Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 383639 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #285 : 27.11.2012 17:12:15 »

Kysyjiä pitkä jono, vastailen sitä mukaa kun ehdin.
vexi
tallennettu
Serafi 65
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #286 : 28.11.2012 11:52:59 »

Heipsan!

Minäkin kiinnostuin tästä tarjoamastasi mahdollisuudesta.
Tässäpä minun kolme kysymystäni, jotka ovat olleet ajatuksissani ja pohdinnan alla jo kauan aikaa.

1. Työ...tuleeko sille rintamalle parannusta?
2. Mahdollinen parisuhde...tuleeko sellainen pysyvä suhde vielä elämääni?
3. Millaisen tulevaisuuden sinä näet minulle noin yleensä? Onko jotain erityistä tulossa elämässä vielä eteen (positiivista/negatiivista)?

Kiitos vastauksestasi jo näin etukäteen smitten
tallennettu
kaala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #287 : 28.11.2012 16:24:32 »

Oho?! Luotin intuitioon ja löysin ensimäisenä sinut. Ja kyllä tulevaisuus huolestuttaa!  Olen yli vuoden seisonut tienristeyksessä. Olen valmis hyväksymään tulevaisuuden, mutten saa elämää etenemään.
1. Onko syytä vielä taistella avioliittoni puolesta vai siirtyä eteenpäin?
2. Oli vastaus edelliseen mitä vain, niin miten?
3. Miten tyttäreni tulee tämän keskellä selviämään?       Kiitos  smitten
« Viimeksi muokattu: 07.12.2012 17:39:19 kirjoittanut kaala » tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #288 : 01.12.2012 20:46:26 »

Hei Vexi!

Mullakin olisi taas kysymyksiä Smiley

1) On eräs mies, jonka kanssa mulla on vähän juttua, mutta samalla kuvioissa tuntuu pyörivän toinen nainen... Onko näiden kahden välillä jotain virityksiä vai kuvittelenko ihan omiani? Olen tarot-korteilla koittanut katsella, mutta olisi vielä mukavaa saada ulkopuolisenkin näkemys asiaan.

2) Miltä työrintamalla näyttää ensi vuoden puolella?

3) Viesti henkioppaaltani tai enkeliltä olisi myös hyvin mieluinen:)

Vastailehan sitten kun kerkeät smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #289 : 10.12.2012 17:40:08 »

Onko Sinulla mieltä askarruttavia kysymyksiä? Huoli tulevaisuudesta? Haluaisitko yhteyden edesmenneeseen ystävääsi/tuttavaasi? Kanavoin vastauksia kysymyksiisi .Teen myös selvänäkö tulkintoja ja katson edelliset elämät. Esitä kysymykset selkeästi.  Max 3 kysymystä per ihminen. Kysyä voitte tietysti asioita monta kertaa, mutta yhdellä kertaa max 3 kysymystä, suuren kysynnän vuoksi.
Olen toiminut parantajana/kanavoijana n 14v.
Vastaan aina yksityisviestinä.
vexi63

Teen myös yksityistulkintoja, maksullisena.
Yhteystietoni löytyvät astron parantajalistalta seka viimeisestä Ultra lehdestä.


Hei Vexi!
Oma elämä tuntuu aina vaan polkevan paikallaan. Työpaikalla on samat kuviot aina vaan vaihtelevissa muodoissa. Astrologian kuvioiden mukaan minun pitää hankkiutiua eroon kaikista omaa henkistä kehitystä estävistä asioista. Miten hankkiutua eroon työpaikasta ilman, että mitään uutta työtä on edes näköpiirissä? Saati miten tulla toimeen ilman riittäviä rahavaroja? Olen täysin valmis lähtemään työpaikstani, mutta minne?

Toivon Vexi, että pystyt auttamaan minua.  smitten

Piia

tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
sirtuuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #290 : 11.12.2012 22:18:09 »

Hei !
 
Olen erittäin kiitollinen mikäli pystyt vastaamaan vielä minullekin. : )

Olen tässä yrittänyt kovasti alkaa kehittämään itseäni henkisesti ja pääsemään yli turhista peloistani, mutta turhan usein ne yhä sekoittavat päätäni ja saavat itseni hämmennyksen valtaan. Tässä olisi pari kysymystä jotka päällimmäisenä askarruttavat mieltäni:

1. Olen vasta oppimassa rakastamista (ja varsinkin rakkauden vastaanottamista). Elättelen yhä toivoa yhteisestä elämästä henkilön kanssa joka on avannut silmiäni hyvin paljon asian suhteen. Vaikka juttu ei ole aikaisemmilla kerroilla toiminut, ovat epäonnistumiset ajaneet minua ymmärtämään estojani ja kehittämään itseäni. Kaipaisin vahvistusta siitä, onko meille tarjoutumassa vielä yksi mahdollisuus lähitulevaisuudessa kuten odotan, vai onko aikani jo unohtaa hänet?

2. Johdattaako ensi syksyn opiskelusuunnitelmani minua oikealle tielle elämässäni?

3. Tulenko kehittämään parantajan kykyjä?

Kiitos jo etukäteen !

tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #291 : 15.12.2012 01:13:01 »

Moikka! smitten

Olisin taas erittäin kiitollinen avustasi

1. tuntuu että saattaisin olla ihastumassa, miltä näyttää? Onko tulevaisuutta jne.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #292 : 15.12.2012 17:53:01 »

Heippa! Sitten kun ehdit tänne asti niin katsotko tähän asiaani. Tapasin jokusia viikkkoja sitten työpaikan riennon kautta henkilön jota en ollut aiemmin juuri noteerannutkaan. Sieltä tuli yllättäviä asioita esille. Mitä tämä henkilö minusta haluaa vai onko vain utelias?

Muoks: Näköjään haluaa loukata minua sanallisesti ja on onnistunut vaikken sitä hänelle tietysti näytä. Todennäköisesti yhteys katkeaa koska sanomansa mukaan hän ei halua tutustua minuun paremmin.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2012 21:35:13 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #293 : 16.12.2012 14:49:51 »

Onko Sinulla mieltä askarruttavia kysymyksiä? Huoli tulevaisuudesta? Haluaisitko yhteyden edesmenneeseen ystävääsi/tuttavaasi? Kanavoin vastauksia kysymyksiisi .Teen myös selvänäkö tulkintoja ja katson edelliset elämät. Esitä kysymykset selkeästi.  Max 3 kysymystä per ihminen. Kysyä voitte tietysti asioita monta kertaa, mutta yhdellä kertaa max 3 kysymystä, suuren kysynnän vuoksi.
Olen toiminut parantajana/kanavoijana n 14v.
Vastaan aina yksityisviestinä.
vexi63

Teen myös yksityistulkintoja, maksullisena.
Yhteystietoni löytyvät astron parantajalistalta seka viimeisestä Ultra lehdestä.


Hei Vexi!
Oma elämä tuntuu aina vaan polkevan paikallaan. Työpaikalla on samat kuviot aina vaan vaihtelevissa muodoissa. Astrologian kuvioiden mukaan minun pitää hankkiutiua eroon kaikista omaa henkistä kehitystä estävistä asioista. Miten hankkiutua eroon työpaikasta ilman, että mitään uutta työtä on edes näköpiirissä? Saati miten tulla toimeen ilman riittäviä rahavaroja? Olen täysin valmis lähtemään työpaikstani, mutta minne?

Toivon Vexi, että pystyt auttamaan minua.  smitten

Piia



Työpaikasta pääsin jo eroon 12.12. Mistä uusi toimeentulo?

Piia
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #294 : 19.12.2012 16:39:47 »

Hei vaan kaikille.

Selvänäköpyyntöjä on niin paljon että pyydän kysymyksiinne vähäksi aikaa taukoa, vastailen vanhoihin kysymyksiin niin nopeasti kun mahdollista, sitten taas otan uusia kysymyksiä vastaan.
Pyydän kärsivällisyyttä kaikilta.
Minunkin aikani on rajallinen.
Hyvää ja Rauhaisaa Joulun odotusta teille kaikille.

vexi
tallennettu
Moon Alexandra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #295 : 19.12.2012 20:54:48 »

Onko Sinulla mieltä askarruttavia kysymyksiä? Huoli tulevaisuudesta? Haluaisitko yhteyden edesmenneeseen ystävääsi/tuttavaasi? Kanavoin vastauksia kysymyksiisi .Teen myös selvänäkö tulkintoja ja katson edelliset elämät. Esitä kysymykset selkeästi.  Max 3 kysymystä per ihminen. Kysyä voitte tietysti asioita monta kertaa, mutta yhdellä kertaa max 3 kysymystä, suuren kysynnän vuoksi.
Olen toiminut parantajana/kanavoijana n 14v.
Vastaan aina yksityisviestinä.
vexi63

Teen myös yksityistulkintoja, maksullisena.
Yhteystietoni löytyvät astron parantajalistalta seka viimeisestä Ultra lehdestä.

Otatko vielä vastaan kysymyksiä? Minulla olisi pari kysymystä, joihin haluaisin vastausta eli
1. Onko miehelläni toinen nainen?
2. Onko minulla olemassa kuollut veli?
tallennettu
Nasutar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #296 : 20.12.2012 10:02:27 »

Mieheni jäi kiinni kesällä pettämisestä. Tapahtuuko tätä vieläkin?  knuppel2
tallennettu
kotivalo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #297 : 21.12.2012 21:13:00 »

Kysynpä minäkin:
1) Miltä työkuvioni näyttävät ensi vuonna?
2) Onnistunko toteuttamaan suunnitelmani?
3) Miten muuten tulen voimaan ensi vuonna?
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #298 : 22.12.2012 13:40:43 »

Rauhaisaa Joulunaikaa ja Hyvää Uutta Vuotta, Vexi.  smitten  smitten

Piia
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #299 : 23.12.2012 10:13:20 »

Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille.
Nyt rauhoitutaan Joulun viettoon ja jatketaan taas kun arki koittaa.

vexi
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: