Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korukivet ja astro  (Luettu 35856 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #15 : 05.04.2006 14:38:36 »

Hei
Citrin on yltakyllaisyyden kivi, vetaa puoleensa onnistumista ja myos toiveiden toteutumista myos maallista mammonaa!
Diamond
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #16 : 05.04.2006 17:09:22 »

Jostain luin, että Sitriini olisi myös laihduttajien kivi... heh tiedä sitten...
Siksi sen varmaan kuitenkin aikoinaan ostin...  Embarrassed

Tiikerinsilmä liittyi jotenkin itsetuntemukseen muistaakseni. Auttaisi näkemään itsensä selvemmin? tai jotain? Tuo kivi minuakin on kiehtonut jo jonkin aikaa.

tuosta tasapainottomuudesta... muistaakseni jonku jalokivigallerian pitäjä sanoi tummista kivistä kuten obsidiaanista ja onyxistä, että ovat vahvasti maadoittavia kiviä, mutta voivat joillekin aiheuttaa masennusta.  Huh
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #17 : 06.04.2006 17:58:52 »

Mie käytän tiikerinsilmää pitämään jalat maassa kun jostain näin luin...100% varmaksi en sano mutta mulla kyllä toimii...Ei leijaile koko ajan taivailla  smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #18 : 23.06.2006 16:57:06 »

Huomasin vasta nyt tämän, mutta parempi kai nyt kun..
Omat kivet ja energiakorut (toimii Cheesy) olen ostanut kivigalleriasta

www.jalokivigalleria.com  ja ainakin sivuilla sanotaan myös postimyynnistä. kannattaa käydä katsomassa.

 smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #19 : 24.06.2006 14:40:24 »

Heips.
Tässä muutamia kivikirjoja, joita yleensä saa kirjastoista, jos ei saa, niin joissain hyvissä kirjakaupoissa voi olla:
-Valonvoimaa, kivi- ja väriterapiaopas,Anne Hietanen
-Kivien parantava voima, Kati Tarma
-Kivien magiaa, Kevin Sullivan
-Jalokivien salaperäinen voima, Artemajos

Erittäin hyviä kirjoja, ja selittää melkoisen tarkasti kivien sisältämän parantavan energian. Suosittelen perehtymään, kivet ovat ihania parantajia ja kumppaneita!
« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 11:51:24 kirjoittanut sininengalaktinenkotka » tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
tähtiyö
Vieras
« Vastaus #20 : 25.06.2006 14:07:32 »

Kivet ovat aika vahvoja ja kannattaa olla aluksi varovainen niiden kanssa. En suosittelisi kovin monen kiven käyttöä kerrallaan. Havaitsin hyväksi ottaa jokin minua kiinnostava kivi ja käyttää sitä parisen viikkoa ja tarkkailla, millä tavoin se vaikutti tunteisiini ja toimiini. Ajan mittaa sitä tulee kiville herkemmäksi ja voi tuntea vaikutuksen jo päivän parin kokeilulla. Käytin kiviä vuosien ajan edesauttamassa henkistä kasvua ja suojaamassa herkkää tunne-elämää. Ne aiheuttivat myös joitakin ei-toivottuja asioita vai mikä sitten lienee aiheuttanut..ei tosin mitään vakavaa, mutta huomasin, että oli tullut aika olla ilman niitä. Olisi muistettava puhdistaa kivet uutena ja sitten silloin tällöin auringon valolla tai merisuolaan upottamalla tai virtaavan veden alla ja ladata niitä joskus esim. akaatin päällä. Ohjeita löytyy alan kirjallisuudesta.
Nykyisin en juurikaan enää turvaudu kiviin. Korkeintaan joskus tarkkuutta vaativissa tilanteissa asioidessani otan sitriinin riipukseen kaulaani.
Sen olen huomannut, että onnenkivet todella toimivat suunnilleen sen merkin asioita edistäen, mille ne on nimetty. Meihin kaikkiin vaikuttavat kaikki horoskooppimerkit jollakin tavoin syntymäkartassamme. Siitä kannattaa katsoa, minkä alueen asioihin kukin kivi vaikuttaa eniten.
Kokeilemalla löytää sitten mieluisimmat kivet juuri omiin tarpeisiin. Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #21 : 25.06.2006 16:57:29 »

Tietäisikö joku mikä kivi minulla on?

Isäni on voittanut sen purjehduskilpailusta. Sen arvo on noin 200€
Minusta se on sitriinin näköinen hiottu kivi 12 * 7 * 5mm

Se on kiinni kultaisessa ruorin näköisessä riipuksessa. Harmi kun sitä on ikävä käyttää kun se muistuttaa niin paljon mennyttä isääni että tutuille tulee paha mieli sen nähdessään.

Kivi koruineen pitäisi kyllä pestä, ja nyt ei ole merisuolaa kotona. Normaali hienosuola ei taida käydä kun siinä ei ole mineraaleja?
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #22 : 25.06.2006 20:42:03 »

   smitten

   Hei Lari! Luultavasti kyseessä on topaasi. Anna ammattilaisen puhdistaa tai ainakin arvioida kivesi ja koko korusi. Kuvailemanasi tuo malli on erikoinen. Ihana muisto isästäsi. Älä anna muiden määräillä, mitä kaulassasi kannat. Aivan lähimpien tunteita voi suojella laittamalla korun paidan alle.

Toki koru on erikoinen, kun sen äiti teetti isälleni. Halkaisijaltaan se on noin 3 cm. Korun koukku on taas kulumassa puhki. Sitä on täytetty monta kertaa. En tiedä johtuuko se ketjusta, vai siitä että koru painaa jonkinverta.

Korun takana lukee veneemme nimi Sarven Siru.  smitten

Jostain äitini piironginlaatikosta saattaisi löytyä kiven nimi.

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #23 : 05.07.2006 23:23:31 »

Hei Lari
Topaasia on enemman markkinoilla sinertavana ja vain vahan kellertavana-jos sitten koru ei ole vanha jos koru on hunajan kellertava voikin olla topaasi, mutta selostuksesi mukaan uskon sen olevan citriini.
Evea hei jos pidat smaragadista tai kuten maailmalla paremmin tunnetaan nimelta emerald- olet luultavasti harka horoskoopiltasi?
Terveisin Diamond
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #24 : 08.07.2006 00:30:31 »

Hei taas evea
Yleensa smaragadia pidetaan haran omana kivena, mutta toi venus vahvuus selittaa asian, mutta voi olla muitakin syita joita vastailitkin.
Mina itse olen harka ja rakastan emeraldia, sita syvaa kaunista vihreytta joten
ymmarran sinua smitten
Diamond
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #25 : 08.07.2006 00:57:36 »

Saanko tässä kertoa minulle eräästä tärkeästä kivesta, jota olen alkanut todella ihmettelemään. Kyse ei ole korukivestä, kummajaisesta kumminkin.

Ikkunani edessä pelloilla on vuosisatoja ollut suuri kyhmyinen koivu, jonka koloja ovat käyneet kyyryilemässä kaikki kylän lapset, nuoret ja vieraatkin.
Oksat tippuilivat pikkuhiljaa kunnes viisi vuotta sitten kaatui koko vanha äiti puu. Viime syksynä kävin tutkimassa auran jälkia romutetun kannon vierestä ja löysin kummallisen kiven.

Sen muoto on kuin pääkallon. Se on valtavan painava kokoonsa nähden. Väriltään päältä se on kalkitun valkoinen. Ympäriinsä sen pintaa kulkee oranssit rosoiset raidat ja toisella puolella ne kuviot muodostavat jopa ristin.

Olen laittanut sen laajaan lasikulhoon muiden matkalta tuomieni kivien joukkoon. Sen päällä istuu nyt pieni 'metsätonttu', kuinkas muuten, ja usein täytän kulhon vedellä ja laitan siihen muutaman kukan.

Kaikki ovat ihmetelleet kiveä, sen painoa ja näköä, eivät ole koskaan nähneet.
Minulla on käynyt mielessä meteoriitti, vaikka nimeänkin sen 'äiti puun sydämeksi'. En raski antaa sitä tutkittavaksi, sillä sehän pitäisi lohkaista.

Mutta...se tärkein. Siitä asti kun löysin kiven, elämääni on tullut ihmeellisiä uusia asioita, itselleni aivan uutta energiaa. Siis aivan se jo alkaa peloittamaan tuo kivi.

Mikähän ihme se on?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #26 : 08.07.2006 15:40:13 »

Metsatonttu
En osaa nain lonkalta sanoa mika kivi on, mutta jos sina loysit sen niin pida hyvaa huolta alaka anna kivea pois, ehka se on tarkoitettu sinulle smitten
Diamond
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #27 : 08.07.2006 16:42:27 »

................
Sen muoto on kuin pääkallon. Se on valtavan painava kokoonsa nähden. Väriltään päältä se on kalkitun valkoinen. Ympäriinsä sen pintaa kulkee oranssit rosoiset raidat ja toisella puolella ne kuviot muodostavat jopa ristin.
................
Heips!
Oletko koskaan vilauttanut sitä kulta-/jalokivisepällä, heillä kun on tietoa kaikenlaisista "kivistä"? :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #28 : 08.07.2006 17:38:32 »

Lainaus käyttäjältä: metsätonttu
Saanko tässä kertoa minulle eräästä tärkeästä kivesta

Tietenkin saat Smiley. Minulle tulee kuvailemastasi kivestä mieleen yhdenlainen piikivi, olen itse saanut sellaisia tuliaisiksi Irlannista. Tuossa edessäni on yksi kappale, kokoaan painavampi, pinnalta valkean "kalkkinen" ja niisä kohdissa, joissa pinta on rikki, näkyy oranssinruskeaa, kiiltävää raitaa.
Meteoriittikivestä löytyy aina tumma sulamispinta, joten meteoriitilta se ei kuulosta. Toivottavasti tunnistat kivesi! Luoksesi se on tullut varmasti aivan tietyssä tarkoituksessa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 08.07.2006 18:02:11 »


 Toivottavasti tunnistat kivesi! Luoksesi se on tullut varmasti aivan tietyssä tarkoituksessa.

Sullahan oli Merkurius ekassa? Tuleeko sulla sellaisia levottomuuskohtauksia
välillä? Helppoa vaihtaa roolista toiseen kuin pistäisi uudet sukat,
sillä kustannuksella että voi kadottaa itsensä siinä samalla?
Pöliset kuin papupata välillä ja läpällä selität omiasi jotka kuitenkin
uppoavat täydestä muihin?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: