Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Lasten huone" tyhjänä  (Luettu 8914 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 28.05.2012 09:59:18 »

Moi!

Mä oon yrittänyt tulkita omaa syntymäkarttaani ja näiden nettiselailuideni perusteella se huone, joka ilmaisee lasten lukumäärän, on minulla tyhjä. Meillä on hankaluuksia lapsen saannin kanssa, ja olemmekin lapsettomuushoidoissa asian saralta. Mieheni kartassa samaisen huoneen kohdalla näkyy kaksi lasta.

Voiko huone olla senkin takia tyhjä, että minulla on lapsensaantia vaikeuttava sairaus, jonka takia lapsia ei saada välttämättä alkuun kuin ainoastaan nykylääketeknologian avulla?

Vai tarkoittaako se, että lapsia ei tule minulle   Embarrassed
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 28.05.2012 10:14:52 »

Ei 5.huoneen tyhjyys tarkoita, että lapsia ei tulisi.
Jos planeettojen määrä siellä tarkoittaisi lasten lukumäärää, silloinhan naisilla, joilla on 10 lasta pitäisi olla lähes kaikki planeetat siellä ja näin tuskin on. Siis ei huolta siitä.  Smiley

Jos huone on tyhjä, sen teemaa valottaa puhtaimmin huoneen kärjen merkki. Aina kun huoneessa on jokin planeetta, se antaa omaa väritystänsä huoneen asioille.

Vaikeuksista lapsen saannissa voisi kertoa enemmänkin esimerkiksi saturnus vitoshuoneessa tai saturnus hankalassa kontaktissa kuuhun, ja nämäkään eivät aina satavarmasti tarkoita juuri sitä, vaan voivat toteutua muullakin tavalla. Koskaan kartta ei myöskään sano suoraan, että lapsia ei koskaan tulisi, voi olla että näiden vaikeuksien läpi käyminen on se mikä on sinulle tarkoitettu opetukseksi, ja niiden jälkeen lapsi siunaantuu.
tallennettu
Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.06.2012 11:49:26 »

Lasten tuloa määrää eniten naisen astrologinen kartta, vaikka miehenkin kartta voi antaa joitain viittauksia. Hedelmällisyyttä kuvaa eniten askendentti ja ne merkit, joissa  aurinko ja kuu ovat. Voidaan katsoa huoneita 1, 5 ja 11.  kuu, venus, neptunus ja  jupiter näissä huoneissa edistävät hedelmällisyyttä, kun taas  aurinko, mars ja saturnus lasketaan epäedullisiksi. Jos yksikin edullinen sijainti löytyy, voi odottaa saavansa lapsia, vaikka olisi monta epäedullista sijaintia.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2012 12:58:52 »

Mulla on sekä  saturnus jousimies että  neptunus kauris 5.huoneessa. Siinä kaksi ristiriitaa lasten saannista. Miestä ei  nyt ole, joten eipä ole lapsiakaan vielä mulla. Mutta miten sitä lukumäärää voi ajatella??
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2012 18:24:24 »

mulla on  askendentti pluto 16 ast vaaka 40'  1.huoneessa, 5. huone on tyhjä ja 11.huoneessa on  saturnus 11 ast neitsyt 45' ja  kuunsolmu 10 ast neitsyt 18' ja tämän lopussa sellainen pieni r, mikä tuo r on?
Vaikuttaisi melko epäedulliselta tuo asetelma lasten suhteen, mutta on mulla kolme lasta. Tosin nyt olen tänä keväänä kokenut keskenmenon joten voipi pitää paikkansakin.
tallennettu

Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.07.2012 12:45:05 »

 vaaka pidetään kekskinkertaisen hedelmällisenä merkkinä ja mielestäni  pluto siellä on edistänyt pursuvasti hedelmällisyyttäsi. Tänä vuonna tosin transitoiva  saturnus on ollut kovassa yhtymässä :pluto:oosi,mikä on voinut olla yksi syy keskenmenoon, ilman muuta tietoa kartastasi.
r tarkoittaa peräytymistä ja se on varsin yleistä kuunsomuilla.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #6 : 02.07.2012 21:32:35 »

vaaka pidetään kekskinkertaisen hedelmällisenä merkkinä ja mielestäni  pluto siellä on edistänyt pursuvasti hedelmällisyyttäsi. Tänä vuonna tosin transitoiva  saturnus on ollut kovassa yhtymässä :pluto:oosi,mikä on voinut olla yksi syy keskenmenoon, ilman muuta tietoa kartastasi.
r tarkoittaa peräytymistä ja se on varsin yleistä kuunsomuilla.

Mielenkiintoista, pystytkö kertomaan enemmän tästä aiheesta kartastani, jos sen tähän liitän? On itsellä tuo kartan tulkinta hieman vielä hakusessa ja hepreaa, mutta en olekaan syntymäkarttaani yrittänytkään ymmärtää ennen kuin tämän kevään aikana, ja välillä on ajatukset ollu kyllä muualla, vaikka pikkuhiljaa taas mielenkiinto heräilee astrologiaan päin.
tallennettu

Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 16.07.2012 12:25:14 »

Lapsesi ovat sinulle karmallisia. (alasolmu 5.huone)
Sinun on mahdollista saada kaksoset. (5. huone  kalat-merkissä)
Huone 11. on 4.lapsen  luonteen ja onnen osoitin,  saturnus siellä osoittaa lapsen lyhyen elämän.
Huone 1. osoittaa 5.lapsen luonteen ja onnen.(siellä ei pahoja merkkejä, eli onnistuisi)
 Wink no, näin lyhyesti 
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #8 : 19.07.2012 12:00:05 »

Kiitos Aglaia  smitten
Olen itsekin tullut siihen tulokseen että lapset on mulle karmallisia, niin voimallisesti heidät koen . Kaksosista, epäilen että kun aloin odottamaan toista lastamme, niin se oli kaksosraskaus, joista toinen keskeytyi, koska sillon oli voimakasta vuotoa, jonka lääkärit tuomitsivat jos keskenmenoksi, vaan kuinka ollakkaan poika syntyi terveenä. Neljäs raskaus minulla keskeytyi. Ja viidettä  nyt toivomme alkavaksi. Jospa se sitten olisikin onnekkaampi, saisimme "lapsiluvun täyteen"  Wink.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: