Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko ravuilla samankaltaisia harrastuksia  (Luettu 5336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 08.04.2006 16:32:20 »

En tiedä oletteko keskustelleet aiemmin rapujen harrastusmieltymyksistä, ja onko niissä mitään yhtenäistä.

Kerro rapu harrastuksesi tai haaveesi mitä haluasit harrastaa?


Minä olen harrastanut muotokuvamaalausta taiteilijan opissa, ai nam, se oli ihanaa. Nyt maalailen tai piirtelen tai tuhertelen itsekseni ja silloin kun elämä on epäoikeudenmukainen minulle coolsmiley

Tykkään myös kirjoitella, pöytälaatikkoon tietty. Nuorempana paljon runoja, ja vanhetessa tarina pitenee. Kirjoittelen laatikkoon lapsuusmuistojani. Tongue

Rakastan tanssia, en mitään lälly valssia, vaan kaikkea ryyytmiii. Mutta nyt tuo polveni ei sitten ole antanut minun tanssuissa juosta Cry

Kesällä uin, uin ja uin Cool
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #1 : 09.04.2006 22:33:34 »

Mä pidän harrastuksista missä on äksöniä, niinku nyrkkeily, karate ja ratsastus. Nuorempana piirtelin ja kirjoitin paljonkin, mutta nykyään ne on jääny ja tilalle on tullu muita ihan erilaisia harrastuksia. Olin melko ujo ja hiljainen sillon ja ne harrastuksetki oli rauhallisempia.  Smiley
Kamppailulajien harrastaminen on lisännyt rohkeutta ja itseluottamusta.
En ole varmaan mikään kauheen tyypillinen rapu...  Huh
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 09.04.2006 23:43:58 »

Itse olin nuorempana kait aika urheilullinen. Jopa ihan hyvä kaikessa liikunnassa.
Nuorempana harrastin kaikenlaista. Kuoroa, kuvataidekerhoa, olin mukana koulun näytelmissä ja esityksissä, lenkkeilin ja liikuin paljon. Tykkäsin jalkapallosta ja muistakin joukkuepeleistä. Luistelusta.

Kun sitten iski murrosikä niin liikunta ja urheilu ja ylipäätään kaikki järjestetty harrastustoiminta jäi todella vähiin. Kuin seinään. Tykkäsin vain olla kotona ja kuunnella musiikkia, kirjoitella ja lukea ja joskus maalailla jotain vesiväreillä. Tai sitten vain parantaa maailmaa hyvien ystävieni kanssa. Tai muuten viettää heidän kanssaan aikaa. Yleensä silloinkin keskustellen ja jutellen ja musiikkia kuunnellen.

Nyrkkeilyä ja joogaa harrastin aktiivisesti jonkin aikaa, mutta olenkin miettinyt, että onko se tämä teininä voimistunut Rapu vaikutus, joka on saanut loppumaan innostuksen järjestettyyn harrastustoimintaan vai mikä.  Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 11.04.2006 13:57:29 »

En tiedä oletteko keskustelleet aiemmin rapujen harrastusmieltymyksistä, ja onko niissä mitään yhtenäistä.

Kerro rapu harrastuksesi tai haaveesi mitä haluasit harrastaa?


Minä olen harrastanut muotokuvamaalausta taiteilijan opissa, ai nam, se oli ihanaa. Nyt maalailen tai piirtelen tai tuhertelen itsekseni ja silloin kun elämä on epäoikeudenmukainen minulle coolsmiley

Tykkään myös kirjoitella, pöytälaatikkoon tietty. Nuorempana paljon runoja, ja vanhetessa tarina pitenee. Kirjoittelen laatikkoon lapsuusmuistojani. Tongue

Rakastan tanssia, en mitään lälly valssia, vaan kaikkea ryyytmiii. Mutta nyt tuo polveni ei sitten ole antanut minun tanssuissa juosta Cry

Kesällä uin, uin ja uin Cool

Tässäpä toinen samanmoinen rapu, nouseva skorpioni!

Kaikkein mieluiten maalaisinkin ihmisiä, mutta ongelmana on saada ne nykyajan häslääjät istumaan rauhassa eteeni. Joten nyt olen maalannut kukkien sielunmaisemaa. Ja tanssin, tanssin ja uin myös, uin uin.

Mihinkä niitä hersyäviä tunteitaan muuten purkaisia ja mihin muuhun niitä rauhoittaisi kuin veteen!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 11.04.2006 14:01:39 »

Itse olen Kuu-Rapu, mutta tunnistan nuo taiteelliset harrastukset itsestänikin. Piirtäminen ja teatteri ovat sydäntä lähellä. Kirjoitan myös paljon kirjeitä ja nuorempana kirjoitin tarinoita. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus myös oppia vähän maalaamaan ^______^
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.2006 15:09:34 »

Otetaanko nyt kevääksi tavoite että maalataan kaikki jotain IHANAA runsain värein.
Tekotapa vapaa. Otetaan kuvat ja laitetaan esille tai laitetaan työt suoraan omalle seinäle kauniisti kehystettynä. Annetaan itsellemme lupa purkautua oikein kunnolla, ennenkun lavatanssuihin päästään. :Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 11.04.2006 15:27:55 »

Täysikuu!

Sinä mollottelet ihania kevään paisteita keväthangille!
Toki tartun haasteeseesi!

Innostuinpa kerrankin elämässäni maalaamaan niin, että pidän toukokuussa kukkanäyttelyn, mutta kun digikameraan työni, laitan iloisimman niistä esille foorumiin!

Muut mukaan vain rohkeasti!

Ja voihan se taide olla vaikka uusi tanssipuku tai muuta sellaista. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.04.2006 15:40:45 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #7 : 11.04.2006 15:32:13 »

HYVÄ METSIS!

Juuri niin, tanssipuku, taulu, ryijy, pajutyö.......ihan mitä taidetta vaan ja NÄYTTELY PYSTYYN KESÄKUUSSA
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: