Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intialainen päähieronta  (Luettu 7076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 06.04.2006 08:37:12 »

Heips! Löytyykö kokemuksia intialaisesta päähieronnasta? Onko joku ollut hoidettavana? Miltä kokemus tuntui? Entä löytyykö kurssin käyneiden mielipiteitä?

Itselläni kolottaa kurssihammasta ja etsiskelen "jotakin kivaa" kurssia. Nyt olisi lähiseudulla tarjolla Intialaisen päähieronnan kurssi pätevän opettajan vetämänä. Mietityttää kuitenkin, kuinka hyvin/huonosti kyseinen juttu soveltuu nimenomaan itsehoitoon? Ammatikseni kun en sitä aio ryhtyä tekemään ja perhekin on perinteisesti ollut aika nihkeä toimimaan koekaniineina... Joten lähinnä kurssin anti rajoittuisi oman päänuppini hieromiseen....

Kokemuksia?
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2006 10:08:53 »

Heippa May

Minä olen hierotuttanut omaa nuppiani intialaisittain muutaman kerran. Se on aivan ihana kokemus. Pirteyttä ja virkeyttä. Pääkipu jää sinne ja silmätkin näkevät kirkkaammin. Hieman huiputtava olohan siitä tulee  ja onkin hyvä olla rauhassa vähän hieronnan jälkeen.

Itsehoitomenetelmäksi en sitä kyllä sanoisi, sun on vaikea hieroa omaa päätäsi ja rentoutua!

Mutta kyllä muutoin suosittelen lämpimästi kokeilemaan itse miltä se tuntuu smitten
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 06.04.2006 20:44:50 »

Itselläni on myös erittäin positiivisia kokemuksia.  smitten

Mutta en minäkään itsehoitomenetelmäksi kyllä varsinaisesti kutsuisi...

Siinähän käsitellään myös niska-hartia seutua.

Menepäs itse ensin hierottavaksi ja mieti sitten.  laugh  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2006 22:14:56 »

Ei ole itsehoito homma, mutta ihanaa ja rentouttavaa  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #4 : 06.04.2006 23:37:36 »

Hei!

Kävin kurssit ja olen kolmisensataa päätä hoitanut. Olen iloinen taidostani, jolla voin niin helposti auttaa ilman välineitä, ihan vaikka junassa ja missä vain.

Itse vasta tänään kävin hoidossa ystäväni luona, ja jännitykset lähtivät niin että silmissä säkenöi.

Mutta kannattaa olla selvillä tietyistä sairauksista. Kaikille se ei sovi, sillä se ei mitään huu-haata ole, vaan hyvin energisoivaa. Kaksi ihmistä on ollut vähällä pyörtyä käsieni alla. Ei muuta kuin levolle ja rauhoittumaan. Toisen kanssa jatkettiin, kun huimaus meni ohi ja hän voi hyvin, kun lopetettiin. Niin kova stressi painoi päälle!
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #5 : 08.04.2006 09:31:40 »

Aivan mahtavaa, ennen tenttiä aivan ehdoton juttu! Olen käynyt myös kurssin, ja hoidon tekeminenkin on antoisaa. Itsehoidoksi siitä ei ole, mutta kurssilla saa hierontaa muutaman viikon annoksen  Wink Suosittelen!
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
mollamaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #6 : 09.04.2006 09:37:49 »

Intialaisen päähieronnan tekeminen itselle on hiukka hankalaa. Et kyllä siitä pääse nauttimaan rentoutuneesti. Toisen tekemänä se on koko kehoa rentouttava ja ihana kokemus. Itsehoitoon on etsittävä joku muu vaihtoehto. Smiley Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.04.2006 17:47:59 »

Kiitokset vastauksistanne! Tuota vähän pelkäsinkin, että itsehoitoon se ei oikein sovellu ainakaan jos ei satu omistamaan paljon pidempiä ja notkeampia käsivarsia kuin omani...

Pitääpä nyt vielä harkita tuota kurssia... Mielenkiintoistahan taidon oppiminen + uusiin ihmisiin kurssilla tutustuminen sinänsä olisi. Toisaalta vaakakupissa painaa kaksi menetettyä työpäivää + kurssin osallistumismaksu. Kiitos joka tapauksessa kokemuksistanne!
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #8 : 10.04.2006 22:25:19 »

Aih, kuinkapa silmiini tämä otsikko nyt osuikin...
Minulla nyt nimittäin hiukan nuhaa ja niska/hartiaseutu älyttömän kipeä ja jomottava ! Sattuu niin... Olen kyllä tässä itsekseni venytellyt ja vanutellut, mutta eipä tunnu nyt auttavan sekään... Pitäisikö siis suosiolla jättää venyttelyt ja mieluummin levätä ? Kun tämä siis ehkä enteilee alkavaa flunssaa... Mutta oikeasti, sattuu niin vietävästi !  buck2
Siispä puiiis foorumilta vaivottelemaan... Öitä !!
« Viimeksi muokattu: 10.04.2006 22:31:00 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #9 : 12.04.2006 20:45:27 »

Hei kaikille! Mukavaa että olette ottaneet IPH:n kokemukset keskusteluun.  Smiley Olen itse käynyt kurssin joskus, ehkä pari vuotta sitten  idiot2 Perheeni piti sitä ensin jonkinlaisena huuhaana, ehkä nimen vuoksi. Ensimmäinen hierottava oli tyttäreni siellä kurssin näytössä, muuten tykkäsi mut sanoi äidin naputtelevan liian lujaa tuota päänuppia. No otin opikseni enkä naputtele enää niin voimallisesti, hih  2funny Nyt on asiakaspiiri oikeastaan koko perhe ja työkaverit, joilla kolottaa päätä ja hartiat jumissa. Kyllä auttaa. Siinä työn lomassa vähän hieroskelen niin jo rentouttaa. Käy niitä asiakkaita ihan muutenkin, harvakseltaan kylläkin, mut kaikki ovat tykänneet ja tulleet uudelleen. Itsehoidoksi se ei oikein sovellu kun noi kädet eivät riitä ja kuinkas sitä rentoutuisi kun piää itse työskennellä. Tosiaan jotkut sanovat että on kuin olisi juopumuksissa  Cheesy ja janottaa. Niin minuakin hoidon jälkeen. Kyllä ne epäileväisetkin sitten huomaa kun ovat kokeilleet ja pyytävät lisää  smitten
Kursseille vaan kaikki kynnelle kykenevät  coolsmiley
tallennettu

Elon valoa
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #10 : 13.04.2006 14:51:34 »

Ainakin "Intialainen päähieronta"- kirjassa oli myös itsehoito-osio joten luulisin että kursseillakin sitä opetetaan.
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: