Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nuoret äidit  (Luettu 24789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #45 : 08.12.2011 11:34:39 »

Heh, ainakin tässä on heti kolmen kärjestä kaksi Kuu-Oinasta. Malttamaton Oinasko se haluaa Kuun äitiyden päästä aikaisin kokemaan :Smiley

Mahdollista, kuu oinas tahtoo kaiken heti pian nyt. Mutta itse ei kyllä kohdistu äitiyteen..
tallennettu
Northernstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Kaikella on aikansa ja paikkansa...


Profiili
« Vastaus #46 : 11.12.2011 21:53:51 »

Aurinko kalat, nousu rapu ja kuu oinas. Ensinmäinen lapsi tuli maailmaan 20 vuotiaana =)
tallennettu

Aurinko Kalat
Nousu Rapu
Kuu Oinas
Merkurius Kalat
Venus Kauris
Mars Härkä
-Sininen mangeettinen myrsy-
elyce
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #47 : 19.12.2011 01:13:42 »

Eli nuoren äidin prototyyppi jo piirtyykin jo mieleeni:

AC- tai Au-Leijona, jolla Kuu on Kauriissa. Aurinko tai Kuu sijaitsee todennäköisimmin huoneessa 6, mutta huone 11 on myös mahdollinen. Kuunsolmu on jossain vesimerkissä ja Saturnus löytyy Ravusta, Leijonasta tai Vaa´asta TAI vastaavasti huoneesta 4, 5 tai 7.

Hui kamala, olen Au-leijona ja Kuukauris, ja Saturnus löytyy neloshuoneesta - ja lapsikammoni on yleinen vitsi kaveripiirissäni Grin (Täytynee olla erityisen varovainen.) Tiedän kaksi nuorina (tarkoituksella) äidiksi tulleita, joista toisella  aurinko vesimies askendentti rapu kuu vesimies ja toisella  aurinko kalat (ei muuta tietoa). Lisäksi tiedän kaksi parikymppistä joilla jo kauan ollut vauvakuumetta, toinen  aurinko vaaka askendentti rapu kuu rapu ja toinen  aurinko vaaka askendentti skorpioni kuu oinas.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #48 : 19.12.2011 13:39:03 »

Mietin, että voisiko  kuu oinas
hankkiutua varhaisessa vaiheessa äidiksi, koska usein  kuu oinas itsellään on haavoja omasta äitisuhteesta, ja muutenkin laspuudesta...
läheisriippuvaisuutta kenties tämäkin?
Päteekö vai onko pätemättä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #49 : 10.01.2013 12:32:47 »

Do diih, lisäisin tänne vielä että minulla Saturnus on Vaa'assa sopivasti,  huone 10, kun siitäkin tuolla oli mainintaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: