Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anteeksianto ja todellinen elämä  (Luettu 3130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hypers
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« : 02.08.2012 01:19:52 »

Olen kokenut lyhyen elämäni aikana asioita, joihin olen hakenut apua esim. energiahoidon ja selvännäön avulla. Siellä minulle on sanottu, että minun pitää antaa anteeksi ne asiat mitä on tapahtunut jne. Vain siten pääsen eteenpäin elämässä.

Sitten... Ehkä noin viikko-kaksi sitten näin mielenkiintoisen unen. Olin tuntemattomassa paikassa. Joka puolella oli vettä, joten minä ja muut ihmiset uimme/kahlasimme. Muistan unen myös aika synkkänä ja pimeänä sään suhteen.
Saavuimme paikkaan jossa oli pelottavan näköisiä ihmisiä,ja niin sanotusti rivissä odottamassa jotain. Sen jälkeen keskellä riviä mies huutaa minua nimeltä. Muistan kuinka unessa ihmettelin miten tuntematon ihminen voi tietää nimeni. Kutsun jälkeen lähdin kuitenkin hieman pelokkaana uimaan/kahlaamaan hänen luokseen. Matkalla kuitenkin tajusin ettei häntä tarvitse pelätä. Kun saavuin hänen luokseen, hän ojensi minulle kätensä ja pyyti minua antamaan anteeksi. Mutta en kerennyt vastata mitään, sillä heräsin.

Jollain tavalla minua edelleen ahdistaa ja jopa ärsyttää unen keskeytyminen. Mitä luulette tämän tarkoittavan? Itse koen, että tuliko se minun pelkäämäni asia uneeni pyytämään minua menemään ns. eteenpäin.  Huh Ettei tarvitse enään pelätä, vaikka jokin aluksi vaikuttaisi synkältä ja pelottavalta.
tallennettu

Kohti kohtaloa
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2012 17:09:59 »

 smitten No mutta tuohan oli aivan ihana uni. Ymmärsit sen itsekin, anna anteeksi ja päästä irti.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 08.08.2012 10:31:40 »

Ihana johdattava uni  smitten
Eikö viesti ole se, että se synkkyys ja pelko häviää sitä mukaa, kun annat anteeksi?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: