Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skotlannin matka - matkaan vai ei?  (Luettu 4714 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 20.06.2012 23:10:59 »

Minulle tarjottiin mahdollisuutta lähte Skotlantiin omakustanteisesti niin, että majapaikka on paikan päällä ilmainen. Nyt alkoi jännittää kovasti, kyseessä olisi ensimmäinen matka yksin. Matkavakuutuskin pitää syystä X ottaa, JOS matkalle lähden, koska intuitio sanoo niin.

Kaipaan nyt toista mielipidettä siihen, onko matkalle lähtö elokuussa hyvä ajatus. Korttia, heiluria, intuitiota, kutinaa, säpinää, mitä vaan  Grin
Seuraavan kerran voin lähteä ensi kesänä Skotlantiin, johon tarvittaessa voin odottaa.

KIITS!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.06.2012 14:07:00 »

Miksi ihmeessa et muka lahtisi? Smiley Skotlanti on ihana, varsinkin kesalla. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #2 : 21.06.2012 14:48:03 »

Ehdottomasti munkin mielestä kannattaa lähtee katteleen jos kerran on mahdollisuus.
Itselläni tuo matkailu on niin hankalaa ruokavalion/allergioiden jne. takia etten ole edes
ajatellut matkailevani pitkiin aikoihin. ´98 olen viimeksi käynyt Roodoksella Cheesy  Grin

Pari mahdollisuutta olen jättänyt väliin tuon matkailun osalta, ja arvaa harmittaako tänä
päivänä etten ole lähtenyt.. Matkailu avartaa, se todellakin pitää paikkansa Smiley

Mä ainakin lähtisin oitis Smiley

VB
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 21.06.2012 16:12:44 »

Kiitos paljon vastauksista! En ottanut vielä lentolippuja, koska jokin tökkäsi ja tänään asia selvisi; minulla olisikin mahdollisuus kiertää nyt rauhassa sekä Glasgow että Edinburgh uudestaan ja vielä ystävien seurassa! Pidämme peukkuja että raha-asiat järjestyisivät hyvin. Olisi ihanaa päästä bussimatkallekin Skotlannissa ja nähdä (menneen elämän kotimaan) maisemia Smiley

Minulle heiluri vain saivarteli, joten en voinut kysyä siltä mitään Grin Ilmeisesti olen saanut luonteeltaan temperamenttisen heilurin omakseni!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2012 16:41:54 »

OI kuulostaa toooosi hyvälle AthaM. nyt  smitten smitten smitten
Toivottavasti kaikki onnistuu ja tulee ihan jotain ikimuistoista reissusta Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 21.06.2012 20:46:05 »

Ehdottomasti täytyy lähteä.  Cheesy  smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #6 : 26.06.2012 00:26:04 »

Minulle tarjottiin mahdollisuutta lähte Skotlantiin omakustanteisesti niin, että majapaikka on paikan päällä ilmainen.


OTA MUT MUKAAN! TULEN VAIKKA MATKALAUKUSSA JÄNIKSENÄ!  Grin


Oli pakko huutaa.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: