Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ilona-72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #240 : 30.10.2012 12:01:40 »

Hei Vexi Smiley
 Minua on jo pitkään askarruttanut huoli tulevaisuudesta, joten seuraaviin kysymyksiin ystävällisesti vastaustasi odotellen :
1. Minulla on ollut 20 vuotta kestävä on-off suhde mieheen, joka välillä erittäin myrskyisäkin. Nyt olemme olleet taas kolmisen vuotta epävirallisesti yhdessä, mutta hän ei halua sitoutua tai olla julkisesti yhdessä. Näetkö meidän tulevaisuutta miten? Rakastaako hän minua tarpeeksi? Kosiiko hän minua koskaan enää?
2. Minulla on ollut viime aikoina raskasta työpaikallani. Lähdenkö pois vai jaksanko jatkaa?
3. Poikani haluaa itsenäistyä ja muuttaa kotoa pois piakkoin, miten tämä onnistuu?

Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #241 : 31.10.2012 15:05:33 »

Hei.
Yritän taas huomenna, pe ja vkl purkaa selvänäkö tulkinta sumaa.
vexi
tallennettu
Beola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #242 : 31.10.2012 16:23:40 »

Hei!

Kertoisitko viimeisimmästä elämästäni ennen tätä inkarnaatiota.

Terveisin: Beola
tallennettu
Irisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #243 : 01.11.2012 18:12:15 »

Heippa Vexi!

Olit vastaillut yksärillä kysymyksiini 1.10. ja annoit ajattelemisen aihetta. Olen yrittänyt miettiä asioita eteenpäin ja keskustellakin, mutta asiat "seisovat" edelleen, mikään ei ole siis vielä lähtenyt liikkeelle. Olen nainen, tilanteeseeni liittyy siis kaksi miestä ja suuri tunne-elämän myllerrys. Vieläkin askarruttaa.

Olen lapseton nainen. Jos aion perhettä perustaa, niin hieman kiirettä täytyy iän puolesta pitää. En koe mitään "vauvakuumetta", mutta en ole myöskään valmis sanomaan, että en koskaan haluaisi lapsia. Aikaa ei liikoja ole. Ajatus askarruttaa, onko tarkoitettu vai ei... ja miten asian kanssa etenisi, kun ihmissuhdetilanne on niin sekava tällä hetkellä. Vai antaako vain vuosien mennä ohi. No, tämä ei ollut kysymys sinulle, vaan pohdintaa itselleni.

Oma äitini on elänyt aika kuluttavaa elämää, elämän varrella olen saanut paljon hoitaa hänen asioitaan ja pelastaa häntä pulasta. Kuitenkin hän on oman tiensä kulkija ja vaikuttaa nykyäänkin kovin tyytymättömältä. Hän on muuttanut kauas, mutta aika ajoin purkaa kiukkuaan "suunnittelemalla" muuttoa takaisin. Nykyisessä paikassa on kuitenkin hyvät elinolosuhteet ja turvallista.

1.Näetkö minut tulevaisuudessa äitinä, vai vaikuttaako siltä, että tulen elämään ilman lapsia?
2. Mistä etsisin voimaa ja viisautta konkreettisesti edetä nykyisessä ihmissuhdevyyhdissäni? Tuntuu vaikealta ja välillä milloin mistäkin syystä raskaalta.
3. Näetkö, että oma äitini toteuttaa "jupinansa" takaisin kaupunkiin muuttamisesta, vai loppuuko hänen maanpäällinen aikansa hänen nykyisessä asuinpaikassaan?

Lämpimin ajatuksin ja kiitoksin IrisU  smitten
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #244 : 02.11.2012 17:26:17 »

Hei minä kyselisin nyt tälläisiä asioita, kun ovat ajankohtaisia ja juuri nyt käsilläolevia ja mietinnän alla....

1) Jatkuuko nykyinen jälleenmyynti harrastukseni pitkään?
2) Onko minun mahdollista kehittää tästä harrastuksesta työ ?
3) Pääsenkö etenemään tässä asiassa?


Ystävällisin ja kiitollisin terveisin päänsäpuhki miettinyt kotiäiti  Wink
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #245 : 03.11.2012 17:13:47 »

Hei,

Hirmuisesti täällä on kysymyksiä, mutta mikäli jaksat vastailla, niin kysyisin minäkin yleisiä näkymiä seuraaviin aiheisiin:

1. työelämä (määräaikainen sopimus pian katkolla)
2. parisuhderintama (junnaava avoliitto)
3. henkinen kasvu (lähinnä miten kehittää itseään)

Mukavaa talven jatkoa Smiley
tallennettu
Milan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #246 : 03.11.2012 22:17:00 »

Kiitos mahdollisuudesta kysyä.
1. Mihin työasioissa kannattaisi keskittyä ja miten edetä?
2. Onko S elämäni mies ja näetkö yhteistä tulevaisuutta? Lapsia?
3. Tulenko joskus kirjoittamaan kirjan?

Kiitos kaunis etukäteen!
tallennettu
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #247 : 04.11.2012 01:10:33 »

Hei Vexi,
Haluaisin kysyä mieltä painaviin asioihin.
Parisuhde päättyi ja välillä tunnemyrskyä sen suhteen mutta olen avoin uusiin ystävyyksiin/suhteisiin, miltä näyttää?
Äidin terveys olen huolissaan, onko menossa parempaan suuntaan?

Kiitos paljon  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2012 19:42:04 kirjoittanut Sarana » tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #248 : 04.11.2012 16:57:05 »

Hei Vexi,

Tässä on viiden - kuuden vuoden  rakas/ raskas/ opettavainen kausi päättymässä. Oloni pitäisi olla vapautunut ja riemuksas, mutta olenkin ihan hirmuisen väsynyt... en muista tällaista väsymystä koskaan olleenkaan.
Meditoin päivittäin, mutta maadoittumisesta on tullut ihan hirveän vaikeaa ja ahdistavaa. En pysty maadoittumaan edes ulkoilemalla.. kaikkea olen yrittänyt.
Tällä hetkellä tuntuu että en ole "maassa enkä puussa", vaan jossain ihmeen välitilassa, en oikeasti saa mistään otetta.. edes olemisesta.. Pelottavaa!!!
Mitä ihmettä minulle on tapahtumassa?
Millä löydän itseni ja saan takaisin elämän kipinän?

Kiitos hirmuisen paljon että olet  smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #249 : 04.11.2012 22:07:29 »


Kiitos paljon!
tallennettu
Cagedbird
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #250 : 05.11.2012 08:28:45 »

Kovasti odottelen vastaustasi, tiedän että olet kiireinen..
tallennettu
Tuulistuittu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #251 : 06.11.2012 09:38:53 »

Heips  Smiley

Minä vasta huomasin, että tällaisen mahdollisuuden olet antanut kysyä neuvoa... Kiitos siitä!

Minulla on vain yksi kysymys mutta sitäkin laajempi... Tämän vuoden aikana elämästä on poistunut kaikki vanha... ja todella KAIKKI on mennyt lapsia lukuunottamatta. Mutta hekin ovat muuttaneet yllättäen pois kotoa, paitsi nuorin.

Haluaisin selvyyttä siihen mikä olisi oikea suunta tällä hetkellä elämässä ja mikä estää minua vielä siihen kulkemasta? No tuossa olikin kyllä kaksi kysymystä Kiss

Kiitokset etukäteen! Smiley
tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #252 : 08.11.2012 21:58:50 »

Hei!

Kysyisin että näetkö minulle työpaikkaa lähiaikoina?
Tuleeko kaipaamani mies elämääni?

Kiitos smitten
tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #253 : 09.11.2012 02:47:03 »

Jopas käy runsas kuhina täällä. Mikäli jossakin vaiheessa valtaisalta kysynnältä kykenet, pyytäisin sinulta tulkintaa seuraaviin seikkoihin jotka hiertävät energioitani säälimättä:

1. Pelkään terveyteni puolesta. Miten pääsen viimein eroon riippuvuudesta, joka pitää minua otteessaan?
2. Elämäni on kuin pysähdyksissä: olen jumissa kaupungissa jossa en tunne ketään, olen työtön, masentunut, yksinäinen, aivan vailla päämäärää - niinpä olen ajatellut muuttaa, mutta en näe mitään paikkaa minne menisin, sillä kaikki tuntuu tyhjältä. Missä minua odotetaan?
3. Minun on vaikea käsittää tätä tilannetta - eroa minulle niin sopivasta kumppanista ja elämässä pysähdyksiin joutumista juuri, kun olisin halunnut luoda uraa ja elää elämääni. Mikä tarkoitus on tällä elämäntilanteellani?

Kiitos Vexi tuhannesti ajastasi ja vaivannäöstäsi.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2012 02:54:13 kirjoittanut Ronjanrenttu » tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #254 : 09.11.2012 02:55:10 »

Kysyisin seuraavat asiat:

1. Olen kokenut todella kovan yrityksen jälkeen musertavan epäonnistumisen. Tulenko pääsemään epäonnistumisen tunteesta ja mitä minun tulisi tehdä seuraavia kertoja paremmin?
2. Miten parannan ihmissuhteitani ja ihmissuhdetaitoja? Olenko itse vain pelkkä syypää vai onko asiassa muitakin tekijöitä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: