Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Radixkartan progresiivuuden saantimahdollisuus  (Luettu 6225 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 01.07.2012 16:38:42 »

Heips

Oisko tässä jotain ideaa tänne forumille: mahdollisuus edistää omaa Rdixkarttaa haluttuun ajankohtaan? Silloin minä olisin täällä alvariinsa, sillä jostain kumman syystä minua alkoi taas astroilu kiinnostamaan?
Mitäs moderaattorit tästä tuumaavat?Huh
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.07.2012 07:48:14 »

Olisi paljon muitakin toimintoja, jotka olisivat astro.fi:ssä hyviä, esim. synastria, mutta tämä on nyt ylläpidosta kiinni, mihin heillä rahkeet riittävät. Sinänsä kyllä kannatan ajatustasi.  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
atannel9
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2012 06:02:51 »

Kannattaisin Astro fi:ssä eri kartan teko mahdollisuuksia. Suurimman osan opettelen juuri astron sivuilta. Kaipailen myös päivä kohtaisia  planeetta sijoituksia. Ottaen huomioon, että minulla on vain yksi kirja, Raimo NIkulan; Astrologian ihmiskuva. Tietysti käyn Kuunkierrolla katsomassa planeetta sijoitukset ja opettavaiset jutut lähes realiaikaan. Astrologian Taika, Kuutarha ja monella muulla astrologiaa käsittelevillä sivuilla.Timon Ja Sepon tekemät viikkokatsaukset planeetta sijoituksista on tosi hyvät, mutta ne ei jää mieleen, ellei ehdi luntata niitä! Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: