Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AUTAN PAREMPAAN ELÄMÄÄN > ENKELINI RiemuiSEn VÄLITYKSELLÄ & OPASTUKSELLA ¤  (Luettu 12372 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« : 22.07.2012 12:11:22 »

 Cheesy
OLEN "TUTTU" ELLITIN > keskustelu KANAVALTA ¤
¤¤¤¤¤¤¤
KYSYKÄÄT vain RENNOSTI BROPLEEMEISTÄNNE > tänne ASTRON puOlelle ¤
¤¤¤¤¤¤¤
terv. jObi > timO > jobinposti ¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤


tallennettu
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2012 14:50:55 »

Hei jObi,

 Olen kipuillut jo monta vuotta. Mitä enkelisi haluaa kertoa minulle?
tallennettu
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #2 : 26.07.2012 02:31:07 »

Moikka jobi! Kysyisin et onko 'lähelläni'henkiä tai enkeleitä??Ja miten erotan ne toisistaan?? Wink Kiitos vastauksesta!
tallennettu
punapaju
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92


Profiili
« Vastaus #3 : 27.07.2012 16:19:36 »

Heippa! ;)Kuis vastattaisiinko minulle; Selviänkö vielä pitkään työelämässä, kun nuo vaivat alkavat vaan lisääntyä?
Ja toinenkin mietityttää, miksi taivasyhteydet ovat "hiljaiset" tätä nykyä?
Kiitos korkeimmille ja Sinulle, jos vastataan !!! coolsmiley
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.07.2012 17:42:03 »

 smitten rapu rapu smitten smitten smitten angel
Heippa! ;)Kuis vastattaisiinko minulle; Selviänkö vielä pitkään työelämässä, kun nuo vaivat alkavat vaan lisääntyä?
Ja toinenkin mietityttää, miksi taivasyhteydet ovat "hiljaiset" tätä nykyä?
Kiitos korkeimmille ja Sinulle, jos vastataan !!! coolsmiley

 smitten smitten smitten angel angel angel angel





"punapapukOOs" On "MERKKISI" > SEON TAIVAISISSA merkattu, mutta yhteyden OtOt Ovat Ollehet "VAITO ¤ NAISIA" & VIPITTÖMYYS Ollut
ns. "TAKALUKOSSA", et nyt VAPAUDU KAIKISTA KAHLEISTA & YMPPÄÄ ITTES "ETURIVIIN" = ELÄ OOn "PIILOSSA" = kuin JÄNÖNEN, vaan > nyt INTA ROTTINGILLE > SEkästeen "ULOS > YLÖS > & LENKILLE">  kuin On  #TARVAJÄRVI#  meille Opettanut = jOskun "LAPSUUDESSA" =
50 > luvulla & myÖhemminkin, nyt PITTÄ IHAN ITE RYNNÄTÄ, mutta kuitenkin "säädylliSEn hartaasti & RauhalliSEsti kuitenkin, KUN NÄIN TEET = HELPOT "OHJEHET", niin MINÄSI KOHENTUU & ELÄMÄSI saa UUDEN >>>>>> SUUNNAN = siihen pulee sillOin "AUTOMAATTISESTI" kaikki MAUSTEHETKIN = jOita OOt "HALAJAANUT" = tOiveiden PESÄSSÄ Ollessasi  #KAKSIN# HÄNEN kanssaan Cheesy # ¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤¤

tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.07.2012 17:54:44 »

 smitten
Hei jObi,

 Olen kipuillut jo monta vuotta. Mitä enkelisi haluaa kertoa minulle?

 smitten smitten smitten angel angel angel angel

AUROORA HYVÄ !

ENELINI On HYVIN huOlissaan "KIPULOINNISTASI" > nyt meet LÄÄKÄREEN & pyyät #PITKÄVAKUTTEISTA (12-h) KIPULÄÄKETTÄ = vähintäin 150 mg tabletti = NEET 2VRK, siis > AAMUULA & ILLALLA Se tOinen & PARA max:sii = 1 g tabletti, jOnka vOi puolittaa, jOs On tarves,sillOin On SE sama kuin 500 mg APTEEKIN nOrmaali TABLETTI & maksaa vain < 5,00/100 tabl. & SE "MORFIINI SÄRKYLÄÄKE maksaa nOin 35,00 €/100 tabl. = mOntaa merkkii, mmut On ns. "TRAMAL" sukulaisii KAIKKI = elimistÖ muuttaa neet ainehet MORFFIINIKSI Cheesy # ¤

>>>> Nyt En muuta saanut viestiä < mutta USKON , et TULLOO vielä niitä > ELÄMÄN OHJEHIA jatkOssa Cheesy # ¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

   

tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #6 : 27.07.2012 20:26:19 »

En tiedä miksi avasit toisen ketjun, mutta laitanpa kysymykseni myös tänne. Mitä enkelit haluaa kertoa minulle, kun tuntuu, että ne tai joku viestittelee koko ajan?  Smiley
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 29.07.2012 11:06:01 »

Heips!

Mulla ois kysymys mieskuvioista... Miten en löydä sitä oikeaa ja kunnon miestä. Mies suhteet toisensa jälkee on pettymyksiä ja saan tosi huonoa kohtelua miehiltä.
smitten smitten smitten angel angel angel angel

MIKSI ENKELI SANOO:"ET OLET MIES ? ¤

¤¤¤¤¤¤¤jO¤¤¤¤¤¤¤

tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 29.07.2012 11:24:24 »

En tiedä miksi avasit toisen ketjun, mutta laitanpa kysymykseni myös tänne. Mitä enkelit haluaa kertoa minulle, kun tuntuu, että ne tai joku viestittelee koko ajan?  Smiley

 smitten smitten smitten angel angel angel angel

ONKOHAN "SE" SEkaaSEn > SE "VIESTIKESKUS" ¤

NT OTAT #RAUHALLISESTI# = annat "ILMANALOJEN" SEESTYÄ & KUN On jOkunen päivä kulunut, niin OTA YHTYTTÄ SEllaiSEen #NKELIIN, kuin =:"PROMINSSI" > HÄNKÖSTEEN AUTTAAPI SINNUU PÄÄSEMÄHÄN ETEHNPÄITEN ELÄMÄSSÄIS > KUNHAN NEET SEKAVUUDET saadaan lOppumaan "YHDESSÄ" > tOinen tOIsiimme TUKIEN > mutta  sille  #KOHTALOLLE# emme vOi mitään, mutta kuitenkin MEILLÄ On "SE"  #OMA TAHTO# > tOsiasiassa > niin Onkin, mutta  ¤TAPAHTUMAT > TAPAHTUU¤ juuri niinkuin On  #ISOSSA KIRJASSA PRÄNTÄTTYNÄ#, niin On NÄREET KORISSA & muista niitä "NÄREITÄKIN SUOJELLA", KUN OVatteen nekin LUOJAN LUOMIA KAUNIITA > KUIVUNEITAKIN jO > OSA & KUN tarkemmin TARKASTELET sitä närettä, niin vaikia Olisi IHMISEN SEllaitakin TEDÄ = MAHDOTTOMUUS, siis Olemme MELKOOSEN MITTÄ SANOMATTOMIA "KALJAASEJA", siis  #OLUTTA# kyllä Koteihin kannetahan, kuin "SE" Olisi  #ONNI & AUTUUS#, nO niistä KALJALOISTA tullOO vain "KUSIPÄISII LAPSII & PERHE RIITOJA = EROJA & LAPSET JÄÄVÄT "HEITTEILLE" = YHTEIKUNNAN ELÄTEIKSI & HEITÄ On jO nyt YLITTE > 70.000 NÄIN pienessä maassa & jOka neljäs AVIOLIITTO On "PYSTYSSÄ vielä", mut KOHTA AATUU LISSÄÄ, niin et vain jOkasteen 6(kuudes) "AVIO LUPAUS" = jOtensakin OIkeilla RAITEILLAAN ? Cheesy # ¤

¤¤¤¤¤¤jbi¤¤¤¤¤¤¤

tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #9 : 29.07.2012 14:11:34 »

En tiedä miksi avasit toisen ketjun, mutta laitanpa kysymykseni myös tänne. Mitä enkelit haluaa kertoa minulle, kun tuntuu, että ne tai joku viestittelee koko ajan?  Smiley

 smitten smitten smitten angel angel angel angel

ONKOHAN "SE" SEkaaSEn > SE "VIESTIKESKUS" ¤

NT OTAT #RAUHALLISESTI# = annat "ILMANALOJEN" SEESTYÄ & KUN On jOkunen päivä kulunut, niin OTA YHTYTTÄ SEllaiSEen #NKELIIN, kuin =:"PROMINSSI" > HÄNKÖSTEEN AUTTAAPI SINNUU PÄÄSEMÄHÄN ETEHNPÄITEN ELÄMÄSSÄIS > KUNHAN NEET SEKAVUUDET saadaan lOppumaan "YHDESSÄ" > tOinen tOIsiimme TUKIEN > mutta  sille  #KOHTALOLLE# emme vOi mitään, mutta kuitenkin MEILLÄ On "SE"  #OMA TAHTO# > tOsiasiassa > niin Onkin, mutta  ¤TAPAHTUMAT > TAPAHTUU¤ juuri niinkuin On  #ISOSSA KIRJASSA PRÄNTÄTTYNÄ#, niin On NÄREET KORISSA & muista niitä "NÄREITÄKIN SUOJELLA", KUN OVatteen nekin LUOJAN LUOMIA KAUNIITA > KUIVUNEITAKIN jO > OSA & KUN tarkemmin TARKASTELET sitä närettä, niin vaikia Olisi IHMISEN SEllaitakin TEDÄ = MAHDOTTOMUUS, siis Olemme MELKOOSEN MITTÄ SANOMATTOMIA "KALJAASEJA", siis  #OLUTTA# kyllä Koteihin kannetahan, kuin "SE" Olisi  #ONNI & AUTUUS#, nO niistä KALJALOISTA tullOO vain "KUSIPÄISII LAPSII & PERHE RIITOJA = EROJA & LAPSET JÄÄVÄT "HEITTEILLE" = YHTEIKUNNAN ELÄTEIKSI & HEITÄ On jO nyt YLITTE > 70.000 NÄIN pienessä maassa & jOka neljäs AVIOLIITTO On "PYSTYSSÄ vielä", mut KOHTA AATUU LISSÄÄ, niin et vain jOkasteen 6(kuudes) "AVIO LUPAUS" = jOtensakin OIkeilla RAITEILLAAN ? Cheesy # ¤

¤¤¤¤¤¤jbi¤¤¤¤¤¤¤



Eihän semmosta enkeliä olekaan kuin prominssi..taitaa olla ihan oma enkelisi ja siks toisekseen, kotiini ei kaljaa kanneta kun en voi sietää sitä..eikä niitä lapsiakaan yksin siunaannu Smiley
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #10 : 29.07.2012 16:27:55 »

Heips!

Mulla ois kysymys mieskuvioista... Miten en löydä sitä oikeaa ja kunnon miestä. Mies suhteet toisensa jälkee on pettymyksiä ja saan tosi huonoa kohtelua miehiltä.
smitten smitten smitten angel angel angel angel

MIKSI ENKELI SANOO:"ET OLET MIES ? ¤

¤¤¤¤¤¤¤jO¤¤¤¤¤¤



No en kyllä ole.. Ihan nainen olen. Cheesy
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 30.07.2012 07:46:38 »

Heips!

Mulla ois kysymys mieskuvioista... Miten en löydä sitä oikeaa ja kunnon miestä. Mies suhteet toisensa jälkee on pettymyksiä ja saan tosi huonoa kohtelua miehiltä.
smitten smitten smitten angel angel angel angel

MIKSI ENKELI SANOO:"ET OLET MIES ? ¤

¤¤¤¤¤¤¤jO¤¤¤¤¤¤



No en kyllä ole.. Ihan nainen olen. Cheesy

[/quote smitten angel

SORY > vaan, mutta aivan SElvästi sain SEllaSEn "VIESTIN" = tietty mahdOllisuus, et EN KÄSITTNYT, mutta kuiteskiin On niin, et > ENKELEIN sannOO KAIKKI  #SELKOKIELELLÄ#, vaikka SE TEISTÄ tuntuukin "SEKAVALTA & ERITYISEN vaikialla "MURTEELLA" = TAIVAITTEN "KIELI" SEmmOttia, nO siellä EI tarvii "ÄÄNEEN" puheskella, vaan On käytÖssä >  #SE AJATUSTEN LUKU#, jOkasteen tullOO meille KAIKILLE, KUN TAIVATTEN PORTIT AUKENOO & PARATIISEIHIN MENO >>>>ALKAAPI = 1949 vuOden lOpulla ASTELLAAN sinne, KEN ENSINNÄ, KEN viimuSena  VIIMEISTÄ  EI  Olekkaaan > OLLENS¤KANI Cheesy # ¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #12 : 05.08.2012 19:17:48 »

Koska tapaan Sen Oikean ihmisen vai onko se ex mieheni...?
tallennettu
Tuulistuittu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #13 : 08.08.2012 12:15:09 »

Heipa hei!

Olen uusi koko foorumilla ja sellaisessa elamantilanteessa, etta on kaikki hajonnut taman kevaan ja kesan aikana... Uusia tuulia odotellessa olisin kiitollinen, jos minulle enkelin mietteita tilanteestani kertoisit...

ps. Pojan koneelta aakkoset puuttuu... aelkaeae antako sen haitata Shocked
tallennettu
nuhainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #14 : 22.10.2012 23:14:06 »

Osaisko se enkeli kertoa onko meille vielä tulossa biologisia lapsia ja jos on niin milloin? Ja jos hän tietäisi, miksi aiemmat henget ei tulleet meidän perheen lapsiksi vaan raskaudet meni kesken/oli väärässä paikassa?

Kiitos!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: