Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditaatiokokemus, Mitä ihmettä?!  (Luettu 5152 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« : 02.08.2012 11:30:19 »

Mitähän ihmettä koin meditaatiossa?! Korvissani alkoi kuulua yhtäkkiä sellainen ääni kuin radiosta, kun haetaan kanavaa ja se oli aika kova ääni.. välillä kuului puhetta, erotin jonkin lauseen.Sitten tuli jotain kieltä, mitä en ymmärtänyt. Kehoni läpi kulki todella voimakas jännite ja huomasin purevani huultani todella kovaa. Aloin pelätä, että puren huuleni rikki ja minusta tuntui, että nielaisen kieleni.  Shocked Avasin silmät, ääni vaimeni hiljalleen. Nyt olen ihan ihmeissäni.. mitä tuo oli?!

Aiemminkin meditaation aikana olen tuntenut todella kovan jännitteen kulkevan kehossani, mutta tuo oli kyllä varmaan voimakkain.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2012 18:03:14 »


Tuo surina ja pörinä kehossa on sun energioiden nousua ja virtausta, se voi joskus mennä todella voimakkaaksi. Ei mittään hättää tämän suhteen vaan kuulostaa jopa ihan hyvältä!  Smiley

Nuo äänet joita kuulit, ovat jostain toisesta paikasta, toisten ihmisten, enkeleiden tai muiden olentojen jorinaa. Kun nuo energiat pärisevät kehossa, voi hyvin kuulla näiden toisaalla olevien heppujen puhetta.

Ei todellakaan mitään hätää  Smiley Nämä kuuluvat ihan normaalina asiana energiataajuuksien kohoamiseen  Wink
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 02.08.2012 18:38:21 »

Selväkuuloisuus avautui hetkeksi. Pitää vaan oppia virittäytymään oikealle kanavalle. Ei kannata turhaa hälinää kuunnella.

Kuten Hamal kirjoitti; ei mitään hätää.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 02.08.2012 18:48:57 »

Juuh, kuule.. ei mitiä hätiä... smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2012 00:07:07 »

Selväkuuloisuus kuten edellä todettu ja se voi olla oikeesti niin siistii kun kuulet esim jotain lempimusiikkiia joka ei kuitenkaan ole sitä mutta hyvin paljon sen kaltaista  Cheesy
Viime talvena mun äiti kuuli ekaks virren jonkun Korkea Veisu tms, sit mun miesystävä kahdesta huoneesta vuorotellen mun kodissa ja minä koko yön kun remonttikämpän sotkujen keskellä makasin. Radiota ei ollut. Iloinen musiikki kuului koko yön  Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2012 00:55:20 »


Kyseisellä kanavalla tulee myös todella vähän mainoksia  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 03.08.2012 03:18:12 »

Hamal  Cheesy Kiitti yöhihityksestä
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #7 : 04.08.2012 23:20:53 »

Kiitos vastauksista.  smitten Olin kyllä ihmeissäni, että mitä täällä ny tapahtuu.  Cheesy
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #8 : 22.08.2012 06:25:36 »


Kyseisellä kanavalla tulee myös todella vähän mainoksia  Wink

 smitten smitten
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: