Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käärme uni  (Luettu 4256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elina88-
Vieras
« : 17.08.2012 12:21:54 »

Olin unessa siellä missä asuin lapsena( ja joskus leikin kavereideni kanssa, jotka ei kyllä minulle olleet kovin mukavia) ja siellä oli kihlattuni. Katsoin ikkunasta ja näin, että kihlattuni hieroi leukaansa kolmeen jättikäärmeeseen, ja silitteli niitä. ne oli mustan värisiä. (meillä on kaneja jotka hierovat leukaansa meihin ja paikkoihin jotka ovat sitten heidän reviriään) ja itse en uskaltanut mennä sinne ja lähdin pois. Menin yhden rivitalon vierestä kun siinä oli polku ja sen ylitti kaksi pienempää käärmettä, ne ei huomannut minua. Ja sitten käännyin hiekkatielle ja sitten jonkun takapihalta tuli käärme (vihreä)ja pelästyin sitä ja en päässyt sen ohi ja se rupesi jahtaamaan minua, muttei tainnut saada kiinni mutta unessa tuntui että sitä oli todella vaikea päästä karkuun, ihan kuin käveleminen olisi muuttunut vaikeammaksi.

Ps. Itse olen leikkimielisesti hieronut leukaani poikaystävääni. Ja hän minua. Jos tämä jotenkin vaikuttaisi tähän niin poikaystäväni on juuri aloittanut uuden koulun.

Voisiko joku auttaa mitä tämä uni tarkoittaa??!
Pelkään käärmeitä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2012 12:31:10 kirjoittanut Elina88- » tallennettu
Raputin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2012 20:22:06 »

Mulla on sellanen unikirja jossa on selityksiä unille.
Näin lukee käärmeen kohdalla:

Käärme on niitä unisymbooleja, joilla on monta merkitystä: käärme on viekkauden ja kavaluuden vertauskuva se on viisauden symboli käärme kuvastaa myös seksuaalisuutta ja intohimoa. -Sinun tulee tutkia unesi muut vertauskuvat ja tarkastella tätä käärme symboliikkaa niiden valossa, siten saat syntymään kokonaiskuvan unen tapahtumista ja niiden sinulle sisältämistä viesteistä.
Käärmeen pureman kokeminen tietää, että elämäsi kannalta hyvin tärkeä henkilö pettää luottamuksesi, käärmeen pesän näkeminen paljastaa sinua ympäröivän kateiden ihmisten joukon.
tallennettu

You're never gonna be alone from this moment on
If you ever feel like letting go, I won't let you fall
When all hope is gone, I know that you can carry on
We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: