Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten paljon luotat astrologiaan?  (Luettu 3393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« : 27.07.2012 17:55:17 »

Otatko elämäsi ratkaisuissa huomioon astrologiset muuttujat ja missä määrin? Minä olen ottanut ihan päiväkohtaisissa äksöneissä huomioon tietyt valinnat, mutta nyt tein niin, että luotin tosi paljon nimenomaan Tanhuan astrologiseen luonnehdintaan ja sijoitin sen perusteella sekä rahaa että valitsin toimintasuuntani. Tein sen kuitenkin niin hallitusti, että pitipä se paikkansa tai ei, voin palata omaan suunnitelmaani, joka minulla oli ennen astrologista havahtumistani. Yleensä olen järkevä ja niin olin tässäkin, mutta jos astrologisella tulkinnalla ei ole mitään konkreettista ilmenemistä elämässäni, aion vähentää huomattavasti astrologian ottamista huomioon vakavana tekijänä tai ennustajana ihmisen elämässä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.07.2012 20:25:38 »

Astrologiahan on ennekaikkea itsetuntemusväline eikä sen avulla juuri varmoja vastauksia voi saada, voi lähinnä kartoittaa mahdollisuuksia ja loppuhan on aina ihmisen omissa käsissä.
Astrologitkin ovat vain ihmisiä ja kehotan muistamaan aina, että kaikilla on oma tulkintatapansa. Kehotankin tutustumaan mahdollisimman monen ihmisen tekstiin ja tulkintaan asioista.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2012 19:43:00 »


Ilmeisesti liian vähän! Mikäli olisin luottanut siihen, että Saturnuksen
Paluu Nokia Oy:n 1865-kartalla sattuu ajallisesti hämmästyttävän hyvin
yksiin Nokian pitkään pitkään aikaan pahimman kriisin kanssa, olisin
tällä hetkellä kenties muutaman K€uron äveriäämpi...

 Cry  Embarrassed  buck2

tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.2012 01:17:58 »

Astrologiahan on ennekaikkea itsetuntemusväline eikä sen avulla juuri varmoja vastauksia voi saada, voi lähinnä kartoittaa mahdollisuuksia ja loppuhan on aina ihmisen omissa käsissä.
Astrologitkin ovat vain ihmisiä ja kehotan muistamaan aina, että kaikilla on oma tulkintatapansa. Kehotankin tutustumaan mahdollisimman monen ihmisen tekstiin ja tulkintaan asioista.

Kyllä astrologiaa voi käyttää kuten tahtoo  Smiley. En ehkä ole tutustunut yhtä moniin tulkitsijoihin kuin sinä, joten ole onnellinen, että sinulla on ollut siihen mahdollisuus. Olen lukenut kaikki saatavilla olevat suomenkieliset alan varteenotettavat teokset ja muutaman vieraskielisen sekä tehnyt tilaustyönä astrologiaa toisille. - Tällä kertaa nappasin yhden tulkinnan Tanhualta, joten mitäpä vaaraa tuosta olisi. - Valitettavasti saan parisuhdevertailuista hyvinkin tarkkoja indikaattoreita liittojen ja suhteiden laadusta ja kestosta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: