Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Verta silmistä  (Luettu 4291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
smeagol
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« : 28.07.2012 14:39:30 »

Näin unta, että suihkussa ollessani lattialle putosi muutama pisara verta. Katselin hetken käsiäni ja yritin etsiä haavaa, josta veri oli tullut, mutten löytänyt ja ajattelin vain kuvitelleeni. Hetken kuluttua verta tuli lisää ja sitä oli käsissänikin. Kokeilin kasvojani, enkä tuntenut mitään haavoja. Sitten tajusin, että veri tulee silmistäni. Juoksin äkkiä peilin eteen ja katsoin silmiäni, joista veri valui vanana. Peitin kasvoni. Säikähtäneenä juoksin kertomaan äidilleni (edelleen kasvojani peitellen, muistan, koska se oli minusta kummallista), joka vain tokaisi, että kuvittelin (ei edes vilkaissut minuun päin) ja kehotti menemään unille, se kuulemma helpottaisi.

Sitten heräsin ja en saa nyt tätä unta mielestäni. :/ Osaisiko kukaan sanoa mitä voisi tarkoittaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2012 14:53:40 »

Ekana tuli mieleen neitsyt maria ja veriset kyyneleet.
Kenties sulla on jotain tuskaa jonkun toisen puolesta?
Marttyyriuttakin?
tallennettu
Raputin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2012 12:18:12 »

Veren näkeminen unessa viestii yleensä sydänsuruista.
tallennettu

You're never gonna be alone from this moment on
If you ever feel like letting go, I won't let you fall
When all hope is gone, I know that you can carry on
We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone.
smeagol
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2012 23:28:40 »

eei, ei ole ollut tuskaa toisten puolesta.. sydänsurut kuulostaa tutummalta.. jännä sinänsä että näin tämän unen toisen kerran viimeyönä..

hmm, voisin kysyä myös, että mitä ihmisten tappaminen unessa tarkoittaa? olen nähny viimeaikoina unia joissa välillä suoritan raakojakin murhia (en tunne ihmisiä joita unissa tapan) ja se tuntuu hyvälle... olen hereillä ollessani ihan paniikissa, koska se vaan on jotenkin sairasta.. hmm
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #4 : 10.09.2012 21:06:09 »

Voisikohan tuossa murhameiningissä olla kyse ihan vaan patoutuneiden tunteiden purkamisesta? Tukahdutettua pelkoa, vihaa, pettymystä, kaunaa. Itse ainakin olen mestari tukahduttamaan näitä negatiivisia tunteita ja sitten unissa saatan mätkiä äitiä tai miesystävääni turpaan ilman sääliä, mitä rajummin sen parempi. Purkautumisesta kyse.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: