Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielun erkaantuminen ruumiista unessa?  (Luettu 4738 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« : 05.08.2012 18:21:51 »

Uskotteko, että sielu voi erkaantua ruumiista unessa ja käydä tapaamassa muita sieluja? Joskus näen todella toden tuntuisia unia ja heräteesäni luulen unien olleen totta kunnes tajuan nähneeni unta. Ja näissä unissa olen tavannut ihmisiä joiden kanssa en ole tekemisissä tällä hetkellä mutta jotka ovat minulle todella tärkeitä. Mielipiteitä?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2012 01:55:05 »


Ehdottomasti on mahdollista ja jopa aika yleistä... Jos tuo kohtaaminen tuntuu hyvin todelliselta, jos siinä on paljon tunnetta tai ambienssia (varsinkin tunteet kuuluvat tuolla unitasolla kommunikointiin) ja jos noita unikohtaamisia samojen naamojen kanssa on usein, on hyvin todennäköistä että siellä sielut kohtaavat.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 06.08.2012 12:52:40 »

Uskon toki,mehän ollaan tavallaan eri maailmassa,unen aikana.  Mulla on vaan semmonen,etten muista unia..tai jos aamulla vähän muistan niin ne haihtuu päästä heti.. Cheesy  No tämmösen unen muistan,kauanaikaa sitten näin, et tuli monta sotilasta..ja ahto mut nurkkaan ja piti niinku kässillään seisoa.. et pää alaspäin.. Cool heräsin sit ja aattelin et huh..onneeks se ei ollukkaan totta. uglystupid2
Ajattelin kyllä aijemmin noita sotajuttuja..et oisko siitä tullu tuommone uni..
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 06.08.2012 13:09:28 »

Kyllä uskoisin että unen kautta voi käydä tervehtimässä toisiaan jollakin tapaa. Eräs tietty henkilö on monestikin tuonut minulle unessa jotain viestiä joka myöhemmin on tullutkin kummasti todeksi. Kerran jopa oli herätessä hetken aikaa tunne että "onneksi me molemmat nähtiin tuo uni!" mutta ei ole kyllä mitään käryä oliko tuossa tunteessa päätä tai häntääkään, kun en oikein voinut mennä kysymään asiaa häneltä.  Grin

Hiljattain kuollut läheiseni on myös ilmaantunut uniini, hymyilee vain siinä hiljaa minua katsoen, ja uni joko tuntuu sillä hetkellä erittäin todentuntuiselta, tai sitten tajuan harvinaisen selvästi että se on uni.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 06.08.2012 13:55:19 »

Kyllä uskoisin että unen kautta voi käydä tervehtimässä toisiaan jollakin tapaa. Eräs tietty henkilö on monestikin tuonut minulle unessa jotain viestiä joka myöhemmin on tullutkin kummasti todeksi. Kerran jopa oli herätessä hetken aikaa tunne että "onneksi me molemmat nähtiin tuo uni!" mutta ei ole kyllä mitään käryä oliko tuossa tunteessa päätä tai häntääkään, kun en oikein voinut mennä kysymään asiaa häneltä.  Grin

Hiljattain kuollut läheiseni on myös ilmaantunut uniini, hymyilee vain siinä hiljaa minua katsoen, ja uni joko tuntuu sillä hetkellä erittäin todentuntuiselta, tai sitten tajuan harvinaisen selvästi että se on uni.



           smitten smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 06.08.2012 18:30:33 »

Uskon toki,mehän ollaan tavallaan eri maailmassa,unen aikana.  Mulla on vaan semmonen,etten muista unia..tai jos aamulla vähän muistan niin ne haihtuu päästä heti.. Cheesy  No tämmösen unen muistan,kauanaikaa sitten näin, et tuli monta sotilasta..ja ahto mut nurkkaan ja piti niinku käsillään seisoa.. et pää alaspäin.. Cool heräsin sit ja aattelin et huh..onneeks se ei ollukkaan totta. uglystupid2
Ajattelin kyllä aijemmin noita sotajuttuja..et oisko siitä tullu tuommone uni..

No unissaan seikkaillu, et kerranki löysin itteni pirtin pöydältä istumasta.. herätyskelloa rappasin ja aattelin et mikshän oon täällä,kun pitäs olla sängyssä. Huh :Smiley uglystupid2 2funny (ihan nuorena tapahtu)
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 06.08.2012 22:21:14 »

Uskotteko, että sielu voi erkaantua ruumiista unessa ja käydä tapaamassa muita sieluja? Joskus näen todella toden tuntuisia unia ja heräteesäni luulen unien olleen totta kunnes tajuan nähneeni unta. Ja näissä unissa olen tavannut ihmisiä joiden kanssa en ole tekemisissä tällä hetkellä mutta jotka ovat minulle todella tärkeitä. Mielipiteitä?

Kyllä, noin voi tapahtua ja tapahtuu. Minulle useinkin.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: