Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387353 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #225 : 25.10.2012 10:02:11 »

Heippa Vexi! Kysymys, johon kukaan ei ole osannut antaa vastausta...

1. milloin päättyy tämä jo 4-vuotta kestänyt pätkätyö piina?
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #226 : 25.10.2012 20:36:30 »

 smitten Kiitos Vexi! katotaan kuinka käy, ilmoittelen!
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #227 : 25.10.2012 20:42:41 »

Hei Vexi,

Muotoilen kysymyksiä hiukan uusix.

1. Miksi olen tehnyt nämä valinnat, tarkoitan miksi nämä vanhemmat, maapallo yms.
2. Miten autan lastani tässä elämässä? Hän on minua niin paljon edellä
3. Millaiset yhteiset elämät näet minun ja mieheni välillä?

Minua vaivaa moni asia, mutta kiitos energialähetystesi välillä tuntuu olo ihan seesteiseltä.

Ihanaa syksyä sinulle, olet aarre  smitten

-siiliemo-
tallennettu
Cagedbird
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #228 : 25.10.2012 21:09:09 »

Tarvitsen sinua todella.

-Halausin yhteyden hiljattain edesmenneeseen sisareeni, aistin hänet lähelläni, onko tunne hänen hyvästä olostaan väärä?
-haluaisin myös selvennystä omalle näylleni tulevaisuudesta, olenko oikeassa, että lähellä oleva ystäväni tulee olemaan elämässäni kumppaninani tulevaisuudessa? Saan vahvoja visioita tästä, tulkitsenko niitä itse väärin?


Kiitos etukäteen, olen etsinyt tätä kanavaasi. Nyt se vihdoin tuli eteeni sattumalta.

Lisään tähän vielä että jollei tätä miesystävääni ole tarkoitettu elämänkumppanikseni, näetkö mikä hänen roolinsa ja tarkoituksensa elämässäni on? Olemme kietoutuneet toistemme elämään niin kovin kummallisin tavoin.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2012 23:35:51 kirjoittanut Cagedbird » tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #229 : 26.10.2012 10:09:23 »

Hei Vexi taas ;-) Nyt on tapahtunut kaikenlaista ja kysyisinkin taas :-)
Se talo josta olen jo pariin otteeseen kysellyt,  siihen jatkoa kaipaisisin.
Olimme katsomassa taloa ja vastaanotto oli sinne todella lämmin,aivan kuin olisin tullut kotiin,ja huom! Olimme ensimmäistä kertaa siellä :-) Nyt vaan sattui kummallinen tapahtuma. Kotiin tultuamme mies sanoi,että hän käy vielä vilkaisemassa taloa kiintieistö sivulla,,Taloa ei enää siellä näkynytkään ! Seuraavana päivänä oli minulle tullut s.postiin viesti,että kun olimme taloa katsomassa myyjä oli kuollut samaan aikaan ! Nyt meidän on siis odoteltava perikunnan päätöstä,että jatkavatko talon myymistä,vai mitä tapahtuu.

Kysyisinkin,mikä ihmeen tarkoitus tällä kaikella on?
Kiitos:-)
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #230 : 27.10.2012 00:06:41 »

Onko Sinulla mieltä askarruttavia kysymyksiä? Huoli tulevaisuudesta? Haluaisitko yhteyden edesmenneeseen ystävääsi/tuttavaasi? Kanavoin vastauksia kysymyksiisi .Teen myös selvänäkö tulkintoja ja katson edelliset elämät. Esitä kysymykset selkeästi.  Max 3 kysymystä per ihminen. Kysyä voitte tietysti asioita monta kertaa, mutta yhdellä kertaa max 3 kysymystä, suuren kysynnän vuoksi.
vexi63



Hei,
Kysyisin työtilanteestani:
- näetkö minulle uutta työpaikkaa (uutta esimiestä jne) tänä vuonna (konsernin sisällä)?
- näkyykö mitään ohjeita/selviytysmiskeinoja nykyiseen työtilanteeseen?


Kiitos sinulle!
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #231 : 27.10.2012 09:00:01 »

Nyt on pakko kysyä uusia kysymyksiä vaikka edelliset on vielä jonossa. Elämään tuli juuri vauhtia mutta tuleeko vaarallisia tilanteita?
'1. sujuuko kaikki hyvin?
2. Kuuluuko asioiden mennä näin?
3. Tuleeko taloudellisesti tiukempaa vai onko elämä keventymässä?

kiitos

-siiliemo-
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #232 : 27.10.2012 10:51:17 »

heips! haluaisin taas vähän tietoa tässä epävarmuuden tilassa. olen tyytyväinen siitä mitä joskus kysymyksiini vastasit mutta pakko kai taas kysyä "tyhmiä"
1) näin pari päivää sitten  taas olohuoneeni seinällä siivet niinkuin yhtenä päivänä alkuvuodesta - onko vain "auringon leikkiä sälekaihdinten raoista" vaiko saanko viestejä tällä tavalla? näiden kahden kerran välissä oli yhtenä päivänä myös eräänlainen valokaari seinällä samassa kohtaa kuin nyt nämä siivet. mitä minulle yritetään kertoa?
2) miten rakkaani ja minä - saanko minä vielä olla hänen sylissään - rakastan häntä niin paljon ja kaipaan häntä aina vain enemmän mitä enemmän aikaa kuluu enkä edes halua toista ihmistä vaikka mahdollisuus tällaiseen tulisi eteen se ei korvaa häntä (ei sitä läheisyyttä ja lämmintä hyvääoloa jota hänen kanssaan tunnen) kuten ei harrastuksetkaan mutta niillä saan hetkeksi ajatukset muualle kunnes taas menen nukkumaan - yksin  Sad
3) onko rakastamallani miehellä niin paljon ongelmia itsensä kanssa ettei hän uskalla toimia niinkuin sydän tahtoo ja saako hän vielä "pöydän puhtaaksi" niinkuin kerran minulle sanoi?
 Embarrassed Embarrassed Embarrassed
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #233 : 27.10.2012 11:20:20 »

Kysynpä vielä koska muutama asia vaivaa.
Näit minulle aiemmalla kysymyskerralla (elokuu) ihmissuhteita.
Ovatko nämä
1. Ihmisiä jotka jo tunnen/olen nähnyt/en ole vielä tavannut
2. Tässä kaupungissa vai muualla?
3. Ovatko nämä vielä "voimassa"?
tallennettu
Questiona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #234 : 28.10.2012 01:30:35 »

Hei!

Päässäni on pyörinyt viime aikoina paljon erilaisia asioita ja jotakin kautta lähdin muistelemaan yläaste- ja lukioaikoja. Yläasteen loppupuolella ja koko lukion ajan ympäriltäni (tai ympäriltämme) alkoi vähitellen "kadota" ihmisiä muihin porukoihin lopulta niin että päädyimme siskoni kanssa viettämään aikaa koulussa vain kahdestaan. Erilaisissa tilanteissa tapahtui syrjintää. Yläasteen loppupuolella tapahtui erään henkilön kanssa paha välirikko, jota ei koskaan korjattu. Olen aina välillä miettinyt, mistä nämä tapahtumat mahtoivat johtua, sillä ne ovat vaikuttaneet selvästi myös nykyisyyteen.

Tahtoisin siis kysyä sinulta, mahtaisitko nähdä jonkinlaista syytä tähän tapahtumaan. Onko tuolla mainitsemallani välirikolla jotain osuutta asiaan? Jos on, niin miten?

Kiitoksia jos vastailet, ei kiirettä. Smiley
tallennettu
riksu85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #235 : 28.10.2012 13:38:02 »

Vexiä kovasti kiittelen Smiley
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #236 : 28.10.2012 14:19:14 »

Vexiä kovasti kiittelen Smiley

Hei
Ihan arvioidakseni missä vaiheessa jonoa olen, kysyisin, että milloin sinä olet jättänyt kysymyksesi?

tallennettu
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #237 : 29.10.2012 20:15:24 »

Hei taas! Kiitän edellisistä vastauksista, niitä on ollut ilo lukea.

Tässä lisää kysymyksiä......
1. Tätä vähän pelottaa kysyä, mutta kiinnostaisi tietää onko tulossa joskus omaa perhettä, miestä ja lapsia?
2. Näit kerran tuon miehen sydämeen ja kuinka se on särkynyt. Kysyisin millaisena näkisit omani, kun joskus tuntuu etten tunne itseäni lainkaan. Mikä mahtaisi olla totta minussa?
3. No, tuohon sydämensä särkeneeseen mieheen liittyen olisi vielä sellainen pyyntö (asiat kun eivät ole edenneet, en osaa puhua hänelle ja hän tuntuu todellakin olevan oikein kaukana ja jotenkin tyly ja olematon on minua kohtaan) että jos voisit, mikäli pystyt, välittää jonkinlaista viestiä hänelle... Tietenkin niitä viestejä pitäisi välittää itsekin, mutta kun on vaikea :/ Tahtoisin hänen tietävän, etten ole unohtanut häntä, että ajattelen lämpimästi vaikka nyt... kaikki onkin vaikeaa...

Kiitoksia vexi sinulle oikein paljon jo edellisistä! Jos näihinkin jaksat niin Smiley Smiley
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #238 : 30.10.2012 00:11:39 »

Olen kysellyt sinulta ennenkin rakkauselämästäni ja näit että ex mieheni olisi palaamassa yhteen kanssani. Puhuimme pitkästä aikaa puhelimessa pari viikkoa sitten eikä asiat etene, junnaavat vain paikoillaan. Näetkö, onko yhteenpaluu edelleen edessä vai onko mies tehnyt ratkaisun toiseen suuntaan?
Näetkö edelleenkään uutta suhdetta minulle tulossa?
Ja lopulta kysyisin vielä vanhemmistani:
Eroaako vanhampani lopulta? Kovin on ollut heillä raskas yhteinen elämä...

Kiitos Vexi!
tallennettu
vellaino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #239 : 30.10.2012 10:56:31 »

hei, kovin olen sekaisin. olen juuri eronnut avopuolisostani, takana melkein 20 vuotta yhteistä elämää ja meillä on kaksi maailman ihaninta lasta. tunteet ja ajatukset menevät laidasta toiseen, enkä tiedä onko ratkaisu ollut oikea tai onko se pysyvä. haluaisin tietää...

1. palaammeko vielä yhteen?
2. miten selviän taloudellisesti?
3. olenko onnellinen tulevaisuudessa?

kiitos, vellaino
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: