinnat laittaa tänne kaikkien nähtäville, niin muutkin näkisivät minkälaista työtä astrologian "ammattilainen" tekee. Ai niin, astrologian ammattilaiseksi voi julistaa kuka tahansa itsensä koska vaan, ei tarvii mitään edes tenttiä tai laillistaa itseään minkään instituution kautta tai käyttää mitään yleisesti hyväksyttyjä menetelmiä.

Sano mulle yksikin hyvä syy muuten, miksi vaivautuisin tulkitsemaan sun karttaa, siksikö että sää saisit taas arvostella mun taitoja. En ole lukenut astroa niin paljon kuin sää, mutta ainakaan en ainakaan väitä olevani oikeassa ja tulkitse yhtä asemaa yksioikoisesti.
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #8 : 20.09.2012 17:26:38 »

Tietkös mitä, tää on sellaista häiriköintiä et kävin tuossa käräjäoikeudessa vähän näyttämässä näitä ja siellä kaverit sanoi samaa, tuohan ihan kerjää turpaansa niin laita vaan niin saadaan kovempi tuomio, ihan vapaasti siis vaan kun sä olet tässä jo pari kuukautta tuonne käräjille halunnut niin laitetaan sitten parikin haastetta tulemaan..

Mitäköhän mää silloin pari kuukautta sitten tein?

Mitäköhän rikollista olen mahtanut tehdä, saat toki haastaa oikeuteen siitä, että mää olen älähtänyt siitä, kun sää olet puhunut paskaa musta mun tyttöystävälleni, vedoten sellaisiin täysin epärelevantteihin asioihin kuten astrologinen syntymäkartta ja omat näkemyksesi muo sen kummemmin tuntematta, mun tässä pitäs se kunnianloukkaus syyte nostaa, koska asia on meidän suhteeseen vaikuttanut. En usko mitään mitä sinä sanot, ennen kuin saan nähdä käräjä oikeuden paperit asiasta. Mitä tulee sun ammattitaidon kiistämiseen, niin tiedät kirjoittamieni asioiden olevan totta, ainakin siltä osalta, että ammatti astrologit ovat ihan itse itsensä kouluttanee, etkä voi myöskään olettaa mun suo kunnioittavan, koska et ole osoittanut siihen mitään aihetta. Mikä on muuten edes syyte tarkkaan ottaen?

tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #9 : 20.09.2012 21:47:01 »

Tietkös mitä, tää on sellaista häiriköintiä et kävin tuossa käräjäoikeudessa vähän näyttämässä näitä ja siellä kaverit sanoi samaa, tuohan ihan kerjää turpaansa niin laita vaan niin saadaan kovempi tuomio, ihan vapaasti siis vaan kun sä olet tässä jo pari kuukautta tuonne käräjille halunnut niin laitetaan sitten parikin haastetta tulemaan..

Minna

Pakko kysyä vielä, että miten ne siellä käräoikeudessa suhtautuivat siihen, että yritit mustamaalata muo mun syntymäkartan perusteella ja vähän sen ulkopuoleltakin mun tyttöystävälleni, vaikka tiesit hänen olevan silloin vakavasti masentunut ja vaikka suo suoraan edes pyydetty kommentoimaan asiaa, saatika mun karttaa tulkitsemaan hänelle, tyttöystäväni luki äskettäin kaikki viestit läpi tämän asian varmistamiseksi. Hän myös sanoi sulle, että sun ei tarvitse niitä tehdä, eikä kantaa huolta hänestä, silti väkisin niitä teit. Noista sun tulkinnoista on nimittäin seurannut konflikteja ja jännitteitä aivan turhaan, jotka purkautuivat vasta sitten, kun toinen osapuoli kertoi niiden lähteen. Mulla on ihan täysi oikeis ilmaista pettymykseni suhun ja suuttumukseni, koska olet musta puhunut asioista, jotka eivät pidä paikkaansa ja siksi olet saanut aikaan runsaasti tarpeetonta mielipahaa molemmille. Ja nyt kun puolustan itseäni täällä, niin uhkaat nostaa useamman syytteen keskustelun sijaan, no kaipa me sitten keskustellaan siellä oikeudessa, mutta jotenkin en usko, että astrologin ammattipätevyyden kyseenalaistaminen tai plagiointi, jota ei edes ole ollut johtaisi tuomioon. Lisäksi, jos sun mielestä ihmisten nousumerkkien arvailu on epäeettistä, niin mitä tämä sitten on? Sitä paitsi, koska nyt ammattina astrologiaa harjoitat, niin kuluttajan oikeuksiin kuuluu oikeus saada antaa palautetta ihmisten ammattitaidosta ihan julkisesti, siksi oliskin hyvä jos vastaisit kysymykseeni siitä, että kohteletko asiakkaitasikin samalla tavalla ihan sun oman uran kannalta.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 20.09.2012 22:23:40 »

ignore tähän väliin,
onks ihan PAKKO  pluto aspect_squ uranus aspect_opp merkurius
puija tätä julkisesti?
Menkää yv:llä käräjille?
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #11 : 20.09.2012 22:36:54 »

Katto tuonne ylös.. siitähän se nyt lähtee tulemaan.. tekee hyvää sun CVlle nämä jutut.

Jos katsoisit vähän kans itse omaa toimintaasi. Mitä tulee mun CV:hen, niin siitä taas sun ei kannata huolehtia, mun riidat yhden ihmisen kanssa eivät niihin vaikuta, ellei käräjäoikeus niin totea.  Eikä anna hyvää kuvaa susta se, että tää keskustelu on sun puoleltas harvinaisen tylyä, mää sentään perustelen väitteeni. Mää en suo aio oikeuteen haastaa, mutta puolustan kyllä itseäni ja tyttöystäväni on oikeudessa todistamassa ja kaikki on mustana valkoisella. Epäilen edelleen hyvin vahvasti, että astrologin mielipiteen kyseenalaistaminen tai joku nousumerkin arvailu on rikosnimikkeitä.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #12 : 20.09.2012 22:38:47 »

Nyt alkaa keskustelu käydä sellaiseksi että se ei enää sovi tälle foorumille joten lukitsen ketjun.

Toivon (ja uskon) että saatte keskinäiset asianne sovittua ihan vaikka kahvipöydässä. Me ihmiset kun loukkaamme toisiamme joskus mutta aina on parempi hieman nöyrtyä ja sopia asiat kuin antaa vihan jatkua.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: