Enpäs olekaan vastannut tähän ketjuun, pitää siis korjata vahinko
Viehätysvoiman salat? Hmm... Musta tuntuu, että mä olen tässä viehätysvoima-asiassa jäänyt jaon ulkopuolelle, sillä meikäläisen ovella ei ole tunkua kosijoista - päinvastoin :
Ihan ystäväporukoissakaan en ole se, jonka ympärillä kaikki parveilevat. Olen aina tuntenut itseni enempi outolinnuksi, joka ei oikein sovi mihinkään porukkaan ja on aina vähän ulkopuolinen
Koska mulla on voimakas pläjäys Jousimiestä ja tulta kartalla, en ole kovinkaan naisellinen ja hienostunut, vaan enempi lapsenomainen, herkästi innostuva villivarsa (vielä näin kolmikymppisenäkin), jonka reaktiot ovat välittömiä ja harkitsemattomia - etuna tässä on se, että mun tunteenpurkaukset eivät ole teeskenneltyjä. Tietty töissä on työminä päällä ja ollaan hillitympää (huom!
yleensä, ei aina :
) ja vapaa-ajalla tuuletetaan sitten vapaammin... Mulla on sellainen fiilis, että miehet enempi etsivät naista, joka uskaltaa näyttää sen naisellisen puolensa - eivätkä ole kuten mä, eli riuhtoo, tunkee itsensä joka paikkaan, puhuu mitä sylki suuhun tuo ja sottaa itsensä joka paikkaan :
Että eipä tosiaan ole miehiä mulla riittänyt joka sormelle - tosin ne, jotka ovat lähelle uskaltautuneet, ovat sitten jääneetkin pidemmäksi aikaa
En mielestäni ole mikään klassinen kaunotar, tosin en rumakaan. Pidän itseäni aika persoonallisen näköisenä ja ilmeikkäänä (ensivaikutelma tosin on aika tarkkaileva ja ujokin), kroppa on aika voimakas (normaalipainoinen olen). Naisellinen pukeutuminen ei ole oikein mun juttu, enempi mua näkee kiitämässä paikasta toiseen aina farkuissa ja tennareissa, yhdistettynä toppiin/printti-t-paitaan/huppariin tms. Mutta mitäs
muutenkaan vaatteilla keekoilisi, helmat ovat vain tiellä ja koroilla ei pääse vauhdilla paikasta toiseen... :
Yksi työkaveri tuossa sanoi lähiaikoina, että mä olen semmoinen nainen, joka varmasti vetoaa moniin miehiin. Koska nauran miesten ronskeille vitseille ja koska energiani kuulemma parhaimmillaan valaisee koko tilan. Oli kauniisti sanottu
Mutta totuus on aika erilainen, sillä ei niitä miehiä tosiaan karkoitettavaksi asti ole ollut jonossa :
Mulla on jännästi
hyvin pehmeissä aspekteissa - sen sijaan
taas tekee paljon jännitteisiä aspekteja. Olenkin aikamoinen tujaus pehmeää ystävällisyyttä sekä raakaa, ronskia, alkukantaista energiaa.
onkin kartallani näkyvässä asemassa, onhan se 1. huoneessa ja vieläpä
:ssa, eli ylennysmerkissään.
:ksen aspektit kartallani:
11. huoneessa - että bye-bye vaan pehmeälle, hienostuneelle naisellisuudelle :
:n aspektit kartallani:
puolineliö
(morjens!!
)
1. huoneessa - ei liene mikään ihme, että miehessä vetoaa juuri luotettavuus ja käytännönläheisyys
Sekä se, että mun suhteet tuppaavat olemaan hyvin sitoutuneita. Eikä varmaan mikään ihme, että ronskiudessa löytyy
,
- tulta, tulta... Mulla vieläpä tarkka
. Ei kovin hienovaraiset merkkisijainnit. Parhaimmillaan energiani on positiivista, tsemppaavaa ja hullunhauskaa hassuttelua - vitsejä, naurua... Huonoimmillaan kiivasta, impulsiivista, jopa tuhoavaa. Tai sitten energia on kokonaan kateissa ja mielen täyttää vain tyhjyys...
kertonee naamionani siitä, että olen ihmisten suhteen hyvin valikoiva ja vain harvat päästän koskettamaan sydäntäni. Toisaalta, kun luottamus on saavutettu, luotan toiseen 100%:sti ja myös muhun voi luottaa kuin vuoreen