Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: telepaattinen uni  (Luettu 7293 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« : 31.10.2005 01:25:46 »

Hei!

Onko joku kokenut telepaattisen unen tai enneunen, joka on toteutunut aivan tarkasti.

itselläni on kokemus, kun pieni tyttäreni kertoi nähneensä unta, jossa hän piti mummua kädestä kiinni ambulanssissa matkalla sairaalaan ja oli lohduttanut mummua, joka oli meinannut kuolla matkalla. Noin tunti kertomuksen jälkeen puhelimeni soi ja äitini soitti sairaalasta ja kertoi edellisenä päivänä joutuneensa lähtemään sairaalaan veritulppa kohtauksen takia. Ambulanssi oli tullut edelliseltä keikalta suoraan hakemaan ja 100 km:n matkalla sairaalaan. Oli n. 10km ennen sairaalaa happipullo loppunut ja äitini joutui hengitysvaikeuksiin. Tyttäreni oli ilmestynyt istumaan hänen viereen ja otti mummua kädestä pyysi tätä sinnittelemään lopun matkaa. Sairaalan pihassa tytär jäi ambulanssiin heiluttamaan mummulle.
Kyllä nousi tukka pystyyn ja hiiret sekä jääpuikot kulku selkää pitkin kun suljin puhelimen. Kuinka tarinat olivat yksi yhteen vaikka etäisyyttä on pari sataa kilsaa. Siitä lähtien olen uskonu lasten kykyyn käyttää kuudetta aistiaan. Se kun meillä aikuisilla on hiukan kateissa.
tallennettu
sielun sävel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2005 02:46:28 »

Olipas todella vaikuttava ja rohkaiseva kertomus! Kiitos, että kerroit.
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2005 07:56:34 »

Hei,

Minulla on muutamia kokemusta enneunista.

Yksi vahvin näkemäni uni oli sellainen, jossa mieheni petti minua. Herätessäni tiesin että tämä uni on totta. Henkilö, jonka kanssa hän minua unessa petti ei ollut juuri se henkilö, josta hän myöhemmin kertoi.

Niin kipeä juttu kuin tämä oli, samalla se oli kuitenkin mahtava kokemus siitä, että uni paljasti minulle tällaisen valheellisuuden. UPEAA! En olisi halunnut jatkaa tällaista valheellista elämää, mielummin totuus, vaikka se sattuukin hetken.

Samoin myöhemmin käsitellessämme näitä pettämiskertoja ilmeni, että samaan aikaan kun mieheni oli pettämässä minua toisella puolella maapalloa, koin sellaisen kivun sydämessäni, että luulin saavani sydänkohtauksen, mutta selvisin siitäkin. Siitä tuli jälkikäteen aivan ihmeen hyvä olo, tieto vain kulkee näin käsittämättömällä tavalla.

Unet ovat tärkeitä viestejä.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2005 08:01:49 »

Itselläni kanssa on taipumus nähdä enneunia aika paljonkin ja moonesti olen ollut ns. hoito tilnateessa unessa ja unessa minulle sanottu selkeesti, että minulla olisi parantavat kädet''tästä on vuosia kun näin unen'' ja ajattelin mielessäni, että kokeilen käteni parantavaa voimaa ja kaveri aina kipuili ristiselästä ja hän oli pitkiäkin aikoja sairaslomalla selkävikojen vuoksi, joten kysyin varovasti, että voiko kokeilla? ei välttämättä tehoa, mutta et sinä mitän menetäkkään, jos kokeillaan? Kaverini suostui ja pistin käden hänen selän päälle ja ykskaks kaveri sanoo: Apua, mitä sä oikein teet? Shocked vastasin että en muutakuin pidän kättäni sun selän päällä angel jouduttiin lopettamaan se siihen kun kaveri säikähti sitä tunnetta, koska se oli ollut kuin iso voimapallo olisi mennyt selkään, mutta loppupa kivut kaverilla kokonaan Shocked olen välillä kysellyt häneltä, että vieläkö vaivaa sama kipu? Ei kuulema vaivaa enään.
Eli unessa mua ohjattiin selkeesti siihen mitä minä tule tekemään tulevaisuudessa ja millaiset jumaluuden lahjat minulla on käytössäni, mutta tällä hetkellä minulla on vielä muutama oppitunti kesken ennenkuin voin aloittaa ko. tarkoitustani smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 31.10.2005 08:06:00 »

Hei,
Yksi vahvin näkemäni uni oli sellainen, jossa mieheni petti minua. Herätessäni tiesin että tämä uni on totta. Henkilö, jonka kanssa hän minua unessa petti ei ollut juuri se henkilö, josta hän myöhemmin kertoi.

Ja just itsekkin kyselin tuolla''pettämis unet'' jutulla, mutta minä taas en itse jaksa uskoa, että mieheni pettäs minua ja ei ole antanut edes aihetta siihen tai ollut missään tapahtumassa että olisi edes tehnyt sitä angel ja luotan siihen, mut miksi minulle niitä unia näytetään uglystupid2 sitä mie en tajua...käyppäs lukemassa mun juttu pettämisunista
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: