Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perääntyvä venus  (Luettu 2868 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 22.07.2012 16:34:43 »

Onko kohtalontovereita?Miten koette oman perääntyvän Venuksenne?

Minulla venus on kartan hallitsija, 1. huoneessa skorpionissa ja yhtymässä aurinkoon.Itse koen vaikutuksen lähinnä niin, että olen sellainen ns. Jääprinsessa.Jo pelkästään skorpionin merkki tekee sen, että en näytä tunteitani kovin helposti, ja venuksen perääntyminen voimistaa tuota entisestään.Voisi kuvitella, että jos omistaa 1. huoneen venuksen, olisi jotenkin helppo pitää itseään viehättävänä, mutta minulla on itsetunto ollut aina aika huono, ja luulen, että se johtuu osittain perääntyvästä Venuksestani.

Tästä aiheesta ei hirveästi löytynyt keskusteluja, ja olisi mukava kuulla muitten kokemuksia Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.07.2012 20:59:45 »

mullakin venus perääntyy, mutta huoneessa 9, ja skorpparissa.....kyllä mäkin olen ns "kylmä" tai semmosena mua pidetään, omasta mielestä olen tietenkin mukava,  mua ei vaan tunneta... Wink....tosin mä viihdyn vallan mainiosti keskenäni jota muiden tuntuu olevan hirveen vaikea käsittää....tuolla  "ennustava astrologia" osiossa on "Venuksen perääntyminen 2012", jossa sivutaan meitäkin joilla se syntymäkartalla perääntyy....










tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #2 : 23.07.2012 15:34:43 »

 venusleijona IX h. En varmaankaan niin leijonamainen tunneasioissa, enemmänkin kiusaannun liiasta tunteilusta jne. Mutta myös  aurinko neitsyt, ASC  skorpioni pitänee tästä huolen. Cool
omasta mielestä olen tietenkin mukava,  mua ei vaan tunneta... Wink....tosin mä viihdyn vallan mainiosti keskenäni jota muiden tuntuu olevan hirveen vaikea käsittää...









...juuri näin!
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: